PDA

View Full Version : George Harisson



poeyerke
30 november 2001, 14:59
George Harisson is vandaag aan kanker overleden op 58 jarige leeftijd.

taylor
30 november 2001, 15:53
ja thats to bad

Kitaarhiero
30 november 2001, 16:51
Aaah weer een beatle minder
Weer een goede gitarist minder
Weer iemand om een aantal specials over te houden

2001 het jaar van de stervende sterren
John Lee Hooker
Chet Atkins
George Harrison

laten we "the dead Guitarists society" oprichten en elk jaar een tribute avond organiseren... Jimmi Hendrix is er al :wink:

Outshine
30 november 2001, 18:14
Iedreen gecondoleerd! :sad:

Dila
30 november 2001, 20:20
gecondoleerd mensen...amen

gangsta
1 december 2001, 00:01
damn son, nu zijn ze nog maar met zn tweeen, ik vond t echt kut :sad:

poeyerke
1 december 2001, 12:52
Ik vind alleen die nieuws uitzendingen echt verschrikkelijk.
Ik citeer:

"Hij was de stille Beatle, de beatles werden vooral door Paul en John gedragen, zij schreven de meeste nummers. George heeft er ook een paar geschreven...."

aaaaaahhh, George heeft verdomme alleen maar goede nummer geschreven bij de Beatles, wat waren de beatles zonder George?

En dan nog een:
" Nu zullen de Beatles echt nooit meer bij elkaar komen..."

Heb ik iets gemist, John Lennon was al dood, dus de Beatles zouden toch al nooit meer bij elkaar komen. Herman Brood kreeg nog meer aandacht hier, en die heeft geen ruk (no offense Herman) voor de hedendaagse muziek betekent.

gangsta
1 december 2001, 14:49
herman brood mis ik helemaal niet met zn zogenammde ku(ns)t en muziek (ook kut)

Ditmar
1 december 2001, 14:56
De beatles kunnen nu wel terug komen met drum n' bass....... toch ???

ekkerman
1 december 2001, 19:03
sorry maar wat de gefacelifte paul deed bij het twin tower benefit laatst op t v vond ik droevig. ( bedank concert voor alle hulpverleners )
hij rekte het wonderschone nummmer ; let it be tergend lang uit en sommeerde clapton om nog maar weer een solo te doen en je kon aan clapton's fouten horen dat ie het ook eigenlijk niet meer wist en zeker niet had verwacht zoveel rondjes solo te moeten spelen in dat nummer en paul stond schaamteloos TWEE X !!!! het slappe singeltje freedom te promoten op wat een dag van soberheid diende te zijn....
in plaats dat hij nou iets had gepakt uit zijn beatle ouvre iets dat iedereen kent en ook KAN meezingen want de tweede keer ( 1x aan het begin en 1x als afsluiting !!!) dat hij het slappe liedje freedom speelde zongen ( ? ) alls artiesten mee , of trachte dit te doen want niemand kende dit liedje !!
trouwens de eerste single van zijn laatste
c d gaf mij ook al een raar gevoel in de onderbuik.
weg zijn de dagen van beatles en wings ze staan allemaal in m'n cd kast en als ik behoefte heb aan een goed en lekker stukkie muziek gaan de schijfjes de speler in maar voor kwaliteit moeten wij helaas niet meer bij p mcartney zijn .

poeyerke
2 december 2001, 02:10
Tja de beatles komen nooit meer terug, dat was 20 jaar geleden al bekend. Voor mij (en velen andere) waren George en John toch de betere helft van de beatles.

De nieuwe CD van Paul is erg saai, hij heeft zijn beste tijd echt gehad, maar na 40 jaar mag je ook wel een minder momen hebben natuurlijk.

Het optreden voor dat benefietconcert was echt bedroevend gewoon, vooral Eric ging nogal eens de mist in, nee de Betales tijden zijn echt voorbij :sad: :sad: :sad: :sad:

Highbury
3 december 2001, 11:19
George, heeft zo ontzettend veel betekent voor de popmuziek. Hij word nog wel eens naar de achtergrond geschoven, maar ik denk dat elke gitarist/muzikant beter moet weten. De man heeft met zijn slepende, emotionele manier van gitaarspelen, de gitaar wereld aardig geinspireert, dacht ik zo. En zijn expirimenten met oosterse muziek getuigen van lef en respect. George was en blijft groot en misschien wel de grootste. Georges lives on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ekkerman
3 december 2001, 13:04
dat vind ik nou ook wel weer en beetje overdreven hoor ...

taylor
3 december 2001, 13:15
ja zeker ook op mp3 newsgroups wordt je dood gegooit met die cd's van hem nu.

tewijl je eerder nog nooit 1 had zien staan.

das net als zappa toen die er nog was was die 1 weirdo(alleen niet voor de fans) na zijn dood opeens geniaal.

taylor
3 december 2001, 15:22
euh ff voor de duidelijkheid ik vond zappa altijd al geniaal.

Highbury
17 december 2001, 13:32
En ik vond Harrison dus altijd al geniaal. Wat is er nou mis mee als je zegt dat Harrison een grote is? Het is gewoon zo!!!