PDA

View Full Version : eindelijk van de buizen af!



EdJ
31 januari 2003, 19:40
De meesten van jullie zullen het zo onderdehand wel weten.
Voor wie nog niet zie:
http://www.altmann.haan.de/tubeolator/default.htm
Veel plezier voortaan met je trasistor amp!

Janneman
31 januari 2003, 19:47
Hmmm, dit roept eigenlijk alleen maar meer vragen op. Krijg je nu door het insmeren van bepaalde halfgeleiders een beter, warmer, buisachtig geluid? Kan me eigenlijk maar moeilijk voorstellen.

sash
31 januari 2003, 19:50
Lijkt mij ook idd erg onwaarschijnlijk. Tis nog lang niet 1 april...

BLOK182
31 januari 2003, 19:55
als het zo makkelijk zou zijn....

FragDaddy
31 januari 2003, 19:56
wat een onzin zeg. ik snap niet hoe dit uberhaupt zou moeten werken!?

lees de site maar eens. ze zorgen ervoor dat de 'verpakking van de chip' anders gaat resoneren en overtonen produceert of juist filtert.

nou heeft de behuizing absoluut geen ruk te maken met de interne werking van de chip verpakking.

het is trouwens zoiezo onzin want in de meeste transistorbakken zitten geen chips. maar alleen transistoren en FETS.

de lijst met features bevat een aantal herhalingen en alle beweerde features zijn gewoon onmogelijk.


maw. HOAX.

EdJ
31 januari 2003, 22:28
He,ik had toch zo gehoopt op wat leukere reacties:)

qwerty
31 januari 2003, 23:34
Op 2003-01-31 19:56, schreef FragDaddy:
wat een onzin zeg. ik snap niet hoe dit uberhaupt zou moeten werken!?

lees de site maar eens. ze zorgen ervoor dat de 'verpakking van de chip' anders gaat resoneren en overtonen produceert of juist filtert.

nou heeft de behuizing absoluut geen ruk te maken met de interne werking van de chip verpakking.

het is trouwens zoiezo onzin want in de meeste transistorbakken zitten geen chips. maar alleen transistoren en FETS.

de lijst met features bevat een aantal herhalingen en alle beweerde features zijn gewoon onmogelijk.


maw. HOAX.

Juist: dit is juist kenmerk van een halfgeleider: nagenoeg ongevoelig voor externe omstandigheden. En voor wat die "extra warmte" betreft: hooguit brandt je hele zaakje door met al die smurrie erop!!!