PDA

View Full Version : Historisch moment



Mitch
1 februari 2003, 14:28
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/7702.htm?oudei=30

De eerste Strat-achtige die ik oprecht mooi vind !
Bieden valt me een beetje tegen trouwens: is dat nou echt omdat er geen Fender op staat ?

Timmer
1 februari 2003, 14:34
Godin r0cks! Die maken wel meer mooie gitaren. Een beetje boven mijn budget helaas maar plm. 800 euro is volgens mij lang niet verkeerd

BLOK182
1 februari 2003, 14:43
Oeh, damn, vet mooi ding, lijkt wel een beetje op die Pensa van Knopfler. Die dude moet wel hiero in de buurt wonen, ik woon ook in Venlo-Blerick en das niezo gek groot.

srv-man
1 februari 2003, 15:02
īt Is inderdaad best een mooie. Overigens vind ik de vorm van de carved top niet echt mooi bij Godins, het is niet erg vloeiend. Maar ja, bij Fender koop je alleen een plat stuk hout voor dat geld. Je ziet de Godin Artisan wel vaker te koop en volgens mij raakt men hem aan de straatstenen niet kwijt, hoewel het kwalitatief toch eigenlijk veel beter dan een Fender in die klasse is. Het is duidelijk dat velen voor de naam gaan.
Maar objectief beschouwd is het eigenlijk niet duur: mooie top, zeer goede hardware en goede constructie/afwerking, dus wat let je....

PeArLjAm
1 februari 2003, 15:13
Mijn gitaarleraar had eerst zon artisan, ik vond het echt een hele coole gitaar. Ziet er inderdaad errug strak uit, en klinkt echt supergoed. De elementen die erin zaten waren een soort humbuckers in single coil formaat, gitaar klonk dus niet echt als een strat maar zeker wel lekker

Negative K3 fan
1 februari 2003, 15:50
Ik vind normale strat niet echt mooi, en deze al helemaal niet.