PDA

View Full Version : Ole, een nieuw slaghout !



rackoen
1 februari 2003, 15:24
Gisteren eindelijk een opvoler gekocht voor m´n eerste gitaar, namelijk een Ibanez S370.
foto -> http://www.ibanez.co.jp/world/guitar/s/pages/images/s370.gif
Zijn er mensen met ervaring met deze gitaar ? mij bevalt íe erg goed ( zou ik m daraomaangeschaft hebben...? ) maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen..

Groeten,

Koen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: rackoen op 2003-02-01 15:25 ]</font>

BLOK182
1 februari 2003, 15:43
Gefeliciteerd dude, mooi dingetje! Ik heb er nog nooit op gespeeld, maar het lijkt me een fijne gitaar.

skabouter
1 februari 2003, 19:53
GEFELICITEERD ! !

alle s-models zijn prima ! lekkere lichte bakkies, met lekkere vormen.

green_day
1 februari 2003, 20:13
heb volgens mij ook eens op zoon ding gespeeld.. week niet zeker, maar was wel coole shit.. gefeliciteerd anyway

Guitarfreak
1 februari 2003, 22:17
Hoe duur was die? kvinnum super vet!

rackoen
2 februari 2003, 15:05
K heb m gekocht bij Guus Arons in Heerlen. Omdat ze een nieuwe guitarshop gaan openen, was ie van als k me goed herinner van 620 voor 550.

BLOK182
2 februari 2003, 15:18
Guus Arons, heeftie een beetje goed aanbod van gitaren? En issie normaal gesproken prijzig of juist goedkoop?

Shay
2 februari 2003, 15:26
Toffe gitaar man,

Alleen jammer dat ze nu powersound elementen erin hebben zitten. 2 Jaar geleden hadden in die s370 axis die naar mijn mening beter klinken.. Maar echt een coole axe

feli :wink:

rackoen
2 februari 2003, 21:08
T is best een goeie zaak met redelijke prijzen en hele goeie service. Ze openenen nu binnenkort een speciale gitaarshop, waar dus de hele huidige gitaarafdeling naar toe gaat en die wordt dan ook nog flink uitgebreid :grin: . T assortiment is dan best groot. check anders http://www.arons.com maar ef.

Soulflyhigh
2 februari 2003, 21:21
He Rackoen,

Weet je trouwens ook of die ESP's bij arons een beetje redelijke prijzen hebben of zijn net zoals hier in Amersfoort bijna 2 zuur zo als ze zouden moeten zijn. Ik niet zo snel zelf kijken omdat Heerlen voor mij niet echt naast de deur is.

Thanx

rackoen
2 februari 2003, 21:24
Hm nou ik heb daar ook ef over een ESP viper100 gespeeld. Kostte eigenlijk iets van 710 ofzo en ging weg voor 575. Kweet niet wat daar een gangbare prijs voor is, maar ik vond het op zich wel n goeie deal.

Ic3gl0vE
2 februari 2003, 22:40
mooie gitaar hoor

Anders Destium
2 februari 2003, 23:08
Ik speel verreweg het meest op mijn S-serie, zo'n hekel heb ik aan die dingen :smile: Ongeevenaarde combinatie van gewicht, toon en bespeelbaarheid als je het mij vraagt. Je speelt zonder rugklachten met een sneltreinvaart op een mahonie gitaar die ook zo klinkt!

Het nadeel zal ik ook maar even noemen: De brug is niet echt duurzaam, dat wordt bijvijlen na een jaar elke dag spelen...

Raffel
3 februari 2003, 17:01
bijvijlen... ik heb nou nooit begrepen, waarom men dat doet. Vijl je dan de zadels bij omdat ze uitslijten of zo?

MegaDrive
3 februari 2003, 22:56
Fijne winkel, Guus Arons, hoewel de gitaar afdeling onafhankelijk is en eigenlijk the guitar shop heet. Ik heb daar al ruim 7000 pleuro (GAS) op de teller staan na 4 jaar op het podium. Supergoeie service, goed advies en alles kan. Ik heb een gitaar een keer 4 maanden na aankoop ingeruild voor hetzelfde bedrag, hahaha. En als vaste klant altijd vette korting.