PDA

View Full Version : Before (Akoestisch)



Harald
27 november 2007, 07:07
Before, van mijn cd 'Now' live opgenomen in Sliedrecht tijdens de Chet Atkins Guitar Meeting op 25 - 11 - 2007 Dit wordt georganiseerd door Gijs Lemmen, met verschillende korte optredens.

http://nl.youtube.com/watch?v=bizD3peVuRk

Enjoy!

PS. Mijn computer mist helaas soms een frame (en wat meer ook, zo te horen) bij het overzetten van de video, wat de timing niet ten goede komt.

Reel Big Fish
27 november 2007, 07:55
Klinkt erg goed! :)

-Yves-
27 november 2007, 09:27
Mooi, Harald.

Harald
27 november 2007, 15:06
thanks !

Paul Heetebrij
27 november 2007, 19:25
Mooi gespeeld!

FunkyFlamenco
27 november 2007, 22:43
Prachtig Harald!!! Super!!!

Tupelo
27 november 2007, 23:53
Prachtig Harald!
Maar ik kende 'm al! ;)

Je hebt in zichtbaar onverdeelde aandacht, dat zegt toch eigenlijk alles, meteen! :)

Harald
28 november 2007, 09:11
Bedankt :)

Die aandacht, is gewoon ook een goed publiek dat komt om te luisteren. Je hoort wel duidelijk verschil in reactie tussen dingen die heel goed aankomen en stukken die ze wat minder vinden. Maar dit is ook wel een van mijn betere composities (zowel volgens mezelf als anderen).

In een kroeg is dit bijna onmogelijk, tenzij je de routine van een TE hebt. Dan zitten er altijd wel wat mensen doorheen te kletsen. Dat is voor dit soort muziek helaas al snel funest. Het lullige is dat je in Nederland te weinig kunt optreden met dit soort materiaal om er echt veel routine in op te bouwen. In een jaar tijd 50 tot 100 optredens, en zo'n performance gaat gelijk een stuk beter. Daarna heb je een betere feel voor je publiek en hoe de set op te bouwen.

Don Capo
28 november 2007, 13:22
Mooi stuk Harald, goed gespeeld zoals altijd, lekker rustgevend!

meul
28 november 2007, 14:42
Och men, dat publiek, vooral die ouwe wijn muts in het midden onder, pfff. nu hoop ik toch wel ff heel erg dat het niet je moeder is want dan goed de lul natuurlijk :)

Hey, maar gewoon heel erg goed gespeeld man, mooi stukje ook!

gr,
jan

Harald
28 november 2007, 16:36
:D Don't worry, niet mijn moeder...

Ach ja, Chet Atkins is toch vooral voor een wat ouder publiek. Maar was leuk spelen daar. Toch stukken leuker dan van die 17 jarige mutsen die komen vragen of je ook iets van Frans Bauer speelt, en beledigd zijn als je dat niet doet...

VHsologitarist
29 november 2007, 12:38
Hey ouwe rakker,

klinkt lekker joh ;)
als het laat geweest zou zijn zou ik in slaap gevallen zijn... just kidding..
knap hoor eigen compositie. Leuke staartnootjes =)

Groetekes

Harald
30 november 2007, 12:00
Post jij hier nog!?

Bedankt! Nummers is geschreven vlak voordat onze tweede dochter geboren is, en ze werd er zeker het eerste jaar altijd erg rustig van :)

VHsologitarist
2 december 2007, 13:02
Ik ben echt helemaal overgestapt op flamenco. En kijk nu vaker op foroflamenco.com. vandaar dat ik nog weinig op dit forum kijk.
Houd je nog steeds van die bijeenkomsten?
grtz

Harald
6 december 2007, 17:06
Toevallig wat weken (anderhalve maand of zo) geleden een akoestische gitaarnetmeeting gedaan. Dat was op zich wel voor herhaling vatbaar. Maar moet er weer achteraan voor een vervolg. Wat flamenco en klassiek zou een mooie aanvulling zijn.