PDA

View Full Version : Zolder Symphonie



zoldergitarist
24 november 2007, 11:37
Een nummertje waarin ik mijn dagelijkse neurie en mompels heb verwerkt. Je kent dat wel, je hebt iets in je hoofd en fluit het de hele dag tot je er maf van wordt, Pomperdiepompompom....la la la, :o
Mijn hoofd is weer leeg ha ha ha :blast:

Kijk op mijn site bij Mp3: "Zolder Symphonie"

http://members.home.nl/zoldergitarist

hendrix2
24 november 2007, 12:25
je bent een erg goede gitarist. Leuke gespeeld alweer.
Je canon rock versie is ook waanzinnig goed.
Doe zo verder :rockon:

chubbyfan
24 november 2007, 12:39
supergaaf ,lekker strak,en een mooie opbouwhttp://i17.tinypic.com/6prco7a.gif

Makor1966
24 november 2007, 12:56
Jammer dat je het intro een beetje kort hebt gehouden, had misschien nog iets meer spanning opgebouwd kunnen worden.
Voor de rest erg leuk, lekker gillende gitaren :blast: :blast:

The Lo Lands
24 november 2007, 14:03
Ik heb persoonlijk altijd een schijthekel aan die 80's hairband gitaarmuziek maar o.k je hebt het denk ik voor het genre netjes gedaan! Je hebt er alleen geen fan bij :D

zoldergitarist
24 november 2007, 18:06
Ik heb persoonlijk altijd een schijthekel aan die 80's hairband gitaarmuziek maar o.k je hebt het denk ik voor het genre netjes gedaan! Je hebt er alleen geen fan bij :D

How Low can you go. De jaren 80 waren geweldig/de beste !!:blast: Toen werd er nog muziek gemaakt.

The Lo Lands
24 november 2007, 19:00
How Low can you go. De jaren 80 waren geweldig/de beste !!:blast: Toen werd er nog muziek gemaakt.
Ieder zijn smaak toch : ) Ik was meer van de grunge periode (90's) die zich afzetten tegen de 80's hairbands. Ik kan de muziek wel waarderen om zijn techniek en virtuositeit maar het doet me verder niks :dontgeti:

Thonic
25 november 2007, 23:03
Kwestie van smaak, over hoe laag iemand kan gaan, en de 80er jaren niet leuk vinden.. Ook vandaag word er nog genoeg echte muziek gemaakt. Anderen vinden de jaren 70 vele malen beter als de jaren 80, toen werd er namelijk ook 'echte' muziek (zoals je dat noemt) gemaakt.

zoldergitarist
26 november 2007, 11:02
Ieder zijn smaak toch : ) Ik was meer van de grunge periode (90's) die zich afzetten tegen de 80's hairbands. Ik kan de muziek wel waarderen om zijn techniek en virtuositeit maar het doet me verder niks :dontgeti:

Tuurlijk ieder z'n smaak, maakt allemaal niet uit als we maar lol hebben. :cheerup:

duckman
26 november 2007, 11:19
klinkt lekker!! maar pipi love is mijn favoriet..:rockon:

wille525
1 december 2007, 11:52
Klinkt goed hoor!!