PDA

View Full Version : 5150/6505 Combo of head.........



RedBuell
25 november 2007, 21:06
IK zit er aan te denken om mijn dsl 401 weg te doen, het is een leuke versterker met een redelijke clean maar daar gebruik ik hem niet echt voor, ik ben op zoek naar een amp met een goeie distortion die Machine Head of Godsmack trekt maar ook wat gewone (hard)rock. Mijn dsl 401 trekt het niet, althans niet zonder extra pedalen, ik ben ook niet zo tevreden over de fx loop van de dsl 401 omdat die eigenlijk onbruikbaar is omdat hij parrallel is en een effect zoals chorus eigenlijk niet hoorbaar is als je hem in de fx loopplaatst.

Nu zit ik een beetje te denken aan een 5150/6550 combo of een head, de head zal omdat er dan ook een 2x12 cab bij moet ff te duur gaan worden dus zou die optie eerder afvallen. Een combo schijnt anders gevoiced te zijn dn de head die weer wat rauwer zou klinken dan de combo.

Buiten Godsmack en Machine Head moet hij ook wel (hard)rock aankunnen.

De plus of de II versie van de Head schijnen wat diverser te zijn maar hoe moet ik dat zien, zijn ze veelzijdiger in te stellen zodat je kan schakelen tussen clean/metal/rock terwijl je moet tweaken bij de andere modellen of is de plus of de II van de heads bruikbaarder als je niet alleen snoeiharde metal speelt.

Ze zijn 2e hands de laatste tijd niet zo goed meer te vinden als enkele jaren geleden en als ze te koop staan vragen ze vooral voor de 5150 modellen bijn net zo veel als voor een nieuwe 6505.

Ik zal de amp voornamelijk thuis gebruiken en zo nu en dan buiten huis, hij zal dan vervoerd worden met de auto.

Een andere optie zou ook kunnen zijn dat ik een ele goeie distortion koop voor mijn dsl401 maar ik zit toch een beetje te gassen richting 5150/6505, op youtube heb ik diverse filmpjesw gezien waar die 5150/6505's echt beuken, ze moeten dus ook wat minder kunnen beuken.

Heeft iemand wat tips wat betreft die peavey's, welke winkel heeft ze eigenlijk in de buurt van Amsterdam want ik zie ze niet vaak in winkels staan.

Heeft iemand eigenlijk al een seen Bugera versterker geprobeerd....???

AART
25 november 2007, 21:39
De 5150 doet rock prima, het is imemrs de sig van EVH...

De +/II versie heeft gedeelde EQ voor lead en rythm, en je kna via de footswitch ook naar crunch mode op het clean schakelen, waar je dat bij de normale versie alleen op de amp kan doen.

De II/+ is dus iets veelzijdiger omdat je 1 extra footswitchable geluid hebt en het clean is beter in te stellen oor de aparte EQ.

RedBuell
25 november 2007, 22:04
De 5150 doet rock prima, het is imemrs de sig van EVH...

De +/II versie heeft gedeelde EQ voor lead en rythm, en je kna via de footswitch ook naar crunch mode op het clean schakelen, waar je dat bij de normale versie alleen op de amp kan doen.

De II/+ is dus iets veelzijdiger omdat je 1 extra footswitchable geluid hebt en het clean is beter in te stellen oor de aparte EQ.


In feite zou een head dus fijner zijn, alleen is dat de extra dinero's wel waard, een combo zou financieel een stuk aantrekkelijker zijn ook omdat ik niet zo heel erggoed ben en omdat ik niet in een band zit vind ik het eigenlijk een beetje zonde van het geld om meteen een dure head met cab te kopen. Wat zou een 2e hands II/+ doen met een 2x12 cab (hoeft niet perse peavey te zijn)

AART
25 november 2007, 22:32
Nieuw is een 6505+ iets van 1300 euro, dus tweedehands iets van 800 zou reeel zijn, maar de laatste tijd lijkt het wel normaal om de nieuwprijs te vragen.

Ik zou zelf niet voor de combo gaan, die is echt ontzettend zwaar en onhandelbaar. 2x12 cab heb je nieuw al voor 300 euro(framus/fame) en 2ehands(marshall) voor 200.

Je moet zelf dus even voor jezelf bekijken of je de losse eq en schakelbare crunch mode wil hebben.


Ik heb zelf trouwens 3/4 jaar geleden 800 euro betaald voor een 5150 II. Ik zie nu op MP een 6505 normaal(nieuw 990 ofzo) staan voor 800...

Gekken...

BTW: nieuw zijn ze hier het goedkoopst: www.guitarbargains.com(belgisch)


Edit:
Guitarbargains Prijzen:
6505: € 885,95
6505+: € 1109.55

RedBuell
25 november 2007, 22:39
Heb je ook al iets van die Bugera dingen gehoord? Ik heb er wat over gelezen dat wat jongens er een besteld zouden hebben maar daarna niks meer over gelezen. Het zouden toch Peavey klonen zijn di enagenoeg hetzelfde klinken???

AART
25 november 2007, 22:43
Heb je ook al iets van die Bugera dingen gehoord? Ik heb er wat over gelezen dat wat jongens er een besteld zouden hebben maar daarna niks meer over gelezen. Het zouden toch Peavey klonen zijn di enagenoeg hetzelfde klinken???

Het is behringer, dus ik zou die dingen in geen 100 jaar halen als serieuze main amp...
Behringer is leuk voor bijbenodigdheden en troep maar niet voor dat soort spul.


Edit:
Guitarbargains Prijzen:
6505: € 885,95
6505+: € 1109.55

En dan nog iets van €20 verzendkosten.

RedBuell
25 november 2007, 23:29
Zie net enkele op Marktplaats staan, een 5150 head voor €1000,- een
II voor minimaal €900,- maar wordt al bijna €1000 voor geboden en hier op gitaar markt een 5150 combo voor € 800,- Het lijkt wel een hype, en dat alleen omdat er 5150 op staat (nou moet ik wel zeggen dat dat er errug cool uitziet).

AART
25 november 2007, 23:56
haal gewoon een 6505+, exact hetzelfde en ziet er imo beter uit dan de 5150's.
Dat is waarschijnlijk ook de beste keus voor je van deze opties.

Als je nu 1000 euro gaat betalen voor een 5150 dan komen we nooit meer van die belachelijke prijzen af.

Dick Wolkendeck
26 november 2007, 11:05
De 5150 doet rock prima, het is imemrs de sig van EVH...

De +/II versie heeft gedeelde EQ voor lead en rythm, en je kna via de footswitch ook naar crunch mode op het clean schakelen, waar je dat bij de normale versie alleen op de amp kan doen.

De II/+ is dus iets veelzijdiger omdat je 1 extra footswitchable geluid hebt en het clean is beter in te stellen oor de aparte EQ.

Als je van clean naar crunch schakelt, heb je dan geen enorme volumetoename? Als je dat op de I doet, moet je de master terugdraaien.

Jimwoud
26 november 2007, 11:22
@RedBuell: Als je hem voornamelijk voor thuis gebruikt zou ik geen buizentop nemen. Ik heb er hier 2 staan, en die klinken beide voor geen meter op laag volume. Ik weet natuurlijk niet hoe hard je kunt spelen thuis. Ik wilde eerst kijken voor een peavey bandit voor thuis maar het is nu een Line6 Pod XT Live geworden, werkt perfect, gaat btw ook door m'n buizen top heen, maar is veel beter te controleren.

Ik wilde ook hetzelfde wat jij wilde, maar ben er toch maar van afgestapt. Als je zo nu en dan optreedt, dan is het een ander verhaal.

@Dick: In de meeste gevallen neemt het volume toe bij dat soort schakelingen. Steengoede sig. btw, vK&dB Kicks ass

RedBuell
26 november 2007, 12:28
Ik zal er niet vaak mee gaan optreden maar wel zo nu en dan wat jammen, soms wat wat jongens die snoeiharde metal(core) spelen en soms met wat jongens wat rock en blues, ik vind die distortion echt lekker van die 5150/6505 en tja EvH rockt ook lekker dus zou die dat ook moeten trekken, clean mag best een randje hebben ik denk dat met het hals element en een beetje spelen met het volume op de gitaar (heb emg's en die zijn best gevoelig voor volume en tone controle) eventueel als het echt clean moet een chorusje erover.

Braindead
26 november 2007, 17:42
Als ik jou was (in tegenstelling tot wat voorgangers in posts beweren) dan zou ik gewoon die 5150 op marktplaats kopen. Het is wel veel geld maar dat is die amp echt waard. Daarnaast gaat die amp waarschijnlijk nog wel meer in waarde stijgen dus dat geld is goed besteed. Een tijdje terug ging er nog een op ebay.de voor dik over de 1000 euro dus....
(Beter als bij een 6505). De II versie klinkt trouwens wel anders dus het is maar de vraag of je dat wilt. De 1 vinden de meeste lekkerder klinken. Daarnaast klinken sommige buizenversterkers (lees marshall) inderdaad niet zo goed bij laag volume, maar een 5150 juist wel. Sterker nog hij klinkt fantastisch op laag volume.haha... strange but true

JeanPaul du Vinnie
26 november 2007, 20:07
Of het het waard is is maar zeer de vraag, tenslotte heb je het enkel over cosmetische verschillen in vergelijking met de 6505, die qua constructie identiek gelijk zijn aan de 5105...

AART
26 november 2007, 20:58
Of het het waard is is maar zeer de vraag, tenslotte heb je het enkel over cosmetische verschillen in vergelijking met de 6505, die qua constructie identiek gelijk zijn aan de 5105...

+1 dus.

6505 heeft alleen ander logo....

RedBuell
26 november 2007, 23:17
Hoe zit het eigenlijk als ik zo'n ding uit de VS laat komen met het feit dat ze in de VS 110v hebben en wij 220v is dit makkelijk om te schakelen of moet ik iets laten vervangen (trafo ofzo) wat weer uiteraard €uri's kost en de amp weer duurder maakt.

AART
27 november 2007, 07:05
Hoe zit het eigenlijk als ik zo'n ding uit de VS laat komen met het feit dat ze in de VS 110v hebben en wij 220v is dit makkelijk om te schakelen of moet ik iets laten vervangen (trafo ofzo) wat weer uiteraard €uri's kost en de amp weer duurder maakt.

Je hebt dan een verhuistrafo nodig(50-70 euro oid).

Braindead
27 november 2007, 13:49
Okay, de 6505 zou het ook waard zijn, het is gewoon een goede amp met goede prijs kwaliteitverhouding.
MAar ik denk dat de 5150 het meer waard is aangezien die verzamelwaarde heeft. De 5150 is dus denk ik waardevaster dan de 6505. Dat lijkt mij tenminste.


Of het het waard is is maar zeer de vraag, tenslotte heb je het enkel over cosmetische verschillen in vergelijking met de 6505, die qua constructie identiek gelijk zijn aan de 5105...

Marc Oblivian
27 november 2007, 17:11
Je zou ook naar andere merken kunnen kijken.
Er zijn zat versterkers die metal en rock goed aankunnen.
Sommige zelfs beter dan de Peavey's.
Die Peavey's zijn wel een apart slag qua sound, dus als dat echt is wat je wilt, ontkom je er niet aan.
Ik zou dan gaan voor de 6505 incl een 2x12 of zelfs 1x12 cabje (dat laatste aangezien je bijna altijd thuis speelt, het goedkoop is en ook licht).

AART
27 november 2007, 18:34
Okay, de 6505 zou het ook waard zijn, het is gewoon een goede amp met goede prijs kwaliteitverhouding.
MAar ik denk dat de 5150 het meer waard is aangezien die verzamelwaarde heeft. De 5150 is dus denk ik waardevaster dan de 6505. Dat lijkt mij tenminste.

Nou die verzamelwaarde van de 5150 zal wel meevallen. Het enige verzamelpunt is het logo, ik dnek niet dat die meer dan een nieuwe 6505 zullen gaan opleveren. Ik denk dat over twee jaar de gemiddelde 6505 iets van 650-750 euro zal doen en de gemiddelde 5150 iets van 700-800. Denk ook niet dat die lui op MP hun 800 en 1000 euro krijgen...

Misery Signals
28 november 2007, 07:48
BTW: nieuw zijn ze hier het goedkoopst: www.guitarbargains.com(belgisch) - Guitarbargains Prijzen:
6505: € 885,95
6505+: € 1109.55

Als ik die site intik, kom ik op de site van muziekwinkel Piens uit. Ik weet niet hoe het zit met muziekzaken als We-Music in Nederland, maar Piens heeft onder de gitaarliefhebbers wel niet zo'n goede naam in Belgi๋ wegens veel redenen.

Enkele zijn geen Roland en Boss meer mogen verdelen wegens overtreden van internationale verkoopswetten, fora afsporen op zoek naar talk over hen en met rechtszaken dreigen, foto, adres en gsm van een winkeldief op hun homepage zetten enz enz. Ik ga daar van mijn leven niet.

Ontopic: We zaten bij de opnamens van onze full-cd daar in de buurt zomer 2005. Was toen toch ff binnengesprogen voor eens de prijs van zo'n Peavey 5150 te checken daar. Ze vroegen daar voor een 5150 II 1800€ omdat ze niet meer gemaakt werden en het de laatste was.

Trouwens, die prijzen, zijn die zo aangevraagd per email? Volgens mij heb ik dat al een paar keer te vaak gedaan zonder effectief iets te bestellen want als ik dat nu doe, krijg ik nooit nog antwoord terug... Ook een stomme methode trouwens. Ze willen op de site blijkbaar geeneens de moeite meer doen voor mensen die gewone interesse hebben en niet zeker kopen. je mag pas een prijs aanvragen als je het geld hebt en klaar bent om bij hen te kopen, dat staat bijna letterlijk zo op de site.

Grappig anekdotetje: Om eens te checken of ze nu werkelijk geen Boss en Roland meer mochten verdelen, belde ik hen met de vraag naar een prijs van een Boss GT8, enkele maanden nadat die uit was. Vertelde de man (de baas zelf is dat schijnt) me aan de foon dat de Boss GT8 al verouderd was en niet meer verkrijgbaar, net als al het ander Boss spul trouwens. Ze zouden binnenkort naar de beurs van Frankfurt gaan om alle nieuwe Boss dingen te checken en in te kopen. Intussen hadden ze wel enkele andere goede merken als Line6, Zoom, Vox blablabla :-)

MS

RedBuell
28 november 2007, 09:51
Als ik die site intik, kom ik op de site van muziekwinkel Piens uit. Ik weet niet hoe het zit met muziekzaken als We-Music in Nederland, maar Piens heeft onder de gitaarliefhebbers wel niet zo'n goede naam in Belgi๋ wegens veel redenen.

Enkele zijn geen Roland en Boss meer mogen verdelen wegens overtreden van internationale verkoopswetten, fora afsporen op zoek naar talk over hen en met rechtszaken dreigen, foto, adres en gsm van een winkeldief op hun homepage zetten enz enz. Ik ga daar van mijn leven niet.

Ontopic: We zaten bij de opnamens van onze full-cd daar in de buurt zomer 2005. Was toen toch ff binnengesprogen voor eens de prijs van zo'n Peavey 5150 te checken daar. Ze vroegen daar voor een 5150 II 1800€ omdat ze niet meer gemaakt werden en het de laatste was.

Trouwens, die prijzen, zijn die zo aangevraagd per email? Volgens mij heb ik dat al een paar keer te vaak gedaan zonder effectief iets te bestellen want als ik dat nu doe, krijg ik nooit nog antwoord terug... Ook een stomme methode trouwens. Ze willen op de site blijkbaar geeneens de moeite meer doen voor mensen die gewone interesse hebben en niet zeker kopen. je mag pas een prijs aanvragen als je het geld hebt en klaar bent om bij hen te kopen, dat staat bijna letterlijk zo op de site.

