PDA

View Full Version : levensverhaal slash wordt wellicht verfilmd...



gitaarfan
20 november 2007, 15:17
Hey allemaal, voor de slash fans onder ons misschien een interessant (& leuk?) bericht. Na het schrijven van z'n memoires wordt de autobiografie van Slash wellicht verfilmd. zie dit bericht op nu.nl...

http://www.nu.nl/news/1321322/2101/Zanger_Velvet_Revolver_schrijft_memoires.html

tot zover de berichtgeving uit amsterdam :)

groetjes

P.S. weet niet of dit al bekend was, maar is in ieder geval de eerste keer dat ik er van hoor...

Harry
20 november 2007, 15:50
is ie dood dan?

Kakihara
20 november 2007, 17:06
is ie dood dan?
Al een tijdje. Alleen weet hij het zelf nog niet :D

nevyn292
20 november 2007, 18:30
hmm, ik weet niet wat ik hiervan moet denken

tegenwoordig blijkbaar hip om films van je te laten maken, en het is zo dat van alle artiesten slash me nog wel het minste intresseerd

maar eerlijk is eerlijk, als er mensen zijn die zo'n film willen zien, dan moeten ze dat vooral doen, alleen dan meoten ze mij niet aankijken... :hippie:

kassie
20 november 2007, 21:09
hmm, ik weet niet wat ik hiervan moet denken

tegenwoordig blijkbaar hip om films van je te laten maken, en het is zo dat van alle artiesten slash me nog wel het minste intresseerd

maar eerlijk is eerlijk, als er mensen zijn die zo'n film willen zien, dan moeten ze dat vooral doen, alleen dan meoten ze mij niet aankijken... :hippie:

ja nouja, hij heeft wel een zeer fascinerend leven gehad hoor. heb nu bijna zijn autobiografie uit.. het zal dan een film vol rock 'n roll lifestyle worden hoor... over the doors is ook een film gemaakt en die vond ik ook redelijk interessant.

Nevaratoiel
20 november 2007, 22:09
Hmm.... Ik weet niet hoor. Ik vind het boek mateloos interessant (ookal heb ik het nog steeds niet (JA NOG STEEDS NIET!) uit. Wat die gast allemaal gedaan en beleefd heeft.... Maar een film, ik weet niet wat ik daarvan moet denken...

Fuhgawz
21 november 2007, 01:11
Tjah een beetje apart dat er een film komt terwijl de dude zelf nog alive and kicking is, maar ach als het verhaal zo interessant is als hier beweerd wordt kan het best een leuke film worden, toch?

gitaarfan
21 november 2007, 15:46
het is nog lang niet zeker volgens hè, dat het verfilmd gaat worden. het verhaal verteld alleen dat filmmaatschappijen interesse hebben getoond, maarja, dan zitten er nog wel aardig wat stappen tussen voordat er ook daadwerkelijk een film van is....

Rick trodat
21 november 2007, 17:10
Er komt er toch ook één over Hendrix?? Of is die er al? :D

hendrix2
21 november 2007, 19:10
Er komt er toch ook één over Hendrix?? Of is die er al? :D
Er wordt aan gewerkt, er wordt aan gewerkt :D

grayfink
21 november 2007, 19:41
:sssh: Die over Hendrix1 was er al lang.

Nevaratoiel
22 november 2007, 13:00
Ik heb het even laten bezinken... en dan rest nog de vraag: WIE zou geschikt zijn om Slash te spelen? Ik kan geen enkele acteur verzinnen die zo'n karakter als Slash geloofwaardig neer zou kunnen zetten...

Kim Wilson
22 november 2007, 13:13
Ik heb het even laten bezinken... en dan rest nog de vraag: WIE zou geschikt zijn om Slash te spelen? Ik kan geen enkele acteur verzinnen die zo'n karakter als Slash geloofwaardig neer zou kunnen zetten...
Er loopt er vast wel één rond, hoor. Weliswaar misschien geen bekende, maar toch. Johnny Cash is ook zo'n uniek persoon, waarvan je zou denken dat die ook niet na te spelen is, maar toch hebben ze in Joaquin Phoenix een perfecte vertolker van deze markante figuur weten te vinden. Voor die film wist ook niemand wie die Phoenix was. :)

Harry
22 november 2007, 13:48
en zo'n karakter is Slash toch niet? Je neemt iemand met een grote neus, zet 'm een pruik en een hoed op, een bekwijld sjekkie tussen de dikke lippen en klaar.

Kim Wilson
22 november 2007, 13:51
Inderdaad, dat moet niet zo'n uitdaging zijn.

Joey Handsome
22 november 2007, 13:57
Voor die film wist ook niemand wie die Phoenix was. :)

Da's niet helemaal waar he. Iedereen heeft Gladiator gezien en ik heb z'n kop bij wel meer films voorbij zien komen hoor.

Kim Wilson
22 november 2007, 14:03
Da's niet helemaal waar he. Iedereen heeft Gladiator gezien en ik heb z'n kop bij wel meer films voorbij zien komen hoor.
Ik heb de Gladiator niet gezien... :chicken:

EuroCinema
22 november 2007, 14:19
De film over het leven van Buckethead is beter! :cheerup:

kassie
22 november 2007, 21:02
af en toe zie ik wel eens wat halfbloed op straat lopen met ook van die dikke krullenbossen. kwestie is om er een goede uit te pikken, ik denk dat ze in amerika meer te vinden zijn.

robthg1
28 november 2007, 21:03
Heeft iemand zijn boek al gelezen? Ik ben wel benieuwd.

Ik had laatst Crossroads van Eric Clapton gelezen. Wat een bagger. Een grote samenvatting van al zijn werk. ongeveer 15% over zijn leven hoe hij die tot dan had beleefd. Jammer van die 20 euri`s!

kassie
29 november 2007, 09:43
Heeft iemand zijn boek al gelezen? Ik ben wel benieuwd.

Ik had laatst Crossroads van Eric Clapton gelezen. Wat een bagger. Een grote samenvatting van al zijn werk. ongeveer 15% over zijn leven hoe hij die tot dan had beleefd. Jammer van die 20 euri`s!

ik heb hem net gisteravond uit gelezen. Ik vond het een machtig mooi boek. Heel erg uitgebreidt beschreven hoe guns opkwam, en over zijn opvoeding en ouders. Het deel van snakepit en velvet revolver vond ik wat karig. Het is verassend geschreven en hier en daar ook wat onsamenhangend omdat hij wel eens terugverwijst naar bepaalde dingen zodat de chronologie wat minder is. Er zitten genoeg nieuwe dingen in, en vooral ook schokkende dingen die me wel aan het denken hebben gezet.
Ik heb helaas ook enkele typefoutjes en grammaticafoutjes kunnen bespeuren maarja het is een rock n' roller he.

Het is verder ook een goed boek, mooi papier, harde kaft, mooie buitenkant, mooie lay out en redelijk wat 'persoonlijke' foto's. Ik vond hem de 20 euri dubbel en dwars waard. Ik heb er geloof ik zelfs 25 voor betaald bij bol.com.

Joey Handsome
29 november 2007, 10:02
Volgens mij doelde hij op dat boek op Klepton.

Fender75
29 november 2007, 12:26
is ie dood dan?

Ik heb er 10 jaar geleden langs gezeten op een vliegveld in Washington DC...nondeju wat stonk die gozer!! En z'n gitaar tech nog harder..:) Zou kunnen dus..:)

Nevaratoiel
29 november 2007, 21:56
ik heb hem net gisteravond uit gelezen. Ik vond het een machtig mooi boek. Heel erg uitgebreidt beschreven hoe guns opkwam, en over zijn opvoeding en ouders. Het deel van snakepit en velvet revolver vond ik wat karig. Het is verassend geschreven en hier en daar ook wat onsamenhangend omdat hij wel eens terugverwijst naar bepaalde dingen zodat de chronologie wat minder is. Er zitten genoeg nieuwe dingen in, en vooral ook schokkende dingen die me wel aan het denken hebben gezet.
Ik heb helaas ook enkele typefoutjes en grammaticafoutjes kunnen bespeuren maarja het is een rock n' roller he.

Het is verder ook een goed boek, mooi papier, harde kaft, mooie buitenkant, mooie lay out en redelijk wat 'persoonlijke' foto's. Ik vond hem de 20 euri dubbel en dwars waard. Ik heb er geloof ik zelfs 25 voor betaald bij bol.com.Ik ben nog steeds aan het lezen. Ik probeer elke dag zo'n 2/3 bladzijden te lezen. Gaat wel een beetje moeilijk in de trein, maarja... Ben nu bij het begin van Guns N' Roses, maar jezus, wat een jeugd heeft die gast gehad zeg..... De manier waarop het verhaal verteld wordt vind ik erg 'casual'. Je hebt eigenlijk het idee dat hij het gewoon zit te vertellen. Dat vind ik wel een kunst. En tot zover al veel verrassends gelezen. Ondanks dat ik 'm nog niet uit heb, kan ik 'm nu al aanraden.

kassie
30 november 2007, 11:15
Ik ben nog steeds aan het lezen. Ik probeer elke dag zo'n 2/3 bladzijden te lezen. Gaat wel een beetje moeilijk in de trein, maarja... Ben nu bij het begin van Guns N' Roses, maar jezus, wat een jeugd heeft die gast gehad zeg..... De manier waarop het verhaal verteld wordt vind ik erg 'casual'. Je hebt eigenlijk het idee dat hij het gewoon zit te vertellen. Dat vind ik wel een kunst. En tot zover al veel verrassends gelezen. Ondanks dat ik 'm nog niet uit heb, kan ik 'm nu al aanraden.

't meest schokkende moment uit het boek vond ik het moment dat hij in new york was toen appetite al klaar was en ze de albumhoes met de bobo's gingen bespreken. Hoe dat verhaal afloopt. surrealistisch gewoon. Maar dat vind ik ook wel het leuke aan zo'n extravagant figuur, in interviews bijvoorbeeld verteld hij op een zachtgesproken manier al die harde verhalen whahaha. Of de kleine 'predators' die hem achtervolgen tijdens z'n bad trips. :seriousf:

maarja als je elke dag maar zo'n 3 bladzijdes leest dan schiet het ook niet op. duurt het zo'n 180 dagen voordat je hem uithebt ja :p