PDA

View Full Version : Prog bassist biedt zich aan!



Jelles
23 november 2007, 17:58
Goedemiddag!

Nog geen half uur op het forum of ik gooi mezelf in de uitverkoop!

Ik ben Jelle, 18 jaar en op zoek naar een band in de omgeving van Utrecht stad. Ik speel het liefste progressive rock en metal. Denk aan Dream Theater, Symphony X, Andromeda, Circus maximus name it. Ik heb nog geen andere muzikanten gevonden dus ik begin echt vanaf scratch!

Heb je interesse om samen met mij een progressive rockband op te starten die veel eigen werk gaat maken? Mail me dan op Jelle.stokhof@gmail.com

Groetjes!

roxy
10 februari 2008, 10:51
Goedemiddag!

Nog geen half uur op het forum of ik gooi mezelf in de uitverkoop!

Ik ben Jelle, 18 jaar en op zoek naar een band in de omgeving van Utrecht stad. Ik speel het liefste progressive rock en metal. Denk aan Dream Theater, Symphony X, Andromeda, Circus maximus name it. Ik heb nog geen andere muzikanten gevonden dus ik begin echt vanaf scratch!

Heb je interesse om samen met mij een progressive rockband op te starten die veel eigen werk gaat maken? Mail me dan op Jelle.stokhof@gmail.com

Groetjes!
wij zoeken nog ee basist dus waar woon je?

Ever Dying
10 februari 2008, 15:39
Ik mag hopen dat je snel een band vind.. Zie namelijk niet vaak dit soort bassisten langs komen..
Jammer dat je een beetje heel ver weg bent, anders hadden we wel iets kunnen doen..

Good luck :)

Malesc
11 februari 2008, 17:33
Ik deel je muzikale voorkeur zo'n beetje... Wel jammer dat je in Utrecht woont (ik in Amsterdam); ben nog op zoek naar een bassist voor optreden samen met een andere gitarist of om gewoon mee te jammen.

Naja, iig succes!

Malesc
12 februari 2008, 14:24
Je hebt (toch) een PM.

skapelski
3 januari 2009, 03:40
Hey,

ik zie dat het al een tijdje geleden is ;) Mijn vraag is of je nog bandloos bent? Zo niet is de band die we nu opstarten wat voor jou. We komen o.a. uit Ede en Utrecht en hebben al aardig wat podium ervaring (Dewi Idols, Epica, Mindfold, Borush etc waren de bands waar de muzikanten in het voor prog. van stonden).

De richting die we op gaan is erg breed qua wat we luisteren, maar dat vormt snel genoeg. Mudvayne, Nickelback, Stereomud, Disturbed, AlterBridge en bijv Silverchair zijn bands waar we door beinvloed zijn.

Hoop snel iets van je te horen!


Greetz Sander