PDA

View Full Version : Drummer en (bas)Gitarist voor christelijke rockband lelystad



blue spotted gherkin
26 november 2007, 22:00
Hallo...
Ik(gitaar(binnenkort ook bas:P)) en een vriend(gitaar) willen een christelijke rockband beginnen in lelystad...we zoeken alleen nog mensen die in onze band willen(tussen 15 en 18 ofzo)..een naam hebben we al..nu nog muziek(negative 0(zero)) We willen punkrock spelen maar ook christianmetal is wel vet:P(edit: geen metal is nu besloten...). Heel goed gitaar spelen we allemaal niet...dus we beginnen zeg maar als kurt cobains, maar toch vinden we dat we samen wel wat moeten kunnen bakken..dus al speel je nog maar een jaar(beetje slaggitaar, wat tokkelen en hier en daar een toonladdertje), of zelfs minder, en je weet een geniale plaats om te repeteren en je kan drummen en of bas en of gitaar, zeg het even:P

JimiDylan
27 november 2007, 01:36
christelijk? en jullie gaan metal spelen? :dontgeti:

Kim Wilson
27 november 2007, 07:23
Ja, dat kan best. Ik zou het niet doen, maar het bestaat wel. :)

blue spotted gherkin
27 november 2007, 10:02
christelijk? en jullie gaan metal spelen? :dontgeti:
Waarom niet..naar mijn mening is de muziekstijl neutraal..en metal is best vet, maar al onze medechristenen luisteren er niet zo veel naar omdat het als fout wordt gezien als het over devil gaat....tjah satanisch vind ik idd niet echt wat

tabmaniac
27 november 2007, 10:07
christelijk? en jullie gaan metal spelen? :dontgeti:

Waarom niet?

2 jongens uit mijn band zijn ook op en top christelijk, hier is echt niks mis mee hoor!
Tenminste voor ons werkt het goed, we hebben diverse optredens gehad op christelijke podia, maar daarentegen ook op plekken waar het broeit van de negativiteit.
Wat wij voor een muziek maken heeft niets met God of de duivel te maken, enkel over gevoelens.. soms politieke kritiek. onze teksten zijn dus ook neutraal.
We hebben ook al heel vaak moeten aanhoren dat wij een stel "christelijke pubers" waren die maar op moesten rotten. en dan werd het op zo een manier gezegt dat als het christelijke weg werd gelaten, dat het dan wel goed was.
jammer van die vooroordelen...

sorrie, ik geeft het toe, ik voelde me hierop een beetje aangevallen.

ga is luisteren naar bands als:
Underoath, As I Lay Dying, War Of Ages, The Devil wears prada etc...

blue spotted gherkin
27 november 2007, 10:11
sorrie, ik geeft het toe, ik voelde me hierop een beetje aangevallen.


Zeker weten een Respect!!

Jeffrey
29 november 2007, 21:34
Dus je wilt nog meer gitaren in de band?
Ik kom ook uit Lelystad. In de Underground kun je goed oefenen. Staat van alles voor je klaar enzo.

Jimwoud
30 november 2007, 15:51
Balance of Power en Firewind zijn ook prima christelijke metalbands. Succes met zoeken.

blue spotted gherkin
1 december 2007, 22:26
Dus je wilt nog meer gitaren in de band?
Ik kom ook uit Lelystad. In de Underground kun je goed oefenen. Staat van alles voor je klaar enzo.
Nou niet echt, twee gitaristen is in feite wel genoeg, maar een gitarist is afgevallen...ik edit mijn oorspronkelijke bericht wel...
in ieder geval bedankt voor de tip..