Grappig anekdotetje: Om eens te checken of ze nu werkelijk geen Boss en Roland meer mochten verdelen, belde ik hen met de vraag naar een prijs van een Boss GT8, enkele maanden nadat die uit was. Vertelde de man (de baas zelf is dat schijnt) me aan de foon dat de Boss GT8 al verouderd was en niet meer verkrijgbaar, net als al het ander Boss spul trouwens. Ze zouden binnenkort naar de beurs van Frankfurt gaan om alle nieuwe Boss dingen te checken en in te kopen. Intussen hadden ze wel enkele andere goede merken als Line6, Zoom, Vox blablabla :-)

MS


Als je nederland aanklinkt kom je hier: http://shop.guitarbargains.com/store.lasso?c=NL&newlang=nl&-session=shop:503D004A1b8a7169E4mhUPE4E9CC uit en als je dan naar 6505 zoekt kom je op die prijsen uit.

Er zijn wel meer van dat soort zaakjes, Dijkman in Amsterdam vind ik ook een beetje een gek zaakje, heb ik hier en op andere sites een zooitje info over een bepaald merk en type vergaart verteld zo'n verkoper daar een heeeeel ander verhaal en zegt gewoon dat een bepaald type (bijvoorbeeld die midnight black LP van Epiphone en de Tony Iommy Epi niet bestaan). Ze hadden daar laatst een LTD EC1000 vbk staan met een verkeerd fingerboard en verkeerde inlay op de 12de fret staan (EC500 stond erop), die verkoper eerst volhouden dat het een EC500 was en later volhouden dat alleen de inlay anders was, nu heb ik toevallig een EC1000 VBK en wist wel beter, waarschijnlijk gewoon een B stock gitaar wel een 1000 maar met een 500 hals of fingerboard want de headstock was wel goed.

Ik moet maar eens kijken, zit stiekem wel te gassen nu vooor een 5150/6505 maar net wat mijn vriendin zegt (en eigenlijk heeft ze stiekum een beetje gelijk) ik zit niet in een band, af en toe wat jammen in een oefenruimte waar al versterkers staan en als ik zelf wat mee moet nemen trekt mijn marshall dsl-401 40 watt combo het ook wel en daar hoef ik natuurlijk geen €1300,- voor te gaan betalen............. (wat haat ik dat als ze gelijk heeft) maar toch heb ik last van gas :)

Marc Oblivian
28 november 2007, 10:13
Oeh....een vriendin: GAS' worst enemy...

Als je je Marshall nou verkoopt en een Peavey voor een redelijke tweedehands prijs op de kop weet te tikken, dan kost het toch geen 1300 euro? Ben je voor een paar honderd klaar en heb je nog steeds 1 versterker.
Dat moet te verkopen zijn bij je vriendin...

RedBuell
28 november 2007, 10:27
Oeh....een vriendin: GAS' worst enemy...

Als je je Marshall nou verkoopt en een Peavey voor een redelijke tweedehands prijs op de kop weet te tikken, dan kost het toch geen 1300 euro? Ben je voor een paar honderd klaar en heb je nog steeds 1 versterker.
Dat moet te verkopen zijn bij je vriendin...

Zit daar ook al aan te denken, top en een 2x12 Marshall cab ofzo (1936). 2e hands zijn die tops alleen nog of niet te vinden of bijna even duur als nieuw.....

Zo zou ik het wel heel graag willen hebben:
http://park2.wakwak.com/~ibanez_mania/guitar/G-FLEX5150.jpg

guhlenn
28 november 2007, 11:08
er staat er nu een op de markt. die heeft duidelijk deze thread gelezen...

RedBuell
28 november 2007, 12:37
er staat er nu een op de markt. die heeft duidelijk deze thread gelezen...


Tja die staat er al goed een week, € 1000,- voor een 2e hands top terwijl ik via guitar bargains een nieuwe 6505 voor € 885,95 en een 6505+: € 1109.55 kan kopen, dan is het wel een duur 5150 logo :(

LP_CL
28 november 2007, 15:00
Tja die staat er al goed een week, € 1000,- voor een 2e hands top terwijl ik via guitar bargains een nieuwe 6505 voor € 885,95 en een 6505+: € 1109.55 kan kopen, dan is het wel een duur 5150 logo :(
En je kan het logo apart kopen op ebay, als je dat toch veel mooier vindt.

