PDA

View Full Version : Epiphone - Special Model.



maes
1 februari 2003, 17:01
Ik ben nu een aantal maanden bezig met het gitaarspelen eigen te maken. Ik doe dit nu op een acoustische gitaar. Nu ben sta ik zo`n beetje op het punt een Epiphone Special model (sunburst) te kopen. Ik als `leek` vraag me af of ik er goed aan doe deze gitaar te kopen voor 230 euro.(nieuw)

Julien
1 februari 2003, 21:07
In een ver verleden was dit mijn eerste gitaar. Toen ik hem pas had d8 ik dat het de beste gitaar in de wereld was. Na twee jaar heb ik hem weggedaan omdat ik hem te zwaar vond, de elementen bar slecht vond klinken en ik een tremolo wilde.

Dus ik zou zeggen: heb je geld, of kun je er aan komen dan zou ik een duurdere gitaar kopen. Over het algemeen geldt toch wel: hoe duurder hoe beter.Heb je geen geld maar wil je meteen spelen, dan is het wel een goede keus. Voor een tijdje...

slobberbone
9 februari 2003, 12:30
Ik heb sinds een jaar of 2 ook dezelfde gitaar gekocht, en ik ben er zeer tevreden over. Uitermate geschikt voor (Blues)-Rock.
Ik zou deze gitaar gewoon haan halen.

skabouter
9 februari 2003, 12:46
zeker joh, gewoon doen, als je echt lekker wil spelen. tis niet veel geld, denk ik.

je kan later altijd nog wat leuks kopen. maar heb je al een versterker ?? heb je ook nog nodig, hoor :grin:

V-Twin
9 februari 2003, 13:06
zeker geen slechte gitaar alleen de elemente zijn inderdaat niet zo goed
maar een paar esp 81/85 elementen er in en je hebt een waanzinnige gitaar

sickpunk
9 februari 2003, 13:13
whoei.....die gitaar is cool...!! kost ie bij elke winkel 230?? en kan elke winkel hem bestellen(dan wee ik nml. wat me nieuwe gitaar word...:wink:)

sickpunk
11 februari 2003, 21:31
hijs 275..... maarja, ga hem wel kopen...:grin:

Marc Oblivian
12 februari 2003, 11:10
Op 2003-02-09 12:30, schreef slobberbone:
Ik heb sinds een jaar of 2 ook dezelfde gitaar gekocht, en ik ben er zeer tevreden over. Uitermate geschikt voor (Blues)-Rock.
Ik zou deze gitaar gewoon haan halen.


Hehe, maar voor Slobberbone moet je gewoon een Telecaster met een humbucker nemen en geen Epi.... :wink:
Hoe vond je de laatste cd trouwens????

staartmans
12 februari 2003, 11:20
heb je erop gespeeld en bevalt ie? Mooie body en lekker hals? Doen! Is een mooi bedrag voor een "beginnersgitaar". Je gehoor groeit toch vanzelf naar een andere gitaar toe als je aan het spelen bent en dan is de tijd vanzelf rijp om na te denken over een upgrade van je gitaar of aanschaf van wat anders.

Succes en veel plezier met je zoektocht!

Greetz, Martino!

maes
15 februari 2003, 19:08
YESSSSSS!!!! Ik heb hem nu eindelijk in mijn bezit. k`Ben er erg blij mee. Hij was echt 230 euro. Feedback Apeldoorn.

slobberbone
15 februari 2003, 19:16
Goede koop, hier krijg je de eerste tijd geen spijt van. Gefeliciteerd.

Oh ja Marc Oblivion, De nieuwe cd van Slobberbone vind ik geweldig mooi maar kan nog niet tippen aan Barrel Chested en Everything i thought was right, was wrong today. Oh ja, eind april begin mei weer in het land. Kom, kijk luister en huiver...

lars
15 februari 2003, 20:10
esp 81/85?? sure


Op 2003-02-09 13:06, schreef V-Twin:
zeker geen slechte gitaar alleen de elemente zijn inderdaat niet zo goed
maar een paar esp 81/85 elementen er in en je hebt een waanzinnige gitaar