PDA

View Full Version : Pod XT Live wah aan/uit?



Jimwoud
25 november 2007, 12:53
Hey,

Heb sinds een paar dagen een Pod XT Live, waar ik zeer blij mee ben. Ik gebruik hem nu met m'n Sovtek in de power amp in, wat voor thuis prima klinkt. Wil hem eigenlijk alleen voor thuis en opnames gebruiken.

Maar kan ik in een preset ook de wah aan en uit zetten of moet ik dan gewoon switchen naar een andere preset, ik kan dit nergens vinden??? Met de stomp of amp switch.

Voor de rest vind ik hem echt goed en makkelijk te programmeren. Hoewel ik erg van simpel hou, en je eigenlijk te veel opties hebt(extra EQ, cab keuze, output keuze) gaat het best prima.

Harm
25 november 2007, 16:02
er zijn 2 opties:
1. je zet in de preset de wah reeds aan, bijvoorbeeld in een bepaalde beginstand.
2. je drukt het volume pedaal door, dan zie je led van volume overspringen naar led van wah.

Staat in de handleiding (2.9 en 4.8)

Harm

Jimwoud
26 november 2007, 09:04
er zijn 2 opties:
1. je zet in de preset de wah reeds aan, bijvoorbeeld in een bepaalde beginstand.
2. je drukt het volume pedaal door, dan zie je led van volume overspringen naar led van wah.

Staat in de handleiding (2.9 en 4.8)

Harm
Tenx, dan wordt het optie 2, ik heb alleen het idee dat dat niet werkt bij mij. Maar ik zal het wel proberen vanavond. Ik kon ook gen knopje vinden onder het pedaal.

vettavillenl
26 november 2007, 10:27
Je moet het pedaal (diep) doordrukken, er is geen aparte schakelaar die je handmatig moet omzetten. Je dient het pedaal good door te drukken. De eerste keer lijkt dat vreemd, maar het werkt zo, schakelaar zit ter hoogte van je tenen, dus daar met je gewicht doordrukken.

Doe je dat nogmaals dan schakel je terug naar je vol. pedaal.

gr. Hans

Jimwoud
26 november 2007, 11:26
Je moet het pedaal (diep) doordrukken, er is geen aparte schakelaar die je handmatig moet omzetten. Je dient het pedaal good door te drukken. De eerste keer lijkt dat vreemd, maar het werkt zo, schakelaar zit ter hoogte van je tenen, dus daar met je gewicht doordrukken.

Doe je dat nogmaals dan schakel je terug naar je vol. pedaal.

gr. Hans
tenx heren voor het antwoord. Ik had het al geprobeerd, maar waarschijnlijk was ik te voorzichtig.