AART
28 november 2007, 15:02
Ik heb het bijbehorende peavey logo voor rechtsonder in de hoek nog.

€199,95
Spotprijs speciaal voor jou!

Braindead
28 november 2007, 15:15
Je mag denken wat je wilt over het verschil tussen 6505 en 5150 en de dagwaarde maar ik constateer alleen maar...

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=140175787836&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=004


Nou die verzamelwaarde van de 5150 zal wel meevallen. Het enige verzamelpunt is het logo, ik dnek niet dat die meer dan een nieuwe 6505 zullen gaan opleveren. Ik denk dat over twee jaar de gemiddelde 6505 iets van 650-750 euro zal doen en de gemiddelde 5150 iets van 700-800. Denk ook niet dat die lui op MP hun 800 en 1000 euro krijgen...

AART
28 november 2007, 16:04
Je mag denken wat je wilt over het verschil tussen 6505 en 5150 en de dagwaarde maar ik constateer alleen maar...

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=140175787836&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=004

Tja, maar jij hebt er een, dan zou ik ook wel willen dat mensen er veel te veel voor zouden gaan betalen :satisfie:

Ik vind het gewoon dom, en ik denk dus ook niet dat we veel zullen zien dat mensen er zoveel ook echt voor krijgen. Maar we zullen het over een jaar wel zien...

Jimwoud
29 november 2007, 08:50
Het wordt nu echt tijd dat Bugera van zich laat horen als ik die prijzen zo zie. Ik had hem in bestelling staan, maar heb hem afbesteld, duurde toen al veel te lang, daarna ook 2 andere amps gekocht.

Braindead
29 november 2007, 19:58
Nee Aart, die vlieger gaat niet op ;-) . Ik heb er inderdaad een maar ben er zo blij mee dat ik die toch niet ga verkopen. Dan mag de waarde nog wel heel wat stijgen wil ik hem wegdoen. En dikke kans dat ik dan gewoon een 6505 zou terugkopen als vervanger ha.


Tja, maar jij hebt er een, dan zou ik ook wel willen dat mensen er veel te veel voor zouden gaan betalen :satisfie:

Ik vind het gewoon dom, en ik denk dus ook niet dat we veel zullen zien dat mensen er zoveel ook echt voor krijgen. Maar we zullen het over een jaar wel zien...

AART
1 december 2007, 16:48
Haha, het was maar ene geintje ;)

Kijk btw ook eens aar andere heads in die prijsregio, een tweedehands Framus Dragon ofzo. Ik krijg dinsdag een nieuwe amp binnen die me een stuk minder kostte maar ik wil nog wel eens zien hoe die zich verhoud tot de herinneringen van mijn 5150 II.

EpiCenturiesAWAy
1 december 2007, 17:13
Welke ?? ;)
Valveking ofzo ? Of die oude peavey serie ?

AART
1 december 2007, 17:34
Welke ?? ;)
Valveking ofzo ? Of die oude peavey serie ?

Geen peavey. Ik krijg hem dinsdag binnen hoop ik, dan horen jullie het wel.
Tot die tijd moet je maar raden. Vanaf dinsdag heb ik dan iig een van de meest geliefde en een van de meest gehate amps van HCAF in huis. :cheerup:

Renin
1 december 2007, 17:39
Vast een boogie ;)

AART
1 december 2007, 17:45
Vast een boogie ;)

hmm, die zijn niet gehaat op hcaf as far as i know...

Behalve de recto dan, maar mijn budget laat dta nog even niet toe.

EpiCenturiesAWAy
1 december 2007, 18:01
Buizen ??

EN waarvoor staat HCAF ? harmony central ... ??

ben vanhoof
1 december 2007, 18:28
JVM? Marshall heeft bij mijn weten niet zo'n goede reputatie op HC.
Btw morgen voormiddag heb ik de mijne :d

AART
1 december 2007, 18:38
Buizen ??

EN waarvoor staat HCAF ? harmony central ... ??

