PDA

View Full Version : stonegods/the darkness!



Orpheo
24 november 2007, 00:15
JAAA!!!!! na bijna anderhalf jaar gaan ze weer optreden! de vernieuwde versie van the darkness!!!! 11 januari staan ze in groningen! de muziek is harder, heftiger, minder gelikt, en minder falsetterig (meer richting alter bridge) maar nog steeds supergaaf, en ze heten stonegods (hoe kitch).

Ik denk,ik meld het even...

Lexvandoef
24 november 2007, 00:38
Was de darkness er mee gekapt dan? Gaan ze trouwens in dezelfde opstelling door of zijn er nieuwe bandleden bij?

Rinze
24 november 2007, 01:09
In Groningen, daar zou ik zo maar eens heen kunnen gaan... Hebben ze al een plaat uit?

Squier4ever
24 november 2007, 13:29
de zanger van the darkness had t bijltje er bij neergemikt omdat hij niet nog eens verslaafd wilde raken aan de drugs, het was te tempting voor hem.

Lexvandoef
24 november 2007, 18:56
de zanger van the darkness had t bijltje er bij neergemikt omdat hij niet nog eens verslaafd wilde raken aan de drugs, het was te tempting voor hem.

Oke, dus eigenlijk ist gewoon de darkness zonder die nichterige hoge zang :cheerup:

ben vanhoof
24 november 2007, 19:22
Ik hoor net burn the witch op hun site. Klinkt niet slecht, maar vond the darkness precies toch beter. Was veel vernieuwender, dit lijkt nogal hard op accept vind ik.

Squier4ever
24 november 2007, 19:24
Ik hoor net burn the witch op hun site. Klinkt niet slecht, maar vond the darkness precies toch beter. Was veel vernieuwender, dit lijkt nogal hard op accept vind ik.

the darkness was net zo min vernieuwend. was gewoon een ode aan de schreeuwerige glamrock....

ben vanhoof
24 november 2007, 21:39
Ok ergens heb je wel n punt, maar ik vond the darkness toch meer verschillen van bv queen, bon jovi, skid row etc. dan dat liedje van stonegods verschilt van Accept of Rose Tattoo.