PDA

View Full Version : Museumplein



JelmerOnGuitar
1 december 2007, 13:57
Hallo,

Vrijdag was de scholierenstaking van het 1040 beleid op het museumplein in Amsterdam! Ik kreeg de mogelijkheid daar te spelen met mijn band Vudu.
Check de foto van de crowd:P Naar schatting waren het 15.000 man.
Onze set is live uitgezonden op NL 1, NL 3 en RTL 4! Dus goeie promotie!

http://img131.imageshack.us/img131/2604/dsc00029ni5.th.jpg (http://img131.imageshack.us/my.php?image=dsc00029ni5.jpg)

Fumi SG
1 december 2007, 21:44
Vertel me alsjeblieft dat dat Giel Beelen niet is daar vooraan... damn, dat zou ik erg jammer vinden. Kon die gozer altijd wel waarderen!

AART
1 december 2007, 21:55
Waarom is dat jammer?

Keesz
2 december 2007, 00:10
bij giel belen denk ik altijd aan een 4 oogig scharminkel die in zo'n blote reet op tv komt om ff de aandachtshoer uit te hangen....vind zichzelf altijd heel grappig....ik niet.

Maar wel tof van je gig...ik ging er na school ff naar toe om te lachen om lonsdalers die met stenen gingen gooien en zowat gingen janken als oom agent ze sloeg met een wapen stok!

Fumi SG
2 december 2007, 15:01
Waarom is dat jammer?

Omdat ik Giel Beelen altijd al sympathiek heb gevonden en helemaal strontziek word van die kutstakingen.

AART
2 december 2007, 15:05
Omdat ik Giel Beelen altijd al sympathiek heb gevonden en helemaal strontziek word van die kutstakingen.

Daar hbe je ene punt inderdaad.

Maarja, laks heeft wel laten zine dat ze een staking in goede banen kunnen leiden, dat was op zich wel even goed na die wilde stakingen eerder die week.

Negative K3 fan
2 december 2007, 19:58
ik heb het nog gezien op tv, vond de band wel strak alleen je mag nog wel wat werken aan je solo's :)

JelmerOnGuitar
2 december 2007, 22:43
ik heb het nog gezien op tv, vond de band wel strak alleen je mag nog wel wat werken aan je solo's :)

Ok tnx, jah ik moet ook eerlijk zeggen dat we niet supergoed speelden, vaak valse noten:S dat kan niet eigenlijk. Wat vond je "kut" aan mijn solo's? Dan kan ik dat meenemen(A)

TimmU
2 december 2007, 22:47
Daar hbe je ene punt inderdaad.

Maarja, laks heeft wel laten zine dat ze een staking in goede banen kunnen leiden, dat was op zich wel even goed na die wilde stakingen eerder die week.
goed gegaan die staking? Ik kwam aanlopen op 't moment dat jullie speelden, klonk best aardig jongens, goed gespeeld. Ik was die lange mongool met dat leren jack en haar in een staart die bij de speakerstand stond. Maar,er waren toch nog aardig wat relletjes uitgebroken hoor. Heb je nog die auto gezien die helemaal vernaggelt was? En heb je ook nog meegekregen dat het protest een uur EERDER afgebroken werd, juist vanwege die rellen...

AART
2 december 2007, 23:30
goed gegaan die staking? Ik kwam aanlopen op 't moment dat jullie speelden, klonk best aardig jongens, goed gespeeld. Ik was die lange mongool met dat leren jack en haar in een staart die bij de speakerstand stond. Maar,er waren toch nog aardig wat relletjes uitgebroken hoor. Heb je nog die auto gezien die helemaal vernaggelt was? En heb je ook nog meegekregen dat het protest een uur EERDER afgebroken werd, juist vanwege die rellen...

Nee, hmm, toch niet zo goed dus. Nouja, ach. Het zal mij aan mijn derrière oxideren eerlijk gezegd, ik was er toch niet en ik zit toch in het examenjaar.

Nellyrocks
3 december 2007, 08:58
Omdat ik Giel Beelen altijd al sympathiek heb gevonden en helemaal strontziek word van die kutstakingen.

Ik wil je wel even voorstellen hoor. In het echt is het een hele gewone rustige jongen en hij heeft een hele mooie vriendin.

JelmerOnGuitar
3 december 2007, 19:49
goed gegaan die staking? Ik kwam aanlopen op 't moment dat jullie speelden, klonk best aardig jongens, goed gespeeld. Ik was die lange mongool met dat leren jack en haar in een staart die bij de speakerstand stond. Maar,er waren toch nog aardig wat relletjes uitgebroken hoor. Heb je nog die auto gezien die helemaal vernaggelt was? En heb je ook nog meegekregen dat het protest een uur EERDER afgebroken werd, juist vanwege die rellen...

Haha jah idd, we reden terug met de bandbus, en toen werd er echt een auto hélemaal kapotgemaakt:P Sowieso heerste er een dik gespannen sfeer, er werden telkens van die rellende (vooral oudere) knapen opgepakt door de politie en ME.

Fumi SG
3 december 2007, 22:36
Ik wil je wel even voorstellen hoor. In het echt is het een hele gewone rustige jongen en hij heeft een hele mooie vriendin.

Als je dat zou willen doen.. kunnen we ff bijkletsen over dingen als AC/DC enzo!:D En waarom ik hem nooit meer in een AC/DC shirtje zie.:angry:

TimmU
4 december 2007, 00:30
Haha jah idd, we reden terug met de bandbus, en toen werd er echt een auto hélemaal kapotgemaakt:P Sowieso heerste er een dik gespannen sfeer, er werden telkens van die rellende (vooral oudere) knapen opgepakt door de politie en ME.
ja, heb je die ouwe kale knakker gezien? die helemaal vooraan werd opgepakt en HELEMAAL uit z'n dak ging?
Had denk ik ff flink zitten snuiven met z'n maatjes...