Harmony central amps forum.

Maar ook geen JVM, weer boven mijn budget. Ik heb het onder de 600 gehouden, maar toch een 3 kanaals volledige buizenbak met gescheiden eq per kanaal...
:D

JVM lijkt me wel een vette bak, die moet ik nog eens proberen, maar over het algemeen spreekt de marshall sound me niet aan, alleen een SL-X vind ik een echt lekkere marshall.

Renin
1 december 2007, 19:26
Londen city misschien?

(volgens mij maakt behringer geen amps toch?)

Ik weet niet wat er allemaal discutabel is op de HCAF

AART
1 december 2007, 19:27
Londen city misschien?

(volgens mij maakt behringer geen amps toch?)

Ik weet niet wat er allemaal discutabel is op de HCAF
Naja, je ziet het wel dinsdag denk ik.

Ik hou wel van een beetje geheimzinnigheid :p

Renin
4 december 2007, 16:44
Vol verwachting klopt ons hแแแrt :rockon:

Wie er zoet krijgt en wat krijgt Aart?

AART
4 december 2007, 18:18
Ehm, TNT fuckt de boel volgens mij een beetje op....

IOk heb het pakketje met footswitch en kabels binnen(was te zwaar om bij de map te doen), maar de amp is nog niet binnen....

Is op zelfde moment verzonden, maar is wel een pakket waarvoor getekend moet worden, kan het dan zijn dat die later bezorgd wordt, op een andermoment dus?

Anyway, het gaat hierom:

http://img517.imageshack.us/img517/5808/bv150hlgzc7.jpg

Jimwoud
4 december 2007, 19:03
Is dat die USA uitvoering van marktplaats? stond al een hele tijd te koop. Ben zeer benieuwd naar review van je.

later Jim

AART
4 december 2007, 19:05
Is dat die USA uitvoering van marktplaats? stond al een hele tijd te koop. Ben zeer benieuwd naar review van je.

later Jim


Jep.

De omvormer heb ik ook al binnen, maar zonder amp is het behoorlijk frustrerend nu..
Wil dat ding bespelen! Ik hoop zo dat TNT em niet is kwijtgeraakt ofzo, dat zou echt suprgenaaid zijn...

Marc Oblivian
5 december 2007, 09:04
Als ze al langs geweest zijn met de amp en je was er niet om te tekenen, dan gooien ze wel altijd een briefje in dat ze je niet thuis troffen en dat ze op een andere dag terugkomen.
Aangezien je geen briefje hebt gehad, zullen ze nog wel niet langsgekomen zijn.
zal wel goed komen, het is een zwaarder pakket, dus wellicht doen ze daar wat langer over. en ze zullen het wel druk hebben deze dagen....
Wel benieuwd naar de review, dus daar kom je mooi niet onderuit mannetje!!

casper innosence
5 december 2007, 13:05
bij mijn weten begint de kerstdrukte zo'n beetje na t weekend.

Maare heb je van de verzender niet toevallig een track and trace code gekregen (de 3s code), deze code kun je dan in vullen op trackandtrace.nl (ofzoiets, google) en dan kun je de status van je pakket zien, waar ie op dat moment is en de route die ie al gehad heeft.

AART
5 december 2007, 15:02
Het was een beetje drukzijnerij van mijn kant. Nergens voor nodig. Ik kwam uit shcool vanmiddag en vond een briefje van de postbode in de brievnbus dat ie het naast de caravan in de schuur had neergezet(doet ie vaker, is fijn), danku postbode! Ze doen blijkbaar inderdaad langer over zware paketten.

Iig, hij is uitgepakt en heb er net een uurtje op gejamd, eerste indruk is erg goed. Uitgebreide reviews volgt later in de middag of morgen(sintdrukte he...).

@Casper: De tracktrace code vergeet men soms nog wel eens mee te sturen en deze kerel reageerde niet heel snel op mail.

Braindead
5 december 2007, 17:39
Tijd voor een echte foto aart ;-)
Ziet er goed uit iig.


update: Ja ik had de andere topic al ontdekt.....

AART
5 december 2007, 17:42
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=101597