PDA

View Full Version : Kim Thayil ex-Soundgarden wie kent hem nog?



R. Flagg
1 februari 2003, 22:36
Nu Audioslave momenteel zo hot is, heb ik mijn Soundgarden collectie weer eens in de cd speler geschoven. En in ene weet ik weer dankzij wie ik ooit met gitaarspelen ben begonnen.
Alleen een korte zoekactie op dit forum naar deze waarde meneer leverde niets op.

En met deze topic wil ik er wat aan gaan doen. Ik vind dit wel een van de beste grunge gitaristen, luister maar eens naar het nummer Tighter & Tighter van Soundgarden.

Jesus_etc.
1 februari 2003, 22:50
Ik heb gelijk Superunknown weer 's aangezet. Geweldige plaat, maar wat wil je van een band met Chris Cornell, Matt Cameron en Kim Thayil. :smile:

Mithrandir
2 februari 2003, 00:17
Tsja, kan er alleen maar bevestigend op antwoorden, Soundgarden was ook mijn reden om gitaar te gaan spelen. Alleen die laatste plaat van ze, die was toch echt minder....

pimmetje
2 februari 2003, 17:01
't Was niet m'n reden om gitaar te gaan spelen, maar ik draai 't er niet minder graag om :grin:. Van Louder than love af tot EN MET de laatste cd echt meesterlijk, al was 't wel een wat onverwacht geluid op die laatste. Hun jaren voor louder than love ken ik eigenlijk totaal niet... misschien toch 's induiken.

Bouke
3 februari 2003, 20:24
Hey,

Ik draai Superunknown altijd als ik dicht tegen een deadline aanzit en ik de gang er even in moet zetten. Instant energy! Wat een plaat. Alles is er goed aan.

Bouke

lupoloco
3 februari 2003, 21:55
ik vind hem een supergitarist, hij heeft nog met ozzy getoerd btw