PDA

View Full Version : Hallo Allemaal!



pussyblaster
29 november 2007, 19:26
Hallo allemaal.

Ik zie jullie kijken. Geregistreerd in Maart 2007?!
Nou kijk, een half jaar geleden had ik hier ook een vraagje gesteld. en ik vond het niet de moeite waard om me voor te stellen. maar ik wil nu wel wat actiever worden, dus doe ik het nu wel.

Ik heet Bas, ik ben 15 jaar en woon in de miljoenenstad klundert in noord brabant, JA mijn nickname heb ik zelf verzonnen en ik houd van jawel... Metal!

Mijnj favoriete bands zijn: Children of Bodom, System of a down, Helloween, Puddle of mudd. hoewel ik ook kan genieten van Metallica, Iron maiden, Megadeath etc.

Ik ben zo iemand met 1400 nummers op men ipod en genoeg tijd om ze nog allemaal te luisteren ook.

Ik speel al zo'n 3 jaar gitaar. ik heb 2 maanden geleden een ESP LTD alexi 200 gekocht en ik heb nog een oude squier telecaster en een akoestische fender staan.

FF een fotoo

http://85.17.151.182/141500001-141550000/141534501-141534600/141534503_5_G0vC.jpeg

EN een filmpje van mij op joutube

http://nl.youtube.com/watch?v=5C-9vFATv3g


Dus ik hoor dat ik hier een erg leuke tijd ga hebben, heb al vaker dubbel gelegen over posts :seriousf:

Wickerman
29 november 2007, 22:10
Aight, welkom, gij medevolgeling van het zware metaal.

Bassbitch
29 november 2007, 22:38
Kijk, dat verheldert een boel. Welkom!

Valoosj
29 november 2007, 22:49
Ik heb mij ook nooit voorgesteld :D zou dat nog nodig zijn?


Welkom trouwens pussyblaster

EDIT: mooie poster!

pannekoek
30 november 2007, 07:45
welkom, wat voor versterker heb je? :)

G.G.
30 november 2007, 12:25
Welkom,



Dit was ook het eerste dat ik dacht toen ik rechts op die blauwe muur keek:


EDIT: mooie poster!

futura
30 november 2007, 13:28
ik hou normaal gezien niet zo van metal maar dat is een vette gitaar
en COB rockt :rockon:

pussyblaster
30 november 2007, 15:41
Hm, mijn versterkers zijn niet zo erg bijzonder, maar ik zal ff opnoeme wat ik heb.