PDA

View Full Version : Wie wil er een gratis CD? Wie het eerst komt...



Picker
18 november 2007, 15:39
http://www.peghead.nl/22425240.jpg

Nou heb ik hier wel een hele tijd niet gepost, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik mijn oude gitaarnet-makkers vergeten ben! Daarom, om de release van mijn nieuwe album Guitar Magic te vieren, geven we weer een rondje! :)

Je kunt de tracks beluisteren op http://www.peghead.nl/eltjo_haselhoff.htm. Vind je het wel wat? In dat geval: de auteurs van de eerste drie posts na deze krijgen een exemplaar gratis thuisgestuurd!

Als je tot de gelukkigen behoort, stuur dan even een mailtje met je adres naar kim@peghead.nl, die zorgt er dan voor.

marter544
18 november 2007, 15:42
Vette actie! Mijn moeder speelt klassiek en flamengo gitaar, en vind je werk erg goed, dus is het ook goed als ik voor m'n moeder post?

Picker
18 november 2007, 15:42
En dat is één...! :)

marter544
18 november 2007, 15:45
Aah hartstikke koel man, bedankt!

Picker
18 november 2007, 15:46
Vergeet je (moeders) adres niet op te sturen! ;)

marter544
18 november 2007, 15:48
I'm at it! De hotmail server heeft et moeilijk :hippie:

duckman
18 november 2007, 15:50
Hey , lijkt me wel cool :cooler:

Picker
18 november 2007, 15:51
En dat is tweeee... ;)

duckman
18 november 2007, 15:52
En dat is tweeee... ;)

F****ng awesome. bedankt, ben erg benieuwd hiernaar.
Ik stuur meteen een mailtje :rockon:

--=HANS=--
18 november 2007, 15:58
Jaaaaaaaaaaa, heel erg graag Picker! Ben benieuwd naar dit album.

Groet Hans :satisfie:

Picker
18 november 2007, 15:58
En DRIEMAAL is scheepsrecht!

Bedankt jongens, veel plezier ermee! En vergeet je adres niet op te sturen. :)

(En sorry voor iedereen die achter het net vist. Maar dan moet je ook maar niet-niet-gitaarnetten op je vrije zondagmiddag ;))

nielsduursma
18 november 2007, 16:12
He bah! Net te laat!

Ik wilde wel eerder reageren, maar de brug stond open, m'n internet lag eruit en m'n kat had m'n huiswerk opgegeten :hippie: :D

hendrix2
18 november 2007, 16:15
damn, de vorige keer had ik meer succes :D

Gefeliciteerd met je nieuwe album picker.

Laser
18 november 2007, 18:18
Héhéhéhé,
ik krijg ze lekker niet gratis,
:)
nu kan ik weer iets bestellen bij Peghead! Altijd spannend wanneer de post het zal afleveren :speed:

jasper159
18 november 2007, 18:24
Alweer te laat! :(

Daniël_san
18 november 2007, 19:19
Picker, mijn complimenten. Je vorige cd was in mijn ogen (nou ja oren) mooi, maar deze nieuwe klinkt toch wel helemaal geweldig ;) Ik bestel hem :)

Boom-chick-Franky
18 november 2007, 19:56
GRRRRRRRRRRRRRR!!!
Ik met de kinderen naar de stad omdat de Sint hier vanmiddag aankwam,
terwijl de Sint dus ook op Gitaarnet bezig was!!! :sneaky:

Maar Ik ga de Cd alsnog bestellen Picker!!!
Teneerste blij dat je weer terug bent, en ten tweede GEWELDIGE CD!!! :cheerup: :dance:
Ga hem bestellen, want Little Mill wil ik zeker kunnen spelen.
Gewoon top Picker, wat mij betreft hoor jij inderdaad in het rijtje gitaristen zoals Tommy thuis!! :noob:

Frank

--=HANS=--
18 november 2007, 20:05
Origineel gepost door Picker:
En DRIEMAAL is scheepsrecht!

Dank je wel Picker, ik ga er van genieten!

Groet, Hans

Flipkoos
18 november 2007, 20:17
De vorige keer was ik wél op tijd verdikke!
Maar desalniettemin, fijn om weer es van je te horen.
Ben benieuwd naar de CD.

marter544
18 november 2007, 22:22
Origineel gepost door Picker:
Dank je wel Picker, ik ga er van genieten!

Groet, Hans

dikke +1, erg mooie muziek! Maar ik ga me ervan weerhouden nog meer samples te luisteren tot ik de cd in real live kan luisteren :listen:

Blend
20 november 2007, 12:24
http://www.peghead.nl/22425240.jpg

Nou heb ik hier wel een hele tijd niet gepost, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik mijn oude gitaarnet-makkers vergeten ben! Daarom, om de release van mijn nieuwe album Guitar Magic te vieren, geven we weer een rondje! :)

Je kunt de tracks beluisteren op http://www.peghead.nl/eltjo_haselhoff.htm. Vind je het wel wat? In dat geval: de auteurs van de eerste drie posts na deze krijgen een exemplaar gratis thuisgestuurd!

Als je tot de gelukkigen behoort, stuur dan even een mailtje met je adres naar kim@peghead.nl, die zorgt er dan voor.

Ha Picker, welkom terug! Kom je het forum weer onveilig maken? :)

marieke10
21 november 2007, 17:16
http://www.peghead.nl/22425240.jpg

Nou heb ik hier wel een hele tijd niet gepost, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik mijn oude gitaarnet-makkers vergeten ben! Daarom, om de release van mijn nieuwe album Guitar Magic te vieren, geven we weer een rondje! :)

Je kunt de tracks beluisteren op http://www.peghead.nl/eltjo_haselhoff.htm. Vind je het wel wat? In dat geval: de auteurs van de eerste drie posts na deze krijgen een exemplaar gratis thuisgestuurd!

