PDA

View Full Version : Wat te doen bij ongenode gasten



thieske
30 november 2007, 00:40
Laats is ons gastenboekje "vervuild" met enige negatieve en enigzins buitenproportionele kritiek.. niet leuk dus... Maar wat te doen..
Niet verwijderen.. dat is weak.. maar dan? Terug-reageren?
wat zouden jullie doen?

BamBuFan1
30 november 2007, 00:59
Laats is ons gastenboekje "vervuild" met enige negatieve en enigzins buitenproportionele kritiek.. niet leuk dus... Maar wat te doen..
Niet verwijderen.. dat is weak.. maar dan? Terug-reageren?
wat zouden jullie doen?

Gewoon een flamewar in je gastenboek gaan voeren. Inderdaad, verwijderen is weak, dus gewoon terugschelden.

JeeBee
30 november 2007, 01:02
Zeer overdreven positief reageren is veel effectiever dan maak je ze op een heel nette manier belachelijk zonder met vuil te gooien :cheerup:

wiegersma
30 november 2007, 08:11
gewone kritiek laten staan., maar wanneer er gescholden wordt of het die lui alleen maar gaat om het geven van negatieve kritiek om het geven van negatieve kritiek, dan zou ik zeggen: gewoon wissen, niks weaks aan. Je hoeft vanje gastenboek toch geen vuilnisbelt te maken?
Ik heb laatst nog iemand uit de youtube-reacties gewist, omdat die alleen maar gore taal kon spuien en niets over de muziek kon zeggen. Als dat weak van mij is, so be it.

thieske
30 november 2007, 12:15
haha! Het blijkt dat onze fans de flame-war voor ons gaan voeren.. :blast:

BamBuFan1
30 november 2007, 15:53
haha! Het blijkt dat onze fans de flame-war voor ons gaan voeren.. :blast:

Let the games begin!! Pilsje, zakkie Dorito's en de page-update op 1 min. zetten. http://web.inter.nl.net/users/watermarck/Smileys/box.gif

Gitaar4LifeDude
30 november 2007, 19:47
xD nog even een wijze les van m'n moeder(en eigenlijk alle moeders ter wereld) als je niks leuks te zeggen hebt, zeg dan niks.
als je een band niet leuk vind kan je toch ook gewoon je muil houden?
ik vul alleen maar leuke dingen in altijd in die gastenboeken.
was iedereen maar zoals ik ;)

JeeBee
30 november 2007, 19:55
Nog thuiswonend zeker? O je mag best kritiek hebben, dat ziet je moeder niet helemaal goed, want zo wordt er over je heengelopen als je je niet uitspreekt. Kritiek is goed, als je het maar binnen de proporties houdt.

Dirk_Hendrik
1 december 2007, 11:43
Verwijderen. In forum termen noem je zo'n gast een trol en trollen ruim je op. Basta.

Chris Winsemius
1 december 2007, 12:39
Uitnodigen als VIP-gast bij 'n meet & greet meeting.

Positieve houding werkt vaak (vooral voor derden), anders gewoon wissen die hap.

Pais
2 december 2007, 12:07
Ik vind een gastenboek 1 richtingsverkeer. Ik zou mezelf er niet in verdedigen. Tjonge, je blijft bezig als je alle kritiek die je in je leven krijgt wilt goedpraten.
Als het over te grof is, wissen die hap. Wanneer het gaat om pittige kritiek, zou ik het er mooi bij laten.

Pepe
2 december 2007, 12:19
Verwijderen. In forum termen noem je zo'n gast een trol en trollen ruim je op. Basta.

Natuurlijk, dat is de profesionele aanpak. Redacteuren bij mij beheren ongeveer 20 fora en reageren op onzin is amateuristisch, als moderator beweeg je je op een ander level.

Ik zag het laatst nog op het forum van Bare knuckle waar Tim reageerde op een poster die negatief over zijn produkt was. Gelijk of niet, dat ziet er zo kinderachtig uit.

EuroCinema
10 december 2007, 14:18
Opruimen en weg ermee. Die site heb je voor jouw plezier, niet voor andermans frustraties.

Blind Owl
28 december 2007, 03:18
Opruimen en de ip's van die gasten bannen. :D

fransoos
28 december 2007, 10:26
Laats is ons gastenboekje "vervuild" met enige negatieve en enigzins buitenproportionele kritiek.. niet leuk dus... Maar wat te doen..
Niet verwijderen.. dat is weak.. maar dan? Terug-reageren?
wat zouden jullie doen?

laten staan, maar de scheldwoorden afplakken met de
woorden "gecensureerd"er op.
staan er veel van deze woorden op dan wordt het des te duidelijker dat hier sprake is
van vervuiling en verliest het zijn zeggingskracht omdat er van de werkelijke tekst te weinig
zinnigs overblijft.

Rhulshof
28 december 2007, 11:33
dat laatste is wel netjes als het niet al te erg is en dat er best een kern van waarheid in kan zitten is dat een prima oplossing.

Ik heb het meegemaakt bij een band waar ik eeder in heb gespeelt daar kregen we reacties die echt nergens op sloegen.

meegedaan aan een band wedstrijdje en toen gewonnen dat vonden die andere bands niet zo leuk want wij waren nieuw en speelde net een jaar samen en hun wonnen om de beurt of zo HAHA hoezo "samen zwering".

niet op reageren werkte toen heel goed ;) wel als mod aangegeven dat het gastenboek niet bedoelt is om de band helemaal af te kraken maar dat opbouwende critiek altijd welkom is.

verder als het echt te erg was haalde we die stukken tekst weg want er zijn mensen "klanten" die dat niet hoeven te zien.