PDA

View Full Version : Nummertje Project Liberate



tabmaniac
26 november 2007, 22:55
Project Liberate heeft thuis een nummer opgenomen en we waren zeer te spreken over de kwaliteit!
hij is nu te beluisteren op myspace, binnenkort nog even wat meer knooien met het geluid, zodat we misschien wel zelf onze demo op kunnen nemen!

www.myspace.com/projectliberate

Feedback welkom!

peter_heijnen
27 november 2007, 11:12
Die riff van bijv 0.40 naar 1.00 vind ik echt te gek!

Goede energie!

tabmaniac
27 november 2007, 11:17
Wow hij's echt goed! Scream = Daniël en doe jij de zang? Klinkt echt fucking goed, zo heb ik jou nog nooit horen zingen?! (niet dat het anders slecht is, maar het klinkt echt heel anders). Of is het Niek?

nee ik ben het;)

glennshred
27 november 2007, 18:54
Klinkt geweldig, je space staat al bij men favorieten.. :satisfie:

TimoSomers
27 november 2007, 19:03
Supervet nummer, gast !
Die riff van 0.40 is echt geniaal<3.

tabmaniac
27 november 2007, 19:11
bedankt mensen!

ook nog ergens op- of aanmerkingen?:)

hendrix2
27 november 2007, 19:17
De stemmen mogen misschien iets meer naar voor komen. Maar kan ook wel aan mijn crappy laptop speakers liggen. Ik vind de stemmen nogal dof klinken.

Zit wel goed in elkaar overigens. Riff op 0.40 is inderdaad erg cool.
Doe zo verder :cooler:

Tupelo
27 november 2007, 23:51
K vind 'm ook wel lekker, energiek indeed! :rockon:

tabmaniac
28 november 2007, 08:43
De stemmen mogen misschien iets meer naar voor komen. Maar kan ook wel aan mijn crappy laptop speakers liggen. Ik vind de stemmen nogal dof klinken.

hier ben ik het volledig mee eens.. het was eigenlijk nog 1 groot experiment:)
We hebben gewerkt met garage band op de gitarist zijn I-mac:

Drumkit -> Mengpaneel
Versterker -> microfoon -> mengpaneel
zang -> mengpaneel

alles is wel in sporen opgenomen..

ik ben dus zeer tevreden over het resultaat en over dat wat nog komen zal, omdat we nu van te voren een kwartiertje zijn bezig geweest met soundchecken en we hadden een beetje haast omdat we zowieso graag iets op onze myspace wilden hebben. Dit heeft dus goed uitgepakt! We gaan nu verder met experimenteren en gelukkig hebben we daar nu ook meer tijd voor, dus ik hoop dat het geluid ook met de tijd beter word!

Persoonlijk vind ik ook dat de opname nog veel meer in het hoog vooruit mag komen, ik vind dat er nu veel te veel laag in zit. (dat hoor je niet goed met je crappy laptop speakers;))

meul
28 november 2007, 14:44
oke, tof, het couplet (als ik het zo mag noemen) doet me een beetje aan s.o.d. denken, het heeft iets ongepolijst wat ik cool vind

Mufftin
30 november 2007, 13:41
ik had het al gezegd over msn en doe het nu nog een keer :D VETTE SHIT MAN :D

in sevens ben ik erbij om jullie te checken!

wille525
1 december 2007, 11:41
Nou nou, als iedereen zo positief is vind je het vast niet erg als ik wat kritiek geef....
- De mix is heel onduidelijk: te weinig definitie en dynamiek
- Daarnaast vind ik de zang werkelijk afschuwelijk. En daarmee bedoel ik dan eigenlijk de "gewone" zang. Als je geen toon kan houden zou ik het gewoon houden bij flink wat grunten.

tabmaniac
1 december 2007, 13:02
Nou nou, als iedereen zo positief is vind je het vast niet erg als ik wat kritiek geef....
- De mix is heel onduidelijk: te weinig definitie en dynamiek
- Daarnaast vind ik de zang werkelijk afschuwelijk. En daarmee bedoel ik dan eigenlijk de "gewone" zang. Als je geen toon kan houden zou ik het gewoon houden bij flink wat grunten.

Haha. misschien had je de beginpost even moeten lezen;) Het was gewoon 1 groot experiment en binnenkort komen we met betere opnames.

Degene die de cleane zang doet (ik dus) houd wel degelijk toon, dus ik begrijp je post niet echt :???: op welke stukken zou er geen toon gehouden worden dan?

natuurlijk zal ik het in de gaten houden, dus bedankt voor je kritiek, ondanks dat ik het er niet helemaal mee eens ben;)

marter544
1 december 2007, 18:17
Vette shit man! K moet jullie ook zeker nog eens checken, zie dat jullie nu een nieuwe gitarist hebben? De mix moet idd nog wel verandert worden, klinkt beetje alsof er een ontzettend dikke deken over m'n speakers ligt..

tabmaniac
1 december 2007, 19:55
Vette shit man! K moet jullie ook zeker nog eens checken, zie dat jullie nu een nieuwe gitarist hebben? De mix moet idd nog wel verandert worden, klinkt beetje alsof er een ontzettend dikke deken over m'n speakers ligt..

klopt! we hebben de remastering zo goed als af, dus binnenkort komt ie met (iets) betere kwaliteit;)

Joey Handsome
3 december 2007, 19:20
Klinkt zeker goed voor thuis. Beetje meer hoog mag wel zoals je zelf al aangaf. Misschien ook proberen iets meer stereobeeld te creeeren.