PDA

View Full Version : Nu akoestisch straks ook elektrisch



MathijsDH
23 november 2007, 10:31
Goeiemoggel, Ik ben Mathijs (22) en speel nu al wat jaartjes op de akoestische gitaar en speel ook in een band waar ik ook de zang op me neem [URL=censuurtje[/URL]. Verder ben ik bezig met wat singer/songwriter dingen, maar nu heb ik er sinds kort een bandje bij waar ik electrisch ben gaan spelen. En daarvoor wil ik ook een beetje degelijke spullen hebben dus vandaar dat ik hier ben om wat extra informatie te krijgen. Dus ik zie jullie wel ergens op het forum!
Groeten

flappie
23 november 2007, 13:08
welkom in deze informatie schatkamer!

tsjocker
24 november 2007, 18:35
mathijs jongen,
hou u vast voor de reacties hier want der lopen hier degoutante mensen rond.
Zeker als je uwe groep hier is komt voorstellen zoals ik;
"Stel jezelf voor" word door velen hier precies letterlijk genomen en alles wat daar niet aan voldoet (enkel jezelf voorstellen) vinden ze nie goe.

veel succes met uwen band é maat! music is life !!

juuuw

Mr.Fingers
24 november 2007, 18:39
mathijs jongen,
hou u vast voor de reacties hier want der lopen hier degoutante mensen rond.
Zeker als je uwe groep hier is komt voorstellen zoals ik;
"Stel jezelf voor" word door velen hier precies letterlijk genomen en alles wat daar niet aan voldoet (enkel jezelf voorstellen) vinden ze nie goe.

veel succes met uwen band é maat! music is life !!

juuuw


HEY! in het voorsteltopic stel je jezelf als persoon voor, en spam je met je eerste post niet direct je band...

Eerst de "handleiding tot gitaarnet" lezen he!

en inderdaad, als het topic heet: "stel jezelf voor", is het de bedoeling om JEZELF voor te stellen, en niet je BAND TE PROMOTEN!!! (daar kan je voor terecht bij "sound & sites"!!!


trouwens, welkom aan de topicstarter

MathijsDH
25 november 2007, 11:36
Nou nou, rustig aan hoor! Volgende keer zal ik wel alleen even neezetten hoe ik eruit zie en hoe oud ik ben, kom op het is toch geen dating site. En reclame maken over welke spullen je hebt mag zeker ook niet, stel je voor :nervous:

Maar het ging mij hier ook niet om het promoten van mijn band, het was meer een soort toevoeging op wie ik ben. Maarre bedankt voor het warme welkom :harmony:

Vonk
25 november 2007, 14:16
Er zijn altijd van die zeikerds. Je hebt geen kwaad in de zin, al kan ik niet echt van kwaad spreken.
Het was anders geweest als je alleen je band had genoemd en verder niets met het forum doet.

Zet je bandsite in je handtekening, dan kan iedereen ermee kennismaken als je wat post.

marter544
25 november 2007, 14:57
Welkom, en je hoeft de link van je bandsite niet weg te halen hoor, het ging om et topic van Tjsocker, lees dat maar eens.

Mr.Fingers
25 november 2007, 15:22
Sorry Matthijs, ik had het helemaal niet over jouw, maar over tsjocker...


welkomwelkom, en natuurlijk mag je reclame maken met je gear, en uwen bandsite discreet vermelden in uwe signature ofzo...

Owkeyzz
25 november 2007, 16:52
Welkom.. :hippie: