PDA

View Full Version : Gitaarbouwersmeeting 2008



Gitaarbouwer
20 november 2007, 20:50
Deze email heb ik verstuurd aan iedereen die op de mailinglist v/d Gitaarbouwersmeeting staat:

Beste gitaarbouw-liefhebber,

Op 1 juni 2008 vindt in Bunnik de tweede Gitaarbouwersmeeting plaats. Bezoek daarom gauw de website www.gitaarbouwersmeeting.nl (http://www.gitaarbouwersmeeting.nl/), om te kunnen lezen wat er allemaal op het programma staat! Begin 2008 zullen de toegangsprijzen en tijdstippen bekend gemaakt worden. Je kunt vanaf dat moment ook voorinschrijven via de website. Je ontvangt daar nog bericht van.
Voor de gitaar(onderdelen)-handelaars: er is nog standruimte te huur. Dus als je een verkoopstand wilt huren, schroom dan niet om contact op te nemen via onderstaand emailadres!

Met een muzikale groet,

GITAARBOUWERSMEETING
internet: www.gitaarbouwersmeeting.nl (http://www.gitaarbouwersmeeting.nl/)
email: gitaarbouwersmeeting@hotmail.com

Gitaarbouwer
21 november 2007, 19:11
Dit topic is wat mij betreft geopend.

Vanaf de website van de Gitaarbouwersmeeting wordt direct gelinkt naar dit topic, dus met wat geluk kunnen we hier de komende maanden diverse nieuwe forumleden begroeten ;)

G.G.
21 november 2007, 19:14
Dit topic is wat mij betreft geopend.

Vanaf de website van de Gitaarbouwersmeeting wordt direct gelinkt naar dit topic, dus met wat geluk kunnen we hier de komende maanden diverse nieuwe forumleden begroeten ;)

Check je mail. Heb een goeie suggestie gedaan (denk ik)

Gitaarbouwer
7 maart 2008, 22:30
Hoi,

Voor de komende Gitaarbouwersmeeting heb ik speciaal flyers laten ontwerpen en drukken (met dank aan Superfly c.s.) om te verspreiden onder gitaarwinkels, muziekscholen, technische scholen met studierichting "hout", gitaarbouwers, vioolbouwers, cursisten gitaarbouw, NL en B, enz... enz...

Ik zou het echt enorm op prijs stellen als jullie mij willen helpen om deze flyers te verspreiden. Dus mocht je in de buurt van bijv. een gitaarwinkel komen, zou je daar misschien een stapeltje flyers kunnen afgeven. Mocht je me willen helpen, stuur me dan een mail via gitaarbouwersmeeting@hotmail.com en geef je naam/adres door en waar je de flyers kwijt kunt, dan stuur ik je een stapeltje flyers toe.

Het lukt mijzelf niet om het hele land door te crossen om overal flyers af te geven. En als ik ze via de post verstuur dan verdwijnen ze al snel in de prullenbak vrees ik. Dus ehhh... als je me kunt helpen zou dat helemaal fantastisch zijn!

Groet,
Marko

Gitaarbouwer
10 maart 2008, 23:07
Even een update. De flyers worden sowieso al op de volgende plaatsen verspreid:

Almere
Amsterdam
Breda
Bussum
Delft
Hasselt (B)
Uden
Veenendaal
Zwolle

Als jij ook ergens flyers zou willen afgeven, mail dan ff je n.a.w.-gegevens en de plaats(en) waar je ze kwijtkunt naar gitaarbouwersmeeting@hotmail.com