PDA

View Full Version : Is dit...GAS?



hesse
27 november 2007, 08:46
Jonges, nu ben ik serieus aan het geilen op een Baja tele voor 500 euro's. En dat voor een nieuwe gitaar...
Niet echt lang geleden schakel je dan over naar elektrisch. Koop je een Godin lg: wat een heerlijk gitaartje!! Het blijft me maar verbazen. Maar dan ineens krijg je een liefde voor die tele's... Niet alleen is het uiterlijk voor mij ondertussen de nr.1, maar ook het geluid is zo lekker... En nu nog es de prijs...
Had ik nog geld over, ik zou echt zwaar overwegen om het weg te doen aan deze gitaar... Maar nu koop ik hem dus niet. Is dit toevallig ook een GAS-attack? :)

Bon, wsl koop ik later wel es een lc comet, dat is goedkoop, maar ik vrees dat ik er niet veel op ga spelen aangezien die godin echt wel een beest van gitaar is :hippie:

JeroenSchaaf
27 november 2007, 09:25
Dit is ind een gas aanval.

En die moet je stillen! dus HUP die Telecaster ophalen!

Puerco
27 november 2007, 16:24
Je kan het verdringen maar uiteindelijk krijgt het toch de overhand :D
Wanneer ga je hem halen???

Yannicks
27 november 2007, 16:42
Je kan het verdringen maar uiteindelijk krijgt het toch de overhand :D
Wanneer ga je hem halen???

HEM!?

een bloed mooie tele is nog altijd een zij :( .

Kim Wilson
27 november 2007, 16:46
Zoiets als deze prachtige dame?

http://i109.photobucket.com/albums/n70/hans-janet/Tele1.jpg

:)

hesse
27 november 2007, 17:30
De meeste instrumenten zijn een zij. Hier zal ik es een topic over starten.
En die is het, maar dan in Blond met zwarte slagplaat (nog es het mooiste ook)
Maar bon, geen geld :(

Gitaar4LifeDude
27 november 2007, 18:48
helaas zag bert k het als een onzintopic ;)
topicmaken is dus toch nog een hele kunst :P

s0ck
27 november 2007, 18:55
kan ik nou niet mooi vinden zo'n tele...
mischien dat ze goed klinken maar ze komen bij mij altijd over als een gitaar die nog niet af is :P

Puerco
27 november 2007, 18:58
HEM!?

een bloed mooie tele is nog altijd een zij :( .
Helemaal gelijk in ! ! !
Excuses, ik schaam me diep.....

Dweezman
27 november 2007, 19:41
Zoiets als deze prachtige dame?

http://i109.photobucket.com/albums/n70/hans-janet/Tele1.jpg

:)


Kim, wat ben jij een bastard. Je maakt 't die jongen wel heel moeilijk zo. Beetje 'naa-nana-naa-na-en' met je mooie Tele.


Ik zeg: in quarantaine met die gast!

Mr.Fingers
27 november 2007, 19:46
http://www.davesguitar.com/images/uploads/014-1502-307.jpg

Ze schreeuwt er gewoon om! Koop mij! Koop mij!

grayfink
27 november 2007, 19:51
En ik vind dat een tele een HIJ is. Een strat is een zij, een LP een hij, een PRS een metroseksueel (brrr..), en tele's zijn toch echt gewoon hij's.


En uit je nek lullen is ook een kunst :-)

AoDf
27 november 2007, 20:04
Had ik nog geld over, ik zou echt zwaar overwegen om het weg te doen aan deze gitaar... Maar nu koop ik hem dus niet. Is dit toevallig ook een GAS-attack? :)


Ja, dit GAS zal blijven sluimeren zoals Puerco al zei, tot je genoeg geld hebt en het GAS zijn kans grijpt. Diezelfde foto als Kim Wilson hier eerder postte heeft mij ook ernstig versneld aan een zelfde Baja Tele geholpen, terwijl ik zuinig wilde doen... de hufter :D

Nellyrocks
27 november 2007, 20:34
Haha

Je hebt hem binnen een half jaar. Verkoop die andere gewoon, uiteindelijk wil je toch alleen maar die baja.

hesse
27 november 2007, 23:25
Haha

Je hebt hem binnen een half jaar. Verkoop die andere gewoon, uiteindelijk wil je toch alleen maar die baja.

Nee, toch niet. Die godin is een heerlijk gitaartje, en het is ook mijn eerste elektrische... En mja, hopelijk houd ik me genoeg in he :)

Puerco
28 november 2007, 00:26
Nee, toch niet. Die godin is een heerlijk gitaartje, en het is ook mijn eerste elektrische... En mja, hopelijk houd ik me genoeg in he :)
Haha, sterkte :D
En gelijk foto's posten als je haar hebt hè...

Orpheo
28 november 2007, 01:19
En ik vind dat een tele een HIJ is. Een strat is een zij, een LP een hij, een PRS een metroseksueel (brrr..), en tele's zijn toch echt gewoon hij's.


En uit je nek lullen is ook een kunst :-)


een les paul een HIJ?!?! man, zie die rondingen, de bollingen, de curves....

citaatje van Jan Akkerman:

Ik streel haar rondingen, haar mooie derriere, ik raak haar taille aan, en beroer haar. Voelt zij hetzelfde als ik? Ik glijd met mijn handen over haar hals, en ga naar boven.

help! ik zie tot mijn schrik:


het is geen gibson!

goddamn wat een flauwekul allemaal :D

manu
28 november 2007, 11:45
zat ook ff op intenet te neuzen naar tele's (normaal niet mijn smaak maar ik vind hem steeds fijner klinken en spelen) aangezien ik maar weer is op zoek ben naar een nieuwe gitaar...is naast en vette firebird het eenige wat ik in mn collectie nog wil hebben.

kwam op deze site uit waar ik alleen nog maar zat te kwijlen...

vintage shizzle (http://www.thisoldguitar.net/index.html)

denk dat ik binnen kort toch serieus maar is ga zoeken,hahahahaaa..

oliver538
28 november 2007, 12:02
Zoals mede-forummer Renier altijd zegt:

Als de Strat het mooiste, liefste meisje van school is, dan is de Tele haar smerige, sletterige zusje... >-)


Duszzz, een Tele is definitely vrouwelijk!!

cas121
28 november 2007, 12:03
@ TS, er staat nog een leuke baja op mp (niet de mijne want ik heb er geen) of was dat al degene die je op het oog hebt?

hesse
28 november 2007, 14:18
Nee, tis er eentje in een winkel echt (Caerts in Belgie: het is een stunt die daar loopt (ook een prs se die met wat geluk voor 550 de deur uitgaat). Maar 500 voor een nieuwe baja, met garantie en wsl kan je hem nog laten afstellen (werknemers genoeg in die winkel) ook, is niet bepaald veel. En ze is zo geil...
Maar bon, aanmoediging is niet nodig. Begin me maar te ontmoedigen: 'wat een kakgitaren, ben je niets mee!!!' bv. Bedwing de gas :)

Mr.Fingers
28 november 2007, 14:19
Nee, tis er eentje in een winkel echt (Caerts in Belgie: het is een stunt die daar loopt (ook een prs se die met wat geluk voor 550 de deur uitgaat). Maar 500 voor een nieuwe baja, met garantie en wsl kan je hem nog laten afstellen (werknemers genoeg in die winkel) ook, is niet bepaald veel. En ze is zo geil...
Maar bon, aanmoediging is niet nodig. Begin me maar te ontmoedigen: 'wat een kakgitaren, ben je niets mee!!!' bv. Bedwing de gas :)

KOPEN DIE HANDEL!!!!

Je kan geen betere gitaar hebben voor die prijs! Vort hup, je moest'm al gekocht hebben!

Kim Wilson
29 november 2007, 09:24
+1, direct ophalen! Hier doen ze rond de €650...

LP_CL
29 november 2007, 12:05
En ik vind dat een tele een HIJ is. Een strat is een zij, een LP een hij, een PRS een metroseksueel (brrr..), en tele's zijn toch echt gewoon hij's.


En uit je nek lullen is ook een kunst :-)
als er 1 gitaar is die overloopt van de vrouwelijke vormen, is het wel een LP... 110% een zij.
OT: ben ik de enige die tele's afgrijselijk vind? BAH!

LP_CL
29 november 2007, 12:07
een les paul een HIJ?!?! man, zie die rondingen, de bollingen, de curves....

citaatje van Jan Akkerman:

Ik streel haar rondingen, haar mooie derriere, ik raak haar taille aan, en beroer haar. Voelt zij hetzelfde als ik? Ik glijd met mijn handen over haar hals, en ga naar boven.

help! ik zie tot mijn schrik:


het is geen gibson!

goddamn wat een flauwekul allemaal :D
oeps, je was me voor orph...