PDA

View Full Version : Intellifex editor real-time editing???????



gnarlygneezer
29 november 2007, 21:52
Hallo iedereen,

net nieuw op t forum en meteen al een vraag voor jullie. Ik heb net een intellifex op de kop getikt, zeer fijn apparaat! ik wil graag achter mijn computertje de patches editen. ik heb het programma gedownload (sysex editor). Het lukt om patches te uploaden en te downloaden. Maar het lukt me niet om real-time te editen.....
Wie o wie kan mij vertellen hoe dit werkt

Groeten Matthias

p.s. ik las ergens dat ik de intellifex op de midi/dump load pagina moet zetten om real-time te kunnen editen. Heb ik gedaan maar werkt niet??

vdgraaf
29 november 2007, 22:30
Welkom op het forum.

Kijk even op de site van Rocktron, daar vindt je een Intellifex editor, welliswaar voor de LTD geloof ik maar dat werkt prima voor een blackface.

grtn, Jan Anton

Nocki
30 november 2007, 16:02
Welkom op het forum!
Leuk om te lezen! ik ga ook eens kijken!
Zelf heb ik de blackface intellifex en heb net vanmiddag een replifex gekocht! ben erg benieuwd naar de verschillen en naar de software!

dePerik
1 december 2007, 22:39
Welkom op het forum!
Leuk om te lezen! ik ga ook eens kijken!
Zelf heb ik de blackface intellifex en heb net vanmiddag een replifex gekocht! ben erg benieuwd naar de verschillen en naar de software!
Sjeez Nocki, en waar moet je dát ding nou weer laten :D

Het realtime editen via de sysex editor gaat wel, ik heb het ook al eens gedaan. Ik weet alleen niet goed wat de ts anders doet dan ik, bij mijn weten is er niet iets bijzonders dat je doen moet.

Nocki
1 december 2007, 22:42
In mn nieuwe rackje :-)

paulusdeBKB
2 december 2007, 21:06
Wil je real-time editen met de Intellifex, bijvoorbeeld met een MIDI Controller, dan moet je de parameters die je wilt editen eerst toewijzen aan CC's. In de handleiding staat hoe dat moet maar het gaat het makkelijkst met de Rocktron Patch editor (tabje Controller Assignment).
Zet in die software ook even het vinkje REAL TIME EDITING aan.

dePerik
2 december 2007, 22:42
Zet in die software ook even het vinkje REAL TIME EDITING aan.

... I rest my case... ;)