PDA

View Full Version : zipschijf voor fostex



chefdaniel
2 december 2007, 15:51
hallo allemaal, ik neem al een aantal jaren tot volle tevredenheid op met een fostex fd 8 die als opslag een externe zipdrive gebruikt. nu was het tijd om weer wat nieuwe schijfjes aan te schaffen, maar de jongen bij mediamarkt keek me aan alsof ik een neanderthaler was en schudde wat lacherig het hoofd "nee, meneer die bestaan niet meer." is dit echt zo? en zo ja is er een andere manier om op te slaan b.v. een xterne harddisc of zoiets, het is toch zonde om een deugdelijk apparaat weg te doen om deze reden. graag jullie reactie's

minoin
2 december 2007, 16:08
hallo allemaal, ik neem al een aantal jaren tot volle tevredenheid op met een fostex fd 8 die als opslag een externe zipdrive gebruikt. nu was het tijd om weer wat nieuwe schijfjes aan te schaffen, maar de jongen bij mediamarkt keek me aan alsof ik een neanderthaler was en schudde wat lacherig het hoofd "nee, meneer die bestaan niet meer." is dit echt zo? en zo ja is er een andere manier om op te slaan b.v. een xterne harddisc of zoiets, het is toch zonde om een deugdelijk apparaat weg te doen om deze reden. graag jullie reactie's

Ze bestaan nog wel hoor, maar worden nog maar weinig verkocht.
Zo, hier moet je wel genoeg keuze hebben:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/448

Succes ermee!

chefdaniel
2 december 2007, 16:58
ok dank je wel, hier heb ik wat aan.

Ic3gl0vE
2 december 2007, 18:50
http://www.azerty.nl/producten/product_detail/437/18829/zip-250mb-disk-10-pack-pc-mac-.html

Dat ziet er wel goedkoop uit lijkt me.

newbreed
2 december 2007, 19:43
hallo allemaal, ik neem al een aantal jaren tot volle tevredenheid op met een fostex fd 8 die als opslag een externe zipdrive gebruikt. nu was het tijd om weer wat nieuwe schijfjes aan te schaffen, maar de jongen bij mediamarkt keek me aan alsof ik een neanderthaler was en schudde wat lacherig het hoofd "nee, meneer die bestaan niet meer." is dit echt zo? en zo ja is er een andere manier om op te slaan b.v. een xterne harddisc of zoiets, het is toch zonde om een deugdelijk apparaat weg te doen om deze reden. graag jullie reactie's

advertentie op marktplaats levert je dozen vol zips op :-)