PDA

View Full Version : Headbangster stelt zich voor....



Metal Chick
17 november 2007, 23:48
Hey daar,

Ik ben Vanessa uit Lelystad, 36 jaar en sinds heel kort eigenaresse van een bloedmooie Ibanez SA120 in de kleur cinnamon (noem het maar mahonie :cooler: ) en een erg handige, maar vooral veelzijdige Line 6 Pocket POD.

Op dit moment kan ik net 1 akkoord spelen, maar ik begin komende maandag met lessen, dus dat zal snel meer zijn. :rockon:

Hobbies zijn o.a. fotografie, (berg)wandelen, lezen, schrijven (korte verhalen), muziek, concerten, festivals (Fields of Rock/Wacken Open Air/Rock Am Ring/Rock Im Park).

In mijn CD-kast staan o.a...

Machine Head
Stone Sour
Slipknot
Shadows Fall
Killswitch Engage
Metallica
Atreyu
The Sorrow
I-DEF-I
KoRn
Tool
Epica
Creed
Alter Bridge

rocker_71
18 november 2007, 00:26
welkom!
je komt ook gelijk maar naar de gitaarmeeting? gezellig :hippie:

zjanke
18 november 2007, 09:30
Welkom!

Erg goed dat je nu nog met lessen begint. Ik heb het zelfde gedaan op mijn 32e en veel mensen "vinden het zo knap en zouden het graag zelf ook gaan doen". Ik zeg: Gitaar kopen en niet zeiken :cheerup:

Rinze
18 november 2007, 09:35
SLAYER!!!!


sorry... oude gewoonte.

Welkom, let maar niet teveel op de rondgierende hormonen hier en de stoere praatjes, straks op de meeting zul je wel zien dat we allemaal enorme mietjes zijn.

iwamoto
18 november 2007, 09:53
komt ze ook?

dan moet ik nog meer vrouwen van mijn lichaam afhouden...je weet hoe dat gaat met mij en de vrouwen

maare, welkom welkom!

Rinze
18 november 2007, 09:55
Kijk maar uit Iwa, ik heb waarschijnlijk klompen aan en daarmee kun je hele leuke dingen doen...

wietse
18 november 2007, 09:57
komt ze ook?

dan moet ik nog meer vrouwen van mijn lichaam afhouden...je weet hoe dat gaat met mij en de vrouwen

maare, welkom welkom!

zal wel andersom zijn, ze moeten jou van hun lichaam afslaan.

iwamoto
18 november 2007, 10:12
zal wel andersom zijn, ze moeten jou van hun lichaam afslaan.
ze moeten me uit hun lichaam houden!! (oei, dat klinkt best ziek)

intGod
18 november 2007, 11:17
Kijk maar uit Iwa, ik heb waarschijnlijk klompen aan en daarmee kun je hele leuke dingen doen...

Ik heb klompendansen nooit leuk gevonden ... Echt, de hobbies van sommige mensen :(

JohnLord
18 november 2007, 12:25
Ach, je bent nooi te oud om te leren, ik ben op mijn elfendertigste weer met lessen begonnen!

Rocketman
18 november 2007, 17:36
1 akkoord? Bijna genoeg dus. :rockon:

Luke-wannabe
20 november 2007, 14:24
Als je het poweraccoord kent kun je alles spelen.

Rockmo(ther)
20 november 2007, 14:26
Hoi Vanessa!!

Leuk dat je nu ook op het forum zit!! Welkom!
Heeft Robbert je al wat nieuws geleerd?;)

Groetjes,
Mo.

Metal Chick
20 november 2007, 16:33
Hoi Vanessa!!

Leuk dat je nu ook op het forum zit!! Welkom!
Heeft Robbert je al wat nieuws geleerd?;)

Groetjes,
Mo.

Ja, gisteravond was de eerste les. Erg leuk, maar ook vermoeiend.

Van 1 accoord ben ik inmiddels gegroeid naar 3 accoorden. Die moet ik van de grote meester deze week oefenen, net als het houden van de maat. Tel daar de nodige vingeroefeningen bij op en ik heb het druk.

Mijn handen lijken wel planken, mijn linkerpink heeft geen idee wat ie aan het doen is en van interne communicatie tussen mijn armen is helemaal geen sprake. Maar goed, dat komt wel. Ik heb er wel een hoop lol in.

Nu dus dagelijks oefenen.

Wickerman
20 november 2007, 18:38
WAAAR EEENSEEEMBLE !!!


Iig; geen gmm in je lijstje ?

TimmU
20 november 2007, 18:49
RAAAIIINNIIINGGG BLOOOOOODDDDD
Welkom op het forum!
van 1 naar 3 accoorden betekent dat je nu een volwaardige punk gitariste bent, gefeliciteerd!
Op dit forum vind je ongetwijfeld alle info die je zoekt :hippie: