PDA

View Full Version : Keuzen Dillema Versterker



Requiem1991
23 november 2007, 17:51
Hé allemaal =D

ik heb een vraagje :)

ik ga een nieuwe versterker kopen en heb deze 3 geselecteerd

Line 6 Spider III ( 30 Watt )
Roland Cube 30X ( 30 Watt )
Vox AD30 VT ( 30 Watt )

Welke uit deze 3 hebben jullie beste ervaring mee ? en welke raden jullie mij het best aan :D ik zou graag jullie reacties willen horen alvast heel erg bedankt

LCH
24 november 2007, 11:43
Zelfde verhaal als altijd: wij kunnen niet voor jou bepalen wat de beste versterker is. De één heeft betere ervaringen met Vox, de ander met Line6. Dat is volledig aan jou. Vast staat dat alledrie versterkers gewoon goede, degelijke, betrouwbare versterkers zijn. Je zult dus niet een miskoop doen als je één van die 3 amps koopt. Aan jou om te beoordelen welke voor jou het lekkerst klinkt. ;)

Succes!

JvD.
24 november 2007, 12:51
Je vraagt om ervaring, dus zet je schrap. Het is allemaal digitaal wat je in je lijstje hebt staan. En ik heb alleen over een spider II gespeeld vroeger.

Wat ik altijd heb is dat het allemaal top klinkt maar je er gewoon naar een tijdje moe van word. Dat is ook wat ik veel hoor over digitale versterkers; het klinkt allemaal mooi, maar naar een tijdje staat het je niet meer zo aan.

Ik ben benieuwd wat je budget is?

ikfenderke
24 november 2007, 13:18
hoi,
Ik denk voor mijn gevoel, de vox heb er zelf een. Lekker vol voor een moddeling amp. Persoolijk verkies ik de buizen amps,maar daar heb je dan ook weer meer ondehoud van. Het is mijn persoonlijke smaak en gevoel dus hoeft voor jou niet op te gaan.

ik kenderke

Squier4ever
24 november 2007, 13:23
Vox
Cube
Spider

en in die volgorde.