PDA

View Full Version : Brunetti silver bullet



zjanke
17 november 2007, 09:23
Ik heb een gitaar te koop staan en heb als ruildeal een Brunetti Silver bullet aangeboden gekregen. Kon er via de zoekfunctie niet heel veel over vinden en krijg een beetje het idee dat het een "love'm or hate'm" model is.

Aangezien ik helemaal geen ervaring heb met racks wil ik graag weten of ik hier iets aan zou hebben om te starten met het bouwen van een rack en op wat zo'n ding ongeveer waard is (omdat ik bij de ruildeal niet gen**id wil worden) en wat ik voor bedrag moet rekenen om een compleet rack te bouwen. Ik speel rock&pop covers, dus veelzijdigheid is belangrijker dan strakke palmmutes.

Alvast bedankt!

fransoos
17 november 2007, 10:15
Ik heb een gitaar te koop staan en heb als ruildeal een Brunetti Silver bullet aangeboden gekregen. Kon er via de zoekfunctie niet heel veel over vinden en krijg een beetje het idee dat het een "love'm or hate'm" model is.

Aangezien ik helemaal geen ervaring heb met racks wil ik graag weten of ik hier iets aan zou hebben om te starten met het bouwen van een rack en op wat zo'n ding ongeveer waard is (omdat ik bij de ruildeal niet gen**id wil worden) en wat ik voor bedrag moet rekenen om een compleet rack te bouwen. Ik speel rock&pop covers, dus veelzijdigheid is belangrijker dan strakke palmmutes.

Alvast bedankt!

even googlen
Silver Bullet is an hand made tube stereo amplifier for professional use. Silver Bullet has a LOW NFB circuit able to satisfy the needs of the listener and, at the same time, follows the characteristics of the most modern musical instruments without adding undesired and annoying sounds. Silver Bullet sound is transparent, with a good percentage of odd harmonic distortions that assure a thick and definite sound in all the range. Silver Bullet, with its 60W/ch, is able to satisfy any kind of technical need for indoor or outdoor performances. Silver Bullet has been studied and realized following the needs of those players who have to move from place to place, so it has a low weight and a high power: with only 9,5 Kg. and 120W (total power), Silver Bullet is the leader in this field.
Specifications
all tubes signal path OUTPUT POWER 60 Watt/ch rms - 90 Watt/ch peak INPUT IMPEDANCE 100 Kohms OUTPUT IMPEDANCE 8/16 Ohms (4/8 Ohms by request) INPUT SENSITIVITY HI / LOW: 180 mV / 1,8 Vrms POWER SUPPLY 115/230 V ± 5% - 215 VA max CONTROLS VOLUME - PRESENCE TUBES 2 x 12AX7 / 1 x 5814A / 4 x EL34 DIMENSIONS / WEIGHT 3U rack - depth 25 cm. / 9,5 Kg
nieuwprijs 1170 euris, 2ehands, waarschijnlijk in goede staat, 700-800 euris

zjanke
17 november 2007, 11:32
Dat had ik uiteraard wel gevonden, maar ik wil graag gebruikerservaringen hebben.