PDA

View Full Version : Metallica met Slayer naar ( wsl ) Amsterdam!



Acoustic
29 november 2007, 15:22
Ik citeer van Podiuminfo:

Ja, je leest het goed. Als eerste Nederlandse medium heeft Podiuminfo de hand weten te leggen op de informatie dat Metallica, Slayer en Holy Moses in het kader van de Giants of Metal tour gezamelijk op 30 april in Amsterdam staan.

Op http://www.giants-of-metal.com/ (linksboven op tourdates klikken) is te lezen dat de bands 30 april in de Go Planet in Amsterdam staan. Aangezien de enige Go Planet die wij kennen in Enschede ligt (en deze na telefonische navraag van niks wisten), gaan we er vooralsnog vanuit dat het om de Amsterdam Arena gaat.

Mojo reageerde na telefonische navraag verrast. Ze zeiden helemaal van niks te weten. Dit doet vermoeden dat het een onafhankelijk georganiseerde tour is. Kaartverkoop gaat in ieder geval (deels) online verlopen.

Voor de duidelijkheid: Podiuminfo kan de correctheid van deze informatie niet 100% garanderen. De bron ziet er echter legitiem genoeg uit om jullie deze informatie niet te onthouden. Wordt ongetwijfeld vervolgd.


Wie gaat !

AART
29 november 2007, 15:52
ziet er koel uit. Of ik ga hangt af van de prijs.

Daarnaast vind ik slayer en holy moses niet top dus misschien wacht ik maar tot ze weer eens alleen met wat leukere support(voor minder poet) ergens staan.

chennie
29 november 2007, 16:19
Nahja als het zo op fiets afstand voor me is, ga ik er misschien heen als ik dan ook nog een vrijkaartje kan krijgen. =)

Metal Chick
29 november 2007, 16:21
Als het inderdaad om de Arena gaat, ik het geld en de tijd heb en als ik een kaartje kan bemachtigen, dan ben ik erbij.

Ik heb Metallica nog steeds niet live gezien, dus dat moet er nu maar eens van gaan komen.

happynjitram
29 november 2007, 16:27
Dit is volgens mij te mooi om waard te zijn, en word nog niet gemeld op een van de officieele sites. Maar wie weet!

dr.distortion
29 november 2007, 16:57
Ik heb ze nu drie keer live gezien en er mag van mij nog wel 10 concertjes bij. Alleen, de ArenA, daar bedank ik hartelijk voor. Wat een galmbak, ik heb ze daar live gezien, ik dacht dat dat in 2004 was...zo slecht. En dat lag niet aan Metallica, maar aan het asociaal slechte geluid.Om daar nu 60 euro voor te gaan neertellen...nee dank je! Dan wacht ik liever (Belgie/Duitsland)

De Beer
30 november 2007, 02:12
Metallica is zo'n band die ik altijd heb willen zien, maar het voor elkaar hebben gekregen dat me dat nooit is gelukt omdat ze het altijd weten te verzieken met slechte platen(sinds ik gig worty was)
Véél te dure kaartjes én niet te verhappen line-ups (door waardeloze co-tours aan te gaan met andere "top" metal bands, die mij over het algemeen totaal niet boeien)
Slechte timing qua NL shows(okey moet van 2 kanten komen)
En boven al véél te grote venues. (Doe mij dan liever 6 avonden HMH ipv 1 avond ArenA zodat je met je verrekijker op een video scherm kunt volgen hoe 4 kerels die waarschijnlijk metallica zijn klote klinken omdat ieder acoustisch pluspunt in geen velden of wegen is te bekennen.)

oh ja nu die frustratie er uit is....De behoefte er naartoe te gaan is lang en breed verdwenen.

Enjoy tough! (....als dit echt is tenminste, want ik denk niet dat Amsterdam er op koninginnendag!!!!!! een extra evenement bij wil hebben.)

tabmaniac
3 december 2007, 09:43
ik hoef ze niet eens te zien...

B_2_the_a
3 december 2007, 10:11
mijn 2 centen: bullshit..

- metallica en slayer zullen nooit samen op een podium staan, daar zijn ze beide te groot voor! (op hun eigen manier)

- 30 april is al overkill voor amsterdam

- vermoedelijk gaat metallica eerst noord amerika aanpakken (gezien de laatste 3 tours europa waren)

- giants of metal site werkt niet

- tot nu toe zijn alle geruchten van podium info van metallica, vals!


edit:
nog 1 reden:

- holy moses en giants of metal?

Tias
5 december 2007, 15:35
Daar gaan we natuurlijk naartoe =]
Maar der was nog helemaal niks bekend?

Tho
5 december 2007, 22:47
huh? ik lees dit topic nu pas, en ik denk dat het niet klopt.


Metallica en Slayer samen touren? Die gasten hebben een enorme hekel aan elkaar. Paar jaar terug was Ulrich nog bijna met King op de vuist gegaan

Reel Big Fish
6 december 2007, 16:45
Maar wie heeft er nou geen hekel aan Ulrich? Dat zegt niet zoveel volgens mij :p

Tho
6 december 2007, 16:50
Maar wie heeft er nou geen hekel aan Ulrich? Dat zegt niet zoveel volgens mij :p

Onder andere na het zien van Some Kind of Monster ben ik er heilig van overtuigd dat het een goeie vriend van me zou kunnen zijn (onder normale omstandigheden :D) Ik mag de vent wel. En sowieso.. het is Ulrich.

Hetfield en Hammet vind ik net zulke fijne kerels trouwens. Ik ken ze natuurlijk niet, maar afgaande op dvd's etc.

B_2_the_a
6 december 2007, 18:00
Onder andere na het zien van Some Kind of Monster ben ik er heilig van overtuigd dat het een goeie vriend van me zou kunnen zijn (onder normale omstandigheden :D) Ik mag de vent wel. En sowieso.. het is Ulrich.

Hetfield en Hammet vind ik net zulke fijne kerels trouwens. Ik ken ze natuurlijk niet, maar afgaande op dvd's etc.


hetfieldje is niet altijd aardig:
http://youtube.com/watch?v=LG29qdDAzYk


update van de metclub site:
Schone 6. Dezember an Dir und Deiner.

Wie geht's?

Oh - Als wir in einer "Deutcher" laune sind - wenn lhr interessiert seid - wir werden am Rock am Ring und Rock im Park auf 7-8 Juni 2008 spielen . . . oder so was.

Auf Wiedersehen