PDA

View Full Version : Rocktron Replifex



Nocki
30 november 2007, 17:37
Hoi,

Zojuist heb ik een Replifex gekocht... Hij is er nog niet maar ik verwacht m volgende week.
De Intellifex die ik reeds heb, heb ik toen gekocht vanwege de enthousiaste topics die erover waren en omdat een aantal van de "forumhelden" ze ook in hun rack hadden... En niks teveel gezegd dus, het is een fantastisch apparaat. In een van de vergelijk topics die ik heb gevonden bleek dat ook de Replifex een analoog pad heeft (als je de HUSH niet gebruikt) wat m voor mijn eisen perfect geschikt maakt. Vandaar dat ik m heb besteld.
Wat ik tot nu toe nog niet heb gevonden zijn de echte user reviews en wat meer in dept info.

Kan iemand me meer vertellen hierover? De zoekfuntie heb ik al gebruikt en ga nu HC lezen en hoop op wat leuke tips, trics enzo...

erwin_ve
1 december 2007, 19:05
Ik heb de Replifex zo'n 7jaar , fijne bak, behalve de reverb(matige kwaliteit).

Check ook: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=40582

Als je specifiek vragen hebt pb me maar!

Nocki
4 december 2007, 20:43
Dankje!

Ik heb m net binnen gehad en de eerste geluiden zijn zeker overtuigend. morgen even uit het rack schroeven zodat ik er beter bij kan :) en met betere kabels testen. op dit moment hangt het allemaal aan elkaar met goedkope kabels en het geluid is wat neuzig helaas. komt morgen wel goed!
Dan gaan we gelijk de amp laten lopen over de nieuwe powerconditioner en het leukste van alles is: Ik heb mn oude Korg DTR-1 terug!




Trouwens... ben je van Kboem!?

erwin_ve
5 december 2007, 11:52
Trouwens... ben je van Kboem!?
Inderdaad: van !Kboemm

Nocki
5 december 2007, 11:57
ho... uitroepteken verkeerd... sorry! Ik heb jullie een tijdje terug nog gezien! erg leuk! volgens mioj hebben we ook samen op het zelfde podium gestaan dat was of op het flevo (we stonden op de kar) of binnenband festival in schipholrijk.

leuk!