PDA

View Full Version : Hallo Allemaal!



pussyblaster
29 november 2007, 19:26
Hallo allemaal.

Ik zie jullie kijken. Geregistreerd in Maart 2007?!
Nou kijk, een half jaar geleden had ik hier ook een vraagje gesteld. en ik vond het niet de moeite waard om me voor te stellen. maar ik wil nu wel wat actiever worden, dus doe ik het nu wel.

Ik heet Bas, ik ben 15 jaar en woon in de miljoenenstad klundert in noord brabant, JA mijn nickname heb ik zelf verzonnen en ik houd van jawel... Metal!

Mijnj favoriete bands zijn: Children of Bodom, System of a down, Helloween, Puddle of mudd. hoewel ik ook kan genieten van Metallica, Iron maiden, Megadeath etc.

Ik ben zo iemand met 1400 nummers op men ipod en genoeg tijd om ze nog allemaal te luisteren ook.

Ik speel al zo'n 3 jaar gitaar. ik heb 2 maanden geleden een ESP LTD alexi 200 gekocht en ik heb nog een oude squier telecaster en een akoestische fender staan.

FF een fotoo

http://85.17.151.182/141500001-141550000/141534501-141534600/141534503_5_G0vC.jpeg

EN een filmpje van mij op joutube

http://nl.youtube.com/watch?v=5C-9vFATv3g


Dus ik hoor dat ik hier een erg leuke tijd ga hebben, heb al vaker dubbel gelegen over posts :seriousf:

Wickerman
29 november 2007, 22:10
Aight, welkom, gij medevolgeling van het zware metaal.

Bassbitch
29 november 2007, 22:38
Kijk, dat verheldert een boel. Welkom!

Valoosj
29 november 2007, 22:49
Ik heb mij ook nooit voorgesteld :D zou dat nog nodig zijn?


Welkom trouwens pussyblaster

EDIT: mooie poster!

pannekoek
30 november 2007, 07:45
welkom, wat voor versterker heb je? :)

G.G.
30 november 2007, 12:25
Welkom,



Dit was ook het eerste dat ik dacht toen ik rechts op die blauwe muur keek:


EDIT: mooie poster!

futura
30 november 2007, 13:28
ik hou normaal gezien niet zo van metal maar dat is een vette gitaar
en COB rockt :rockon:

pussyblaster
30 november 2007, 15:41
Hm, mijn versterkers zijn niet zo erg bijzonder, maar ik zal ff opnoeme wat ik heb.

Ik heb een carlsbro Kickstart 25 W. ja vraag me niet hoe ik me in de winkel die heb laten aanpraten maar hij klinkt goed.

En ik heb een Peney Blazer 158.

en ik ben aan het sparen voor een versterker die wat harder kan (voor evt optredens) goed klinkt en rond de 150 - 200 euro kost. of is dat onmogelijk?

allochthomas
30 november 2007, 16:29
voor 150 euro heb je al een roland cube 30 op marktplaats,ze kunnen nog best hard, ik kon in iedergeval aftsoenlijk mee spelen met een drummer met die van mij.

ps. welcome :cheerup:

Benjamin Blue
30 november 2007, 19:33
woola,welcome Bas :cheerup:

werd dus tog tijd dat je je ging voorstellen :nervous:
mwah,droge hap ist hier idd^^

hmm...n goeie versterker hé?,hehe,spaar ff tot 200-250 eurie en haal zon Marshall 8080 van Marktplaats(heb ze serieus voor dat prijs gezien :sssh:)
dat heb je n lekkere versterker met n aardig vermogen^^
dr zal wel iets kleins aan zitten aan de potmeters ofsow,maar die heb je meestal alweer gauw vervangen^^

en anders? voor dat prijs ken je wel zon 2e hands Peavey Bandit 112 halen denk...best lekker versterkers voor de prijsklasse =P
suc6 verder ;)

Gitaar4LifeDude
30 november 2007, 19:55
hehehe ik zal je hier (ook op je youtube filmpje gedaan) nog even welkom heten :)
ik heb mezelf trouwens ook nooit voorgesteld.
hmmmm maybe maar is gaan doen dan meteen

Hydrocare
1 december 2007, 19:48
Keigoed!! :rockon:

Luke-wannabe
2 december 2007, 23:55
Pussyblaster :seriousf:
Je kunt leuk spelen :)

Dark_Tranquillity
3 december 2007, 14:28
Heb je die pinstripes eigenlijk met een viltstift op je gitaar gemaakt? Ik heb het met van die autotrim sticker opplak geval ding gedaan, maar dat werkt voor geen meter, de helf ligt er al weer af...

Verder, welkom!

pussyblaster
3 december 2007, 15:12
Heb je die pinstripes eigenlijk met een viltstift op je gitaar gemaakt? Ik heb het met van die autotrim sticker opplak geval ding gedaan, maar dat werkt voor geen meter, de helf ligt er al weer af...

Verder, welkom!

Nee, mijn vader heeft een bedrijf waar ze onder andere bestickering van auto's doen, dus het was ff een kleine moeite om dat op mijn gitaar te maken :D 8)

The Mess
3 december 2007, 17:49
Welkom, hoe meer metalheads hoe meer vreugd! :cheerup:
Over die versterker: een cube 30 is idd wel leuk, maar geen enkele cube red het bij een drummer die doorslaat (drummers...)
Laatste keer dat ik over een Peavy Bandit speelde vond ik die érg metal (fijn enzo :)) maar dat is alweer een tijdje geleden. Als ie net zo cool is als dat ik em toen vond kan ik je em van harte aanbevelen ;)

Owkeyzz
3 december 2007, 20:40
Welkom..
Mooie foto zeg, ;)