PDA

View Full Version : london city dea 250



Jack Hammer
2 december 2007, 12:46
wie o wie kan mij aan een schema helpen van een london city dea 250 top ik heb er nl. één maar moet helemaal gereviseerd worden het is er één met 8 eindbuizen!!! dus suggesties, tips en alternatieven zijn allemaal welkom
alvast bedankt
groeten Jack H

ACSlater
2 december 2007, 13:02
via wikipedia london city kun je wel het schema van de 100 watt vinden. Is die op de eindtrap na niet gelijk aan de 250?

TimmU
2 december 2007, 13:35
8 eindbuizen? dan mag ik hopen dat je een paar fatsoenlijke oordoppen hebt...

Jack Hammer
2 december 2007, 15:06
8 eindbuizen? dan mag ik hopen dat je een paar fatsoenlijke oordoppen hebt...
ik denk wel dat ik die idd moet gaan aaschaffen maar ik wil hem gewoon weer orgineel krijgen

Jack Hammer
2 december 2007, 15:09
via wikipedia london city kun je wel het schema van de 100 watt vinden. Is die op de eindtrap na niet gelijk aan de 250?
Ik hoop dat je gelijk hebt want die schema's zijn nl. wel te vinden

TimmU
3 december 2007, 00:43
Mail is wat met JIC , de huidige vaandeldrager van London City!

dr.distortion
3 december 2007, 11:09
link met schema's van o.a. London City:


http://www.drtube.com/

AutoStatic
3 december 2007, 11:19
Mail is wat met JIC , de huidige vaandeldrager van London City!Waarom zouden die schema's hebben? Die hebben helemaal niks te maken met de oude producent. Ze hebben echt alleen de merknaam overgenomen. Waarschijnlijk is de DEA250 gebaseerd op de Marshall Major, tenminste dat hoop ik. Zou wel gaaf zijn. Maar zal wel niet zo zijn.

TimmU
4 december 2007, 15:01
Waarom zouden die schema's hebben? Die hebben helemaal niks te maken met de oude producent. Ze hebben echt alleen de merknaam overgenomen. Waarschijnlijk is de DEA250 gebaseerd op de Marshall Major, tenminste dat hoop ik. Zou wel gaaf zijn. Maar zal wel niet zo zijn.
Ze hebben inderdaad helemaal niets te maken met de oude producent, maar daar hebben ze wel contacten. Dus via via zouden ze dus makkelijk(er) aan die schema's moeten komen;)

Chris Winsemius
4 december 2007, 15:53
De DEA 250 met acht EL34s is qua basis-schema (+/-) hetzelfde als de 100 Watter.

Niet te tillen die dingen :)

Realeigo
4 december 2007, 17:17
Waarom zouden die schema's hebben? Die hebben helemaal niks te maken met de oude producent. Ze hebben echt alleen de merknaam overgenomen. Waarschijnlijk is de DEA250 gebaseerd op de Marshall Major, tenminste dat hoop ik. Zou wel gaaf zijn. Maar zal wel niet zo zijn.

Major draait op 4 kt88

Ik wil er nog wel eens eentje bouwen :D