PDA

View Full Version : Effectenpedalen GLX



Dulcetone
16 november 2007, 20:28
Bij onze plaatselijke gitaarboer zag ik een hele verzameling GLX pedalen liggen. Ik had nog nooit van t merk gehoord maar ze komen een beetