PDA

View Full Version : gebroken hals



anoniem
30 november 2001, 20:53
dag mensen. Ik kan een Ibanez "john Petrucci" kopen maar deze heeft ooit een gebroken kop gehad. (ik weet niet het exacte model, maar hij heeft leger-kleuren.) De toets is niet gebroken geweest, alleen een stuk van de hals zegmaar. Dit is gerepareerd, maar je ziet het uiteraard nog wel. En de sound is verder nog VET. en hier en daar wat kleine beschadigingen. nu mijn vraag: Wat mag ik hiervoor nog neerleggen?

anoniem
1 december 2001, 01:40
hangt natuurlijk af van meerdere factoren :
Hoe oud is ie ?
Welke staat ?
Heeft de breuk negatief effect op het geluid ? enz enz...
komt dus op het volgende neer : wat een gek ervoor geeft....

Ditmar
1 december 2001, 13:23
Ik weet niet wat je ervoor neer moet leggen. Voor een tweedehands JPM (de legergroene is de JPM 04) betaal je zo'n 2000 tot 2500 als ie in goeie staat is. Ik zou er dus wel wat minder voor neerleggen, maar het is wel een prachtgitaar (en een nieuwe JPM van MusicMan kost toch als snel 7 ruggen) dus ik zou 'm wel kopen.

Als er ooit nog iets mis gaat is er op internet een bedrijf dat de exacte JPM Viper neck kan leveren. Dus dat is een risico wat in te calculeren is.

ekkerman
1 december 2001, 16:58
ik vind het best link hoor en zo'n nieuw hals zal ook wel rond de duizend gulden gaan kosten volgens mij ...???

Ditmar
1 december 2001, 17:07
Ik zal eens kijken.

Jeroen
2 december 2001, 13:22
thanx mensen!!! Ik geloof i.d.d. dat ik em maar ga kopen want het geluid is wel goed. (lees: "HEEL ERRUG VET")

Ditmar
2 december 2001, 14:31
Tis inderdaad wel de allermooiste gitaar die er bestaat. Als je er nog eens een te koop ziet staan, kun je het dan effe tegen mij zeggen ???

Jeroen
2 december 2001, 15:06
'k zal et onthouden..... ben op dit moment al mijn financiele bronnen aan het raadplegen. oude sokken... spaarpotjes....verloren rekeningen etc... en waarom valt dat altijd weer zo dramatisch tegen?!?!?! (jammer) anywayz... kopen doe ik em lekkhur wel hehehe, yihaa!!!

ekkerman
3 december 2001, 11:51
gefeliciflapstaart,hoor !!