PDA

View Full Version : London City -> erg fijne mod



ACSlater
22 november 2007, 18:49
Wat is een goeie/normale prijs voor een originele/goeie LC 100 watt top? Ik heb er al een gekocht maar heb niet eerst gekeken voor de gemiddelde prijs. Werd een beetje lichtelijk gek toen ik dit filmpie op joetjoep zag:

http://www.youtube.com/watch?v=iLbCX3dU6Z4

(Len laat ff zien dat hij in Crawlin Back heeft gespeeld, de beste GNR coverband ever.)

Zodra ik mijn top binnen heb laat ik deze door drtube verbouwen. Ik was de laatste tijd al op zoek naar een eenkanaals Marshall (clone) en de LC voldoet prima voor het toepassen van de befaamde #39 Tim Caswell mod.
Daarnaast wordt het zo'n beetje een driekanaals Marshall als ik de beschrijving bij het filmpje mag geloven; clean, jcm800 en #39. Dat belooft wat!

Jimwoud
22 november 2007, 19:24
Klinkt heel vet, zijn die kanalen schakelbaar? en wat kost die mod?

Lc's gaan tussen de 300-350 voor een goede.

ACSlater
22 november 2007, 20:04
Klinkt heel vet, zijn die kanalen schakelbaar? en wat kost die mod?

Lc's gaan tussen de 300-350 voor een goede.

De eenkanaals mod kost €250,- exclusief materialen. De LC die ik heb gekocht kostte €250,- wat dus een goeie prijs is voor een origineel exemplaar denk ik. (dat hadden ze, toen ze gemaakt werden, nooit gedacht: dat iemand een originele LC wil hebben)
Ik wilde al een hele nieuwe Ceriatone Plexi bestellen waar ik ongeveer €850,- incl invoer voor zou moeten betalen. Nu heb ik, als m'n LC goed is, voor nog geen €600 een perfecte Appetite for Destruction Slash geluid.

AutoStatic
26 november 2007, 22:57
Ooooohhhh ja, daarom fikten m'n buizen zo snel af nadat Len ze had vervangen, hij had m'n top even ingespeeld :)
Nee even serieus, kilinkt toch goed dit ondanks het brakke joetjoep filmpie? Ik hoor nog steeds die LC rinkel erin. Of het zit tussen m'n oren maar wat mij betreft is LC de bom.

AutoStatic
28 november 2007, 11:06
De eenkanaals mod kost €250,- exclusief materialen. De LC die ik heb gekocht kostte €250,- wat dus een goeie prijs is voor een origineel exemplaar denk ik. (dat hadden ze, toen ze gemaakt werden, nooit gedacht: dat iemand een originele LC wil hebben)
Ik wilde al een hele nieuwe Ceriatone Plexi bestellen waar ik ongeveer €850,- incl invoer voor zou moeten betalen. Nu heb ik, als m'n LC goed is, voor nog geen €600 een perfecte Appetite for Destruction Slash geluid.Als je een origineel exemplaar hebt staan en deze wil laten modden tel er dan nog maar op zijn minst 150 euro bij voor een revisiebeurt, zit je al boven de 600.

ACSlater
28 november 2007, 17:35
Als je een origineel exemplaar hebt staan en deze wil laten modden tel er dan nog maar op zijn minst 150 euro bij voor een revisiebeurt, zit je al boven de 600.

Ik heb een origineel exemplaar en volgens mij is er niets mis mee. Misschien dat drtube er anders over denkt. Klinkt ongemodificeerd al prima maareh wat gaat dat HARD! Ik heb een 50 watt Marshall maar 100 watt LC lijkt wel 4 x zo luid. Binnenkort stuur ik de versterker op voor de mod.

speedushreddin
11 oktober 2009, 16:06
He boyzzz,

Ik ken Len goed en vind het leuk dat jullie zo positief zijn over z'n werk ...
Omdat Len net weg is bij Max Guitar wilde ik ff doorgeven dat hij gewoon te vinden is via spam
groetjes .... en SPEULLLSSSEEEEE

Puerco
11 oktober 2009, 18:16
He boyzzz,

Ik ken Len goed en vind het leuk dat jullie zo positief zijn over z'n werk ...
Omdat Len net weg is bij Max Guitar wilde ik ff doorgeven dat hij gewoon te vinden is via spam .

groetjes .... en SPEULLLSSSEEEEE

7 posts die allemaal zonder uitzondering len ruigrok aanprijzen....
Wie denk je voor de gek te houden hier len???

DeiDRagonas
11 oktober 2009, 22:44
He speedo shreddin,

Ik ken DeiDRa goed en vind het leuk dat jullie zo positief zijn over z'n werk...
Omdat DeiDRa net ff is wezen schijten wilde ik ff doorgeven dat hij gewoon te vinden is voor een gigantische shop is je shred naad.
groetjes .... en SPEULLLSSSEEEEE