PDA

View Full Version : Ashdown five-fifteen doet helemaal niets meer



Lexvandoef
18 november 2007, 02:46
Bij onze afgelopen gig op vrijdag kapte tijdens de soundcheck de basversterker er ineens mee. Hij geeft geen kik meer en het lampje brandt ook niet. Het gaat hierbij om een Ashdown five-fifteen combo.

Het net-snoer is het niet, ik heb dat snoer nog even aan mijn jmp gehangen, die deed het wel gewoon. De zekeringen zijn ook nog goed, daar zou het dus ook niet aan kunnen liggen. Heeft een van de amptechs een idee?

Ik ga er woensdag trouwens mee naar de Feedback, er zit nog garantie op, het ding is nog geen jaar oud, maar ik wilde graag wat meer info over wat er aan de hand kon zijn, dan kom ik een beetje beslagen ten ijs woensdag.

Ik baal wel, want het is niet eens mijn/onze versterker, ik heb van iemand geleend.

nou goed, we zullen zien.

JvD.
18 november 2007, 11:16
Je wilde wat informatie? wat er aan de hand kan zijn, geen idee.
Ik heb hem, en speel er gitaar over, en ik ben addicted.
Ik heb voor de oefenruimte die kleinere variant, en die blijft ook heel.. hij is 2 keer van de fiets gevallen omdat mijn snelbinder knapte, en nog blaast ie met zijn 15 watt gewoon clean kei hard over het drumstel heen.

en ze kosten geen drol, as in: 15watt 125 euro ofzo. en de 100watt is 100 euro duurder ofzo.

Squier4ever
18 november 2007, 13:32
soms zitten er binnen in de amp ook nog zekeringen, die al nagekeken?

Eko
18 november 2007, 13:39
Gewoon lekker vanaf blijven en terug naar de verkoper. Zolang die in de garantie zit , niet zelf aan klooien. Kan alleen maar tegen je werken.