PDA

View Full Version : Goedendag...



ArmandVerhoef
1 december 2007, 22:00
Hallo,
mijn naam is Armand Verhoef en ik ben mijzelf aan het orienteren in de kunst van het gitaarspelen. Daarmee heb ik direct een vraagje. Wanneer je wilt beginnen is het dan handiger om met een akoustische gitaar of met een electrische te beginnen. Zal in ieder geval met veel interesse de les sectie volgen van deze site.

Gegroet,
Armand

Bassbitch
1 december 2007, 23:18
Welkom!
Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je met electrisch of akoustisch begint, maarja, ik ben basgitarist dus mijn commentaar mag je negeren :D

Rocketman
2 december 2007, 12:47
Als met gitaarspelen begint dan is het prettig als je binnen niet al te lange tijd een beetje kan klinken zoals je zelf graag zou willen. Als je dag en nacht naar metal luistert kan je dus beter met electrisch beginnen, als je van akoustische muziek houdt, begin dan met akoustisch.

JeeBee
2 december 2007, 12:51
+1
Mijn jongste zoon van 10 is net op gitaarles gegaan en kon gewoon kiezen tussen akoestische of electrisch, volgens de gitaarleraar maakte het niet uit als het om het leren spelen ging, maar dat het wel leuker zou zijn muziek te spelen waar je van houdt. In zijn geval electrisch dus.

ArmandVerhoef
2 december 2007, 13:35
Dan lijkt me de keuze duidelijk. electrisch dus

Thanks,

Armand