PDA

View Full Version : Hoe vinden jullie deze combinatie?



Steven-gh
21 november 2007, 13:17
Hoie..

Ik ben nog steeds van plan de amdlx strat hss te kopen, echter wil ik graag een zwarte slagplaat op de 3 color sunburst laten zetten.
De gitaar komt er dan ong zo uit te zien(photoshop):
http://img261.imageshack.us/img261/8458/vetvetkleinrn8.th.jpg (http://img261.imageshack.us/my.php?image=vetvetkleinrn8.jpg)
klik op het plaatje voor een vergroting

Zo lijkt hij eigenlijk veel op de srv strat, die ik er ook vet uit vind zien.

Wat vinden jullie?

Dribbel_
21 november 2007, 13:22
Als wij nou zeggen dat het niet mooi is en jij vind het wel heel mooi ga je het dan toch niet doen ? :satisfie:


;)

GunMetalBlue
21 november 2007, 13:26
Wat Dribbel said!


+ Ik vind'm potdikkeme prachtig... :dontgeti:

almarvk
21 november 2007, 13:32
Ik vind 't niets bijzonders...

iwamoto
21 november 2007, 13:37
ik denk dat je beter een roze slagplaat erop kan zetten joh, of een aubergine paarse, of een marmot gele, euhm, naja, noem maar wat he, maar niet die zwarte, niet doen he! owee als we erachter komen!

Steven-gh
21 november 2007, 13:51
Haha nee ik ga het wel doen want ik vind het mooi :) .. was alleen benieuwd :satisfie:

Yannicks
21 november 2007, 14:33
Alleen die humbucker verkankerd het allemaal. :( .

Verder wel dé strat combinatie zo.

Steven-gh
21 november 2007, 14:52
Ik kan me voorstellen dat je dat vindt ja :) , maar ik wil nou eenmaal die humbucker erin en ik vind het niet lelijk staan ;)

G.G.
21 november 2007, 15:09
Humbucker vind ik niet mooi (maar dat is optisch, niet practisch). Wat ik erg mooi vind is tortoise op sunburst (á la John Mayer) en dan afgewerkt met vergeeld plastic.

Eko
21 november 2007, 16:50
Zwart op sunburst doet het altijd lekker. Je zou zelfs de strat uit kunnen rusten met een stacked humbucker en zo het optisch als een single-coil kunnen laten lijken. Iedereen blij,.......next!

Dweezman
21 november 2007, 16:59
Staat best mooi, gewoon doen wat je wilt.
Ik zelf heb het juist de andere kant op gedaan:
http://members.home.nl/d.a.kuipers/pics/my%20gear/tokaisb15.jpg

Steven-gh
21 november 2007, 17:24
aha ik zie het :).. bedankt voor de reacties.
Ik wilde toch net weer een draai aan het uiterlijk geven waardoor het iets meer 'mijn' strat is! :) ..

Als het goed is komtie in januari, ik zal dan wat plaatjes posten van hoe ie er echt uit ziet! 8-)

Thunders1988
21 november 2007, 20:42
ik hou niet van strats :sneaky:

spijtig dat ze zo verdomd goed klinken... vooral die neck pu's. :chicken:

Spitfire
21 november 2007, 20:44
Humbucker vind ik niet mooi (maar dat is optisch, niet practisch). Wat ik erg mooi vind is tortoise op sunburst (á la John Mayer) en dan afgewerkt met vergeeld plastic.

Dat keer 1000

En vintage white met tortoise is nóg mooier

Steven-gh
21 november 2007, 23:32
Deze gitaar was er ook in Olympic Pearl met rood/tortoise slagplaat, ook lang naar gekeken maar ik vond hem uiteindelijk toch iets té wit.

JvD.
21 november 2007, 23:40
zwarte slagplaten hebben niet heel veel sustain, ik zou voor een witte gaan.
wel met zijn zwart laagje er in, anders gaat het te snel feedbacken.

Vonk
21 november 2007, 23:42
Wauw wat verdomd interessant allemaal... :o

Vonk
21 november 2007, 23:45
Deze gitaar was er ook in Olympic Pearl met rood/tortoise slagplaat, ook lang naar gekeken maar ik vond hem uiteindelijk toch iets té wit.

Nah ik zie vaak rood tortoise slagplaten waarvan ik denk: Nee...nee... neeee NET iets TE rood. Ik vind de felheid van een rode slagplaat doorslaggevender dan de witheid van de body.

Tenzij de tuners donkerrood zijn, dan mag de slagplaat wel weer zwart zijn. Precies zoals jij nu hebt, met sunburst.

TimmU
22 november 2007, 00:12
Wat lelijk man. ik zou het niet doen.

Echt veruit het lelijkste wat ik ooit gezien heb , wat een kutcombinatie.
kutgitaar! kutkleur! wat een tyfusbende , dat je dat idee alleen al durft te hebben.

Luke-wannabe
22 november 2007, 00:13
Nah ik zie vaak rood tortoise slagplaten waarvan ik denk: Nee...nee... neeee NET iets TE rood. Ik vind de felheid van een rode slagplaat doorslaggevender dan de witheid van de body.

Tenzij de tuners donkerrood zijn, dan mag de slagplaat wel weer zwart zijn. Precies zoals jij nu hebt, met sunburst.
Rode tuners..? :???:

Steven-gh
22 november 2007, 15:54
Kleur van slagplaat verandert het uiterlijk van de gitaar wel flink als je er een andere kleur opzet idd.
Maar ik vond die witte wel classy maar toch iets te saai door al dat wit :)..
Dat van rode tuners snap ik ookniet helemaal(A)

TimoSomers
22 november 2007, 15:57
zwarte slagplaten hebben niet heel veel sustain, ik zou voor een witte gaan.
wel met zijn zwart laagje er in, anders gaat het te snel feedbacken.

Maar niks belangrijkers dan de topkam, toch?