PDA

View Full Version : beginnend gitarist en zangeres zoeken mensen voor rock band



robin versloot
31 januari 2003, 18:50
heya allemaal,

ik en mijn vriendin zoeken mensen voor een band die gewoon lekker gek willen doen en die lol willen maken. Maar wel sirieus met muziek willen beginnen. je hoeft geen ervaring te hebben, maar wel antousjast (of hoe je het ook schrijven mag) zijn. we zoeken mensen die van de stijlen, van avril tot slipknot, en ghotic/rock muziek houden
we zoeken een drummer een lead guitar en een bassist en mischien nog een mannelijke zanger (wow wat veel eisen) we willen een leuke tijd tegemoet gaan!! ik heb zelfs al een opname studio geregeld:P
we zoeken mensen uit de omgeving duivendrecht/amsterdam.


doei doei de 2 leden van de band immature

robin en sheila

FragDaddy
31 januari 2003, 20:20
waarom wil nou nooit iemand zoiets doen die een beetje in de buurt woont. duivendrecht is me net wat te ver..

ik zou trouwens toch vooral hard-rock/rock/classicrock willen spelen.

robin versloot
31 januari 2003, 22:36
waar woon je dan??
mijn vriendin (sheila) moet ook helemaal uit hoofddorp komen.

robin

savecracker85
1 februari 2003, 12:06
Op 2003-01-31 22:36, schreef robin versloot:
waar woon je dan??
mijn vriendin (sheila) moet ook helemaal uit hoofddorp komen.

robin

dat staat onder z'n gebruikersnaam(Nunspeet in zijn geval)

eh maar vertel eens wat meer over die band...ik kom namelijk ook uit hoofddorp :smile:

robin versloot
1 februari 2003, 13:33
we zijn een band die net uit de luiers zijn in de muziek wereld, en we willen gewoon pure lol willen maken en ervaring opdoen.
we maken een beetje punk rock/ghotic style.
mijn vriendin kan namelijk vrij hoog zingen (als ze alleen is, anders durft ze het neit zo, maar daar gaan we wat aan doen)
ik ben zelf meer een second guitar speler die elkker wil rammen op zijn gitaar, ik schrijf zelf ook songteksten.
ik (robin) ben 15 bijna 16 en sheila is 16 bijna 17.
we moeten wel een oefenruimte vinden, maar die weet ik mischien wel, daar heeft mijn neef ook nog geofend:p.
dat is in duivendrecht, in de meidoorn.
ik speel zelf het liefste een beetje rammstein achtig, gewoon lekker rammen met plezier. ohja onze bandnaam wordt in iedergeval: immature.
dat is omdat we heel vaak lullige dingen doen zoals elastiekjes schieten of in de winter gaan vliegeren. en als we een band hebben willen we vaak samen dignen gaan doen, en gewoon lol maken.

lijkt het je wat??

laat me het effe horen.

immature (robin)

niles1987
3 april 2003, 15:09
hé shit. is me net iets te ver weg. ik woon zelf in groningen.