PDA

View Full Version : Petitie tekenen tegen verlof moordenaar van John Lennon



guitarboymike
28 november 2007, 21:30
Hier onder staat de link om een petitie te tekenen als je tegen het verlof bent van Mark Chapman de moordenaar van John Lennen die nu al 27 jaar gevangen zit wat vinden jullie hiervan tekenen of is 27 jaar wel genoeg ????

Hij krijgt volgend jaar in 2008 de eerste kans op verlof.

Wat een probleem he wat denken jullie hiervan ??? :hippie: www.myspace.com/guitarboymike




http://www.gopetition.com/petitions/no-parole-for-murderer-mark-david-chapman.html

marc_o
28 november 2007, 21:34
Geef maar verlof hoor, dan kan er direct korte metten mee worden gemaakt...

Mark1990
28 november 2007, 21:44
natuurlijk is het erg dat hij Lennon vermoordt heeft, maar is het rechtvaardig hem nog langer te laten zitten, terwijl als hij Jan Modaal vermoordt had hij al tien jaar geleden vrij was geweest.

FruscianteFan
28 november 2007, 22:16
Ten eerste: het is niet aan ons om te beslissen, maar aan een/de rechter.

Ten tweede: 27 jaar, dat is lang. Echt lang! Veel langer dan ik hier al rondloop op deze aardkloot. Als zevenentwintig jaar niet genoeg is om iemand te doen boeten werkt langer ook niet.

Dus van mij mag hij, maar ik denk niet dat hij het lang overleven zou buiten de gevangenis.

BamBuFan1
28 november 2007, 23:22
Ten eerste: het is niet aan ons om te beslissen, maar aan een/de rechter.

Ten tweede: 27 jaar, dat is lang. Echt lang! Veel langer dan ik hier al rondloop op deze aardkloot. Als zevenentwintig jaar niet genoeg is om iemand te doen boeten werkt langer ook niet. Dus van mij mag hij, maar ik denk niet dat hij het lang overleven zou buiten de gevangenis.

Aan de andere kant: ik ken genoeg artiesten die ik wel kan schieten. Misschien kunnen we Marc als ie vrijkomt bv een weekendje Volendam aanbieden? http://web.inter.nl.net/users/watermarck/Smileys/fkr.gif

grayfink
28 november 2007, 23:27
Ik zal niet tekenen. Na 27 jaar moet het maar eens klaar zijn.

Han S
28 november 2007, 23:30
Als hij een neger had vermoord............................?

JeeBee
28 november 2007, 23:51
Als hij een neger had vermoord............................?

Dan was hij denk ik al dood geweest. Er zitten nou eenmaal veel negers daar in de bajes :chicken:

peter_heijnen
29 november 2007, 09:34
Fans en objectieve rechtspraak, wat denk je zelf?

Trouwens, is dat bijna 30 jaar geleden alweer?

JeeBee
29 november 2007, 13:04
Fans en objectieve rechtspraak, wat denk je zelf?

Trouwens, is dat bijna 30 jaar geleden alweer?

Ja akelig he.....time flies.......ik kan me het wel nog goed herinneren dat eerste bericht dat Lennon was doodgeschoten......doet me wel beseffen dat ik een ouwe lul aan het worden ben :D

hendrix_appendix
29 november 2007, 14:22
27 jaar is lang zat, jammer dat je geen petitie in de aanbieding hebt tegen het vervroegd vrijlaten van (kinder)verkrachters.