PDA

View Full Version : Am I KREJ-Z? - Timo Somers [VIDEO]



TimoSomers
21 november 2007, 19:53
Heya guys!
Naar aanleiding van mijn laatste nummer hebk even een filmpje gemaakt van mijzelf die het nummer speelt.
Op het laatste flipt de cam en mic best hard, maar daar moetje maar ff niet op letten ;P. (De cam lagged zowiezo best vaag).
Anywayyy, linky: http://youtube.com/watch?v=AIW410d95UY

Comments enzo zou chill zijn ^^.

-T

GibsonDC
21 november 2007, 20:11
Leuk gespeeld enzo maar ik vind het nogal chaos. Het lijkt netalsof je zo veel mogelijk noten wil raken in 10 seconden. Wat natuurlijk wel knap is, maar er zit amper gevoel in (vind ik). En dit stuk ''Me (Timo Somers, age:15) playing one of my owng songs'', klinkt nogal eigendunk:D. Maar het is echt superknap gespeeld voor een 15jarige (zul je denk wel vaker horen).

The Lo Lands
21 november 2007, 20:28
Hoi Timo,

:o best wel chaos maar desondanks toch overtuigend gespeeld. Hoe zit het met de backingtrack? Zelf ingespeeld (bas, gitaar en drumcomputer) of zijn dit bestaande opnames?

Keep 'em coming :rockon:

ps. een beetje gezonde eigendunk vind ik alleen maar goed, fuck de poldermodelmentaliteit ; )

TimoSomers
21 november 2007, 20:40
Hoi Timo,

:o best wel chaos maar desondanks toch overtuigend gespeeld. Hoe zit het met de backingtrack? Zelf ingespeeld (bas, gitaar en drumcomputer) of zijn dit bestaande opnames?

Keep 'em coming :rockon:

ps. een beetje gezonde eigendunk vind ik alleen maar goed, fuck de poldermodelmentaliteit ; )

Thanks Lo :) .
Backingtrack is een nummer van me waar ik de leads heb uitgeknipt zegmaar.
(Originele nummer staat hier : http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=100601)

'Kben trouwens veel te cool voor een ego :)
Just kidding :'), het was helemaal niet ego bedoelt, het is puur bedoeld(t?) om duidelijk te maken dat ik 15 ben en dat het een nummer van mezelf is. Niks meer.

The Lo Lands
21 november 2007, 21:49
Thanks Lo :) .
Backingtrack is een nummer van me waar ik de leads heb uitgeknipt zegmaar.

'Kben trouwens veel te cool voor een ego :)Een beetje ego is heel gezond en wordt vaak verward met enthousiasme : ) Het is soms moeilijk bescheiden te blijven als je ergens enthousiast over bent, toch?

Backingtrack is dus eigen fabricaat, top! Ga zo door vent en keep it cool :cooler:

TimoSomers
22 november 2007, 07:24
Een beetje ego is heel gezond en wordt vaak verward met enthousiasme : ) Het is soms moeilijk bescheiden te blijven als je ergens enthousiast over bent, toch?

Backingtrack is dus eigen fabricaat, top! Ga zo door vent en keep it cool :cooler:

Klopt ^^.
Ga ik zeker doen, thanks voor de reacties, Lo.

Lennert
22 november 2007, 09:27
Vet nummer Timo! Ik vind eigenlijk dat je behoorlijk boeiende stukken in je nummers hebt zitten. Mensen zeggen nogal gauw dat iets ongeïnspireerd is wanneer het snel wordt.. maar dat is onzin imo. Zolang je maar blijft verassen mag je zo snel spelen als je wilt toch? ;)

We zouden eens moeten jammen man! :D Je woont eigenlijk helemaal niet ver van me vandaan, kijken of je mijn slagpartijen bij kan houden ;)

TimoSomers
22 november 2007, 15:49
Vet nummer Timo! Ik vind eigenlijk dat je behoorlijk boeiende stukken in je nummers hebt zitten. Mensen zeggen nogal gauw dat iets ongeïnspireerd is wanneer het snel wordt.. maar dat is onzin imo. Zolang je maar blijft verassen mag je zo snel spelen als je wilt toch? ;)

We zouden eens moeten jammen man! :D Je woont eigenlijk helemaal niet ver van me vandaan, kijken of je mijn slagpartijen bij kan houden ;)

Thanks :)
En ik ben het helemaal met je eens!