PDA

View Full Version : bluessessie groesbeek



ikfenderke
24 november 2007, 23:45
hey mede muzikanten, er is op zondag 9 December een blues jamsessie in cafe het mookertje te groesbeek. Aanvang rond de klok van 3 uur, het is de eerste jamsessie daar in de kroeg, waarvan als het even mee zit een maandelijkse sessie van wordt gemaakt. Dus komt allen jammen en een kijkje nemen. Alles is aanwezig, evt eigen instrument meenemen kan ook.
greetss
ikfenderke

vulvasonic
25 november 2007, 01:45
Pin me er niet op vast, maar er zit zeker een kans in dat ik een kijkje kom nemen (en wellicht wat anderen in mijn kielzog meetrek...).

Maar Groesbeek, blues, jamsessie......., ken ik u wellicht ergens van? :o
Het wereldje is klein, niet dan?

ikfenderke
25 november 2007, 15:13
Pin me er niet op vast, maar er zit zeker een kans in dat ik een kijkje kom nemen (en wellicht wat anderen in mijn kielzog meetrek...).

Maar Groesbeek, blues, jamsessie......., ken ik u wellicht ergens van? :o
Het wereldje is klein, niet dan?
Hey vulvasonic je bent van harte welkom kom je ook een jammetje doen nee je zal me wel niet kennen ben nog nieuw in ''het wereldje'' maar niet te min lekker langs komen leren we elkaar zeker kennen niet dan ;)
greetzz
ikfenderke

Gearjunkie
25 november 2007, 20:31
hey mede muzikanten, er is op zondag 9 December een blues jamsessie in cafe het mookertje te groesbeek. Aanvang rond de klok van 3 uur, het is de eerste jamsessie daar in de kroeg, waarvan als het even mee zit een maandelijkse sessie van wordt gemaakt. Dus komt allen jammen en een kijkje nemen. Alles is aanwezig, evt eigen instrument meenemen kan ook.
greetss
ikfenderke

Hé Ikfenderke, je hebt pm!

ikfenderke
27 november 2007, 13:27
Hé Ikfenderke, je hebt pm!

Hey, gearjunkie je hebt ook een pm thanks voor je respons
ikfenderke