PDA

View Full Version : [spam] Recharged op Hear My Music



Cheetoria
21 november 2007, 19:15
met recharged zijn we nu aangemeld op HMM, een muziek promotie maatschappij, en die geven ons een plaatsje op een verzamel CD die "een" plugger meeneemt langs locale en landelijke stations, en ons een kans geeft om op 100%NL (klinkt fouter dan het is) gedraait te worden.
the catch: 50 downloads, van een euro per stuk, plus de transactie kosten...

Als je naar Deze site gaat (http://www.hearmymusic.nl/) en zoekt op Recharged, dan kan je het liedje How downloaden. dat kost in totaal €1,43. zo help je ons, én hoor je een stukkie muziek uit de studio van Han!:D

help?:)

Gitaar4LifeDude
22 november 2007, 18:56
hahahh daniel met z'n bandje hoor xD
moet zeggen dat als die stem beter zou zijn ik de band best zou kunnen waarderen.
en for gods sake stop met super mario...

Cheetoria
23 november 2007, 02:35
beste kerel, wil je me niet afzeiken in je eerste 100 posts hier?

volgens mij issie jaloers dattie zelf geen mario kan spelen ;) :p

Gitaar4LifeDude
23 november 2007, 17:46
standaard hoor iemand afkraken omdat hij niet zo veel posts heeft :) 't enige wat ik uit jouw 400 posts opmaak is dat jij of héél vaak onzin uitkraamt in ieder topic of dat je ONGELOOFLIJK veel kennis hebt xD
anyway is geen afkraakiets ofzo meer een soort tip. ik vind supermario gewoon nix :P laat michel dat lekker doen met z'n keyboard dat is tenminste hoe 't origineel is.
ik heb trouwens nooit gezegd dat ik goed gitaar kan spelen dus wat een onzin verkoop jij op msn.....