Als je tot de gelukkigen behoort, stuur dan even een mailtje met je adres naar kim@peghead.nl, die zorgt er dan voor.


Wat leuk zeg, jammer dat ik net achter het net vis.

Tho
21 november 2007, 17:34
Eltjo! die cd waar je op speelt als tribute aan Cole luister ik nog regelmatig. M'n ouders luisteren hem net iets vaker ;)

succes en hou ons op de hoogte van je verdere carriere!

-Yves-
21 november 2007, 19:50
Onder het motto, de laatsten zullen de eersten zijn...
:satisfie:

duckman
1 december 2007, 13:48
De CD sinds woensdag in mijn bezit.Dank aan Eltjo en Kim hiervoor, super!

Nadat hij nu al enkele dagen in mijn CD speler zich lekker thuisvoelt, dacht ik dat het tijd was om een korte review te schrijven.
Ten eerste, de produktie ,geluid en spel zijn top, maar dat lag ook in de lijn van verwachtingen.
Waar het om gaan zijn de compostities en die zijn allemaal boeiend.Nu ben ik geen kenner qua fingerpicking, maar ik luister veel muziek en zelden heb ik het gevoel dat een CD mij dagen achterelkaar kan boeien.Dit is er zo een.Ik ga ook zeker de andere CD van Eltjo bestellen!!

Absolute hoogtepunten voor mij zijn Song for JT, Googol en Summerfield.

Ook leuk om de verhaaltjes te lezen in het boekje, over de nummers en welke gitaren,snaren en stemmingen zijn gebruikt.

mazzel,
Arjan

marter544
1 december 2007, 18:37
Idd een hele mooie cd! Heb em nu ook, zit nu in m'n discman (jaja, die heb ik nog) voor op school (heeft m'n moeder maar ff pech :sssh:). Ik moet zeggen, je bent echt een zwaar virtuoos speler! Dit geeft mij neigingen om zelf een mooie akoestische gitaar te kopen, dus die zal er ook wel komen binnenkort :D


Nogmaals dank voor de cd!

Picker
1 december 2007, 21:23
Dank je, fijn te lezen dat de CD je bevalt.


...en zelden heb ik het gevoel dat een CD mij dagen achterelkaar kan boeien.Dit is er zo een.
Leuk dat je dat schrijft. Dat is precies één van de criteria die ik gebruik om muziek te componeren, leuk te zien dat het (soms) lukt.



Absolute hoogtepunten voor mij zijn Song for JT...
http://www.youtube.com/watch?v=ieYa8stQ5LM (http://www.youtube.com/watch?v=ieYa8stQ5LM)

rickert
1 december 2007, 23:06
Ik moet vaker als eerst komen geloof ik, 'k mis een cd :nervous:

Harald
5 december 2007, 12:56
'Elcho', bedankt voor het Sinterklaaspresentje! Hoop morgen een rustig moment te hebben om te luisteren. Vandaag eerst Sinterklaas met de kinderen vieren uiteraard!

Laser
5 december 2007, 15:08
Picker,
jouw cd valt voor mijn part ook onder de 'sint' mooie geschenken voor dit jaar. Werd snel geleverd, bestellingen bij peghead gaan snel de post in.
Naar de verhaaltjes te horen heb je wel heel wat afgereisd :-) en heb je er veel inspiratie bij opgedaan.
Googol vind ik een geinig nummer, zet me steeds op het verkeerde been. De YouTube versie is ook pleznat om horen en zien.
Tx!

Picker
5 december 2007, 15:15
'Elcho', bedankt voor het Sinterklaaspresentje! Hoop morgen een rustig moment te hebben om te luisteren. Vandaag eerst Sinterklaas met de kinderen vieren uiteraard!Daar wist ik echt niets van hoor Harnold ;), maar gelukkig heeft Sint een goede smaak! :)

Harald
5 december 2007, 15:58
Harnold
Die kende ik nog niet :D I'll be back! har har

Harald
5 december 2007, 19:53
Eerste beluistering net bij koken en eten, complimenten! En ongeacht de lengte van voor naar achter kunnen beluisteren. Lukt me niet altijd met gitaarcd's. Ingrid kwam halverwege binnen. Vond hem duidelijk ook mooi. Goede afwisseling ook qua nummers. Ik weet niet hoe je eerste opzet van de cd was, maar het uitstel is het wachten waard geweest denk ik. De toevallige overeenkomst tussen Littlemil en Tommy's Footprints blijft trouwens frappant. Opmerkelijk verhaal dat.

LaurentB
5 december 2007, 20:01
Eerste beluistering net bij koken en eten, complimenten! En ongeacht de lengte van voor naar achter kunnen beluisteren. Lukt me niet altijd met gitaarcd's. Ingrid kwam halverwege binnen. Vond hem duidelijk ook mooi. Goede afwisseling ook qua nummers. Ik weet niet hoe je eerste opzet van de cd was, maar het uitstel is het wachten waard geweest denk ik. De toevallige overeenkomst tussen Littlemil en Tommy's Footprints blijft trouwens frappant. Opmerkelijk verhaal dat.

Heb jij die CD fatsoenlijk kunnen beluisteren met die twee bengels aan tafel dan? ;-)

Harald
5 december 2007, 20:39
Bleven ze maar aan tafel, dat valt niet mee als er kadootjes zijn... Maar heb denk ik al een aardige indruk van de cd. Mooi geluid ook.