PDA

View Full Version : de crunchtone??



x19
26 november 2007, 22:13
Heeft iemand van jullie ervaring met de crunchtone, het pedaaltje van line 6.
Ik speel namelijk met een engl, het blackmore model, en het is wel een 4 kanaals-versterker maar naar mijn mening heb ik alleen een goede clean en een zware distortion... ik zoek iets tussenin, namelijk een vette crunch!
Ik dacht eerst aan de guv'nor van de marshall-pedaaltjes maar wat valt die tegen...
Op mijn oefen-versterker gebruik ik de uber metal van line 6. Als je een metal-sound uit een slechte amp wilt laten komen is dit het perfecte pedaaltje, naar mijn mening. Ik gebruik ook de DL-4 en de MM-4, en die vind ik ook prachtig!
Dus aangezien dat ik zo goed gestelt ben op die line6 pedaaltjes, vroeg ik mij af of de crunchtone ook gaat voldoen aan mijn wensen. Deze zou ik dus live willen gebruiken.
Heeft iemand ervaring?
Of raden jullie me een ander pedaaltje aan?

Rude Perception
26 november 2007, 23:23
Ik heb er een keer iemand over horen spelen. Lekker dingetje. 3 Standen als ik het mij goed herinner, waardoor hij redelijk veelzijdig was. Er kwam een echte oude 'pop' crunch uit. Ik zou hem zeker even testen!

zeppo
26 november 2007, 23:50
Ik heb er eentje! idd wel een veelzijdig apparaat dat me prima bevalt.
OP 1 ding na: ik zit relatief vaak te klooien met de volumestand. Maar dat komt ook omdat ik m niet al te vaak gebruik.

@Rude Perception: in elke draadje waar ik vanavond in post zit jij ook: zal wel aan Haarlem liggen :)

Rude Perception
26 november 2007, 23:52
@Rude Perception: in elke draadje waar ik vanavond in post zit jij ook: zal wel aan Haarlem liggen :)
Ligt vooral aan tentamenweek en geen zin meer om te leren;)

zeppo
27 november 2007, 09:40
Ligt vooral aan tentamenweek en geen zin meer om te leren;)
Hup! Afloggen! Studeren! Denk aan je toekomst! We willen hier allemaal wel (rock)ster worden, maar de kans dat dat lukt ....

Zo, dat was het wel weer :)