PDA

View Full Version : GIGS en CONCERTEN



Hellsbellsnl
19 november 2007, 13:00
Even een vraagje aan de alles overzienende MOD:
Wat mag hier nu precies wel en niet?
In de omschrijving van het topic staat :
"Kondig hier gigs/concerten aan die gitaarliefhebbers niet mogen missen."
Vervolgens zet ik er een optreden op van Joop Wolters een gitarist pur sang.
Voor vele hier waarschijnlijk super om naar toe te gaan en prompt verdwijnt het weer van het forum.

p.s.:
Ben niet boos maar wil het gewoon even helder hebben.

FNaRK
19 november 2007, 13:38
duidelijke vraag

is mij ook niet duidelijk.

Voorheen werd het programma van de Boerderij in Zoetermeer hier gepost,
nu wordt het direct gesloten ?

wat wel en wat niet ???

Bassbitch
19 november 2007, 13:45
Ok, voor de duidelijkheid dan: Hellsbells, ik heb jou al eerder een PM gestuurd omdat je enkel posts had met concerten in de Bosuil in Weert, dit is natuurlijk niet de bedoeling, want dit valt onder Spam. Zelfde geldt voor andere forumleden met enkel posts over bijvoorbeeld de Boerderij in Zoetermeer.
Je mag hier concerten melden waarvan je denkt dat andere forumleden die willen zien, maar het is niet de bedoeling om hier podia te promoten.

Hellsbellsnl
19 november 2007, 13:55
Je mag hier concerten melden waarvan je denkt dat andere forumleden die willen zien, maar het is niet de bedoeling om hier podia te promoten.

Dat deed ik dus.
Omdat dit toevallig in mijn woonplaats is en ik hier het programma van krijg/heb mag het niet?:???:
Ik zet toch niet het hele programma erop? dan zou ik ook zeggen dat het spam is (je hebt gelijk van die PM: toen had ik het hele programma gepost: wist ik veel was toen net niuw hier)
Denk dat er best wel mensen geïntereseerd zijn in een clinic/optreden van Joop Wolters en dat dit eerder een promo is voor hem dan voor de toko waar het gehouden wordt.
Sorry,zal de naam van het muziekcentrum niet meer noemen,de entree niet meer weergeven alleen nog maar de uitvoerende artiest neerzetten????

p.s.: ben en wordt nooit boos echter vindt het niet echt duidelijk en met mij meerdere.....

Bassbitch
19 november 2007, 13:59
Ok, Hellsbells, ik zal je een PM sturen met uitleg, ga dit verder niet in het openbaar uitvechten. Hoewel je zegt nooit boos te zijn kom je toch vrij beledigd op mij over.