PDA

View Full Version : Service van TC Electronic



Rwin
31 januari 2003, 19:39
Ik kreeg sinds november nog een buitenste ring van mijn G-Major. Ik had hem namelijk van een gitarist overgenomen.

Dat was in November.

^x gebeld en hij zei dat ie besteld was blablablabla.

IK WAS HET ZAT!
dus ik ga naar de local muziek zaak en zeg Ik wil graag een ring bestellen voor mijn G-major. (de rechter draaiknop-ring)
Zei zeggen... kan je net zo goed bij TC zelf bestellen. ze leveren toch rechtstreeks.

Ik mail (het is nu vrijdag) afgelopen maandag naar TC Nederland. met de vraag of ze hem kunnen leveren, hoeveel het kost, en hoe we het gaan regelen.

Dinsdag mailen ze terug of het de linker of de rechter ring is en wat mijn adres is. Ze zouden hem gratis en voor niets opsturen.
:smile: :smile:

Ik mail terug dat het de rechter is. En hoe geweldig deze service is!!

Het is nu vrijdag en ik heb een pakketje met een rechterring van TC uit DENEMARKEN(!) met de vriendelijke groeten van de service coordinator van TC.

GEWELDIG!!!!! DIT IS SERVICE!!!

deze lui kunnen niet meer kapot!

...even een goed bericht kan geen kwaad dacht ik :grin:

Rwin

FragDaddy
31 januari 2003, 20:33
zo cool dat sommige bedrijven nog klantvriendelijkheid kennen! :smile:

habberdoedas
31 januari 2003, 20:51
Ook cool is als je ze meelt. Altijd antwoord terug van die lui. Echte perfecte service

maestro_nl
31 januari 2003, 20:52
De demo cd van de G-major sturen ze ook zo op. Zeer netjes.

Trouwens, het dumpen van de nieuwste software van internet in de G-major gaat ook goed!

Nocki
31 januari 2003, 23:28
ja ze zijn idd snel en erg goed. vooral goed dat ze ook een onderdeelopsturen. gefeliciteerd.

nocki

sash
1 februari 2003, 10:29
Op 2003-01-31 19:39, schreef Rwin:
Ik had hem namelijk van een gitarist overgenomen.



Joh?! Niet van een drummer? :grin:

Maareuh... wat goed dat ze dat opsturen, had ik niet echt verwacht van zo'n groot bedrijf.

srv-man
1 februari 2003, 11:47
Kijk, dat typeert nu een topfirma! Uitstekende apparaten, geluiden, website en dus ook uitstekende service. Het kan dus allemaal wel, klasse inderdaad.
En je ziet dat het helpt, want ze hebben er weer een trouwe klant bij.

Rwin
2 februari 2003, 14:14
nee niet van drummert...
LOL, de klemtoon lag op "overgenomen"

idd een trouwe klant erbij!

Rwin

Duane
2 februari 2003, 23:27
TC Electronic heeft ook GOED spul! Ga denk ik nog de stereo chorus kopen.

Nocki
6 februari 2003, 18:54
ik heb nu 3 mailtjes gestuurd met vragen (ik ga jullie lekker niet vertellen welke vragen...) en heb steeds binnen 2 dagen antwoord gehad.
ik heb ook een telefoon nummer gehad maar dat is niet bereikbaar. en heb dus gevraagt of ze mij kunnen bellen... kijken of ze het doen... niks mis mee dus met tc..

Nocki

teleben
6 februari 2003, 22:53
Ik ben sinds kort ook de gelukkige eigenaar van een G-major. hierboven had iemand het over de nieuwste software. bij die van mij zit versie 1.06. maar ik hoor dat ze al bij versie 1.11 zijn. hoe krijg ik deze versie op mijn g-major?

PS bedankt voor de goede raad om deze fx processor aan te schaffen hij is echt super.

Rwin
6 februari 2003, 23:06
He teleben,

toen ik hem kocht zat er ook nog een oude op (1.07).
Je mail adres is er niet... anders had ik je ff die update gestuurd. hij is maar 380 kb.
het gaat als volgt:
-klik op die file
-volg de instructies
(hier kun je hem downloaden:
http://www.tcelectronic.com/ItideFiles/Download/GMaj111.exe )

Daarin staat om dat je je G-major via MIDI aan je computer moet hangen. dit kan met zo'n midi-joystick kabel. of met een MIDI-interface maar als je die hebt hoef ik dit allemaal niet uit te leggen want dan weet je wel hoe dat werkt.

Als je het niet weet... kijk op de site van TC. Directe link naar Gmajor--> http://www.tcelectronic.com/products.asp?page=intro&id=81&category=2

Als je hem geupdate hebt dan krijg je een extra EQ optie. deze zit onder de noise gate.

anyway, je kan hem dus downloaden van de site. Het kan bijna niet fout gaan.

Succes en we horen het wel,

Rwin

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rwin op 2003-02-06 23:07 ]</font>

Nocki
7 februari 2003, 08:20
gisteren naar amerika gebeld en ik zij: "hi this is nocki from the netherlands" en toen zei die knakker: "then ken yoy gewoon nederlands praten....

das wel een stuk beter...

ik ben er helaas niks mee opgeschoten...
vandaag nog maar eens bellen met Bindu

nocki

Duane
7 februari 2003, 09:41
Cool!! :smile:
Heeft iemand ervaring met de Stereo Chorus/Flanger van TC????