PDA

View Full Version : 6pin DIN footswitch



TimmU
19 november 2007, 10:48
Hoe kan ik zo'n footswitch zelf een beetje verbouwen? degene die er nu bijzit is nogal plastic, wil er wel een metalen van maken. het gaat om 4 functies die hij moet kunnen aansturen.kan ik dan het beste gewoon de footswitches eraf halen, en in een ijzeren behuizing gooien? of beter gewoon een nieuwe kopen/zo ja ,waar?

alvast bedankt,
TimmU

birt
19 november 2007, 11:18
probeer eens met een volledige uitleg. en wat fotos.

Noid
19 november 2007, 12:49
De behuizing van je foodswitch is van plastic is en je wil de behuizing van metaal maken, toch? Dan kun je zeker het inwendige (de schakelaars en aansluitingen) overzetten in de nieuwe behuizing.

TimmU
19 november 2007, 14:33
De behuizing van je foodswitch is van plastic is en je wil de behuizing van metaal maken, toch? Dan kun je zeker het inwendige (de schakelaars en aansluitingen) overzetten in de nieuwe behuizing.
oké, dan ga ik dat is doen! geen noodzaak tot andere switches o.i.d. ? die zijn namelijk nog wel functioneel, maar is het handig die te vervangen.? of is dat niet belangrijk?

TimmU

Noid
20 november 2007, 10:59
oké, dan ga ik dat is doen! geen noodzaak tot andere switches o.i.d. ? die zijn namelijk nog wel functioneel, maar is het handig die te vervangen.? of is dat niet belangrijk?

TimmU
Als ze geen onderdeel van die plastic behuizing zijn, maar vastzitten met schroeven of moeren dan kan dat. Wellicht zijn het qua kwaliteit niet de beste switches en zou je ze daarom kunnen vervangen. Maar om daar wat over te kunnen zeggen is meer info nodig. Kun je wat meer informatie geven over welk pedaal het gaat? Het liefst met wat foto's van de buitenkant en binnenkant. Heb je ook al informatie over de gewenste nieuwe behuizing (zoals maten, dikte van het materiaal etc.?)