PDA

View Full Version : Versterker (marshall mg 15 cdr)



Noukel
26 november 2007, 20:28
Hooii
Ik ben van plan om een epiphone les paul standard te kope en ik zocht een versterker
Ik ben uitgekome by een marshall mg 15 cdr
Is dit een goeie? :s
voorlopig is het om enkel thuis te spele, later mss op podium
Of kan je me een betere aanrade voor niet meer dan 200 euries?
bedankt :)

Frisods
26 november 2007, 20:36
Een roland cube doet het altijd wel goed, zelf heb ik de 15, die is erg goed voor thuis:), ik heb hem nooit meer dan een kwart, want dan trilt de vloer al en dat vinden de buren niet leuk :hippie:

GibsonDC
26 november 2007, 20:40
misschien kun je dit beter bij versterkers zetten..

almarvk
27 november 2007, 07:52
Ik verplaats 'm ff naar moderne versterkers.

Rormo
27 november 2007, 10:30
Lekker voor een ROland cube of een Vox AD gaan. Die Marshall is prut.

TimmU
27 november 2007, 10:38
met die marshall heb ik juist wel goede ervaringen. hij klinkt best cool als je er een pedaaltje voorgooit, en het is een goede oplossing om thuis op een goed volume te oefenen!

LCH
27 november 2007, 11:28
met die marshall heb ik juist wel goede ervaringen. hij klinkt best cool als je er een pedaaltje voorgooit, en het is een goede oplossing om thuis op een goed volume te oefenen!
Dat is 't nu net: jij hebt coole pedaaltjes. Topicstarter heeft dat niet en zal het met enkel en alleen die Marshall moeten doen.

En in dat licht bekeken is een Vox AD 15 wel redelijk superieur naar mijn mening ;)

Adqeruin
27 november 2007, 12:17
De MG-serie van Marshall is echt 3x niks. Gewoon erg zonde als je 'm koopt (vind ik!)

Ik zou absoluut voor een Cube gaan!

Kim Wilson
27 november 2007, 12:19
De MG-serie van Marshall is echt 3x niks. Gewoon erg zonde als je 'm koopt (vind ik!)

...
Check dit topic effe. ;)

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=101119

Adqeruin
27 november 2007, 12:29
Check dit topic effe. ;)

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=101119

Ondanks dat, en mijn slechte ervaringen met een Marshall MG30DFX meegenomen zou ik toch voor een Cube 20X gaan. Die ingebouwde effectjes klinken gewoon vele malen mooier in mijn opinie :) voor mij is een MG niks, maar dat neemt niet weg dat het niks is voor de beginnende gitarist! Die zal urenlang happy moments met dat ding beleven : )

Maar bij deze: ík, keur de MG toch af :hippie: