PDA

View Full Version : Speedfest



Squier4ever
20 november 2007, 16:21
jaja, dit jaar weer een versie van speedfest, met onder andere

Mark Foggo's Skasters, Peter Pan, Madball, The Dwarves, Madsin Backfire, Nine Pound Hammer enz enz...

www.speedfest.nl


ik ga er heen wohoo, is toch maar 10 min. fietsen voor moi.

Squier4ever
5 december 2007, 10:00
zaterdag is het zover, de hele dag moshen en bier drinken in het klokgebouw!

Joey Handsome
5 december 2007, 10:09
Helaas te ver (dus te duur). Had me verder wel leuk geleken. Had Dwarves ook wel eens willen zien.

Tho
5 december 2007, 10:30
ik ga ik ga ik ga ik ga!!

Squier4ever
5 december 2007, 10:36
ik ga ik ga ik ga ik ga!!

cool... zal wel opletten of ik n kale smurf rond zie lopen :D

er is maar een ding waar ik tegen op zie: Heineken.

Tho
5 december 2007, 11:31
cool... zal wel opletten of ik n kale smurf rond zie lopen :D

er is maar een ding waar ik tegen op zie: Heineken.

Heineken? boeiend :D ik drink alles. En volgens mij lopen er vrij veel kale smurfen rond ;)

Squier4ever
5 december 2007, 19:26
ga je voor eens specifieke band Tho?

na 5 bier boeit me dat heineke ook niet meer maar ik heb er toch zeker een half uur last van.... :satisfie:

Tho
5 december 2007, 19:42
ga je voor eens specifieke band Tho?

na 5 bier boeit me dat heineke ook niet meer maar ik heb er toch zeker een half uur last van.... :satisfie:

Ik ga met een vriend van me en zijn vriendin, maar ik ga eigenlijk wel speciaal voor PPS! Hopen dat Dikke Dennis er bij is!

En jij?

Squier4ever
5 december 2007, 21:42
Ik ga met een vriend van me en zijn vriendin, maar ik ga eigenlijk wel speciaal voor PPS! Hopen dat Dikke Dennis er bij is!

En jij?

Mark Foggo en PPS, met een huisgenoot en wat vrienden van hem....
ook benieuwd naar Mad Sin btw, dikke Psychobilly met de gitarist van Nekromantix.

Tho
5 december 2007, 22:16
Mark Foggo en PPS, met een huisgenoot en wat vrienden van hem....
ook benieuwd naar Mad Sin btw, dikke Psychobilly met de gitarist van Nekromantix.

Ik heb een vreselijke hekel aan psychobilly. Vooral de vocalen haat ik ;)

Squier4ever
5 december 2007, 22:29
Ik heb een vreselijke hekel aan psychobilly. Vooral de vocalen haat ik ;)

ach vind t wel cool, vooral de contrabassen ^^

zo haat ik grunters

Tho
5 december 2007, 22:43
ach vind t wel cool, vooral de contrabassen ^^

zo haat ik grunters

huh? dat heeft er toch niks mee te maken? :p

Ik viel je niet aan of zo hoor

Squier4ever
5 december 2007, 22:50
huh? dat heeft er toch niks mee te maken? :p

Ik viel je niet aan of zo hoor

je houdt niet van de vocalen als in teksten of de manier waarop?
ik houd namelijk niet van de manier waarop grunters hun ding doen zeg maar.

Tho
6 december 2007, 08:08
ja inderdaad de vocalen als in geluid inderdaad. Irriteer ik me altijd aan ;) maar ik heb er nog nooit een live gezien, dan zal het vast wel anders zijn! tot hoe laat duurt het eigenlijk?

Squier4ever
6 december 2007, 12:20
ja inderdaad de vocalen als in geluid inderdaad. Irriteer ik me altijd aan ;) maar ik heb er nog nooit een live gezien, dan zal het vast wel anders zijn! tot hoe laat duurt het eigenlijk?

mark foggo speelt tot een uur of 1.....

Squier4ever
7 december 2007, 23:31
nog maar een uurtje of 15 dan gaan we zuipen, moshen en skanken en ik heb er zin in ^^

Squier4ever
9 december 2007, 13:33
Zo dat was me het feessie wel gisteren....
vette bands, goeie sfeer, leuke pits.

voor mij waren de hoogtepunten:

-Mark Foggo's Skasters (een van de redenen waarom ik ging gisteren)
-Peter Pan Speedrock, jammer dat dikke dennis maar 3 liedjes meedeed, had hij van mij niet hoeven doen.
-Mad Sin, vette psychobilly, goeie pit waar ik nog ff op mn bek ging.
-Gecko Brothers, motörhead achtige band erg vet.

marter544
9 december 2007, 13:59
Hmm, had der wel heen willen gaan.

@Squier4ever, die pits bij Mad Sin gaan soms echt asociaal hard! Heb ze een tijdje geleden gezien, toen brak iemand zijn neus op mijn schouder..

Squier4ever
9 december 2007, 14:04
Hmm, had der wel heen willen gaan.

@Squier4ever, die pits bij Mad Sin gaan soms echt asociaal hard! Heb ze een tijdje geleden gezien, toen brak iemand zijn neus op mijn schouder..

hmm hier viel de pit mee, ik ging wel op mn bek omdat de vloer zeiknat en spekglad was, nu is mn elleboog dik, maar verder is alles ok..

Tho
9 december 2007, 14:19
zo. Meneer Tho is wakker. Wat was dat gaaaaaf zeg!!

Ook super tof dat ik jou nog even zag Squier!

Mijn hoogtepunten qua bands waren: De pit bij Backfire. Dat is pure oorlog
The Goods vond ik erg leuk, Mad Sin vond ik enorm tof! En ja, dikke dennis natuurlijk. We waren er om 1 uur al, dus we hebben het klokje rond gezopen en toen naar huis gegaan :D

Het was echt een groot feest!

Squier4ever
9 december 2007, 14:46
zo. Meneer Tho is wakker. Wat was dat gaaaaaf zeg!!

Ook super tof dat ik jou nog even zag Squier!

Mijn hoogtepunten qua bands waren: De pit bij Backfire. Dat is pure oorlog
The Goods vond ik erg leuk, Mad Sin vond ik enorm tof! En ja, dikke dennis natuurlijk. We waren er om 1 uur al, dus we hebben het klokje rond gezopen en toen naar huis gegaan :D

Het was echt een groot feest!

backfire vond ik persoonlijk een grote bak pleurisherrie, wij waren er om 2 uur en idd ook het klokje bijna rondgezopen, kostte weer een boel euro's.

Tho
9 december 2007, 14:52
backfire vond ik persoonlijk een grote bak pleurisherrie, wij waren er om 2 uur en idd ook het klokje bijna rondgezopen, kostte weer een boel euro's.

Ja hardcore he.. maar wel een geweldige pit. En niet eens rake klappen gekregen! Voornamelijk samen met tim naar schenen geschopt en de pit gewoonweg opgeruimd :D

Squier4ever
9 december 2007, 16:32
Ja hardcore he.. maar wel een geweldige pit. En niet eens rake klappen gekregen! Voornamelijk samen met tim naar schenen geschopt en de pit gewoonweg opgeruimd :D

hmm ik vond de pit bij foggo het vetst, lekker skanken en rondjes dansen op de muziek, ik heb me helemaal vermaakt daar :D

Tho
12 december 2007, 16:39
hey pik, weet jij waar de foto's van Speedfest te vinden zijn? of komen ze nog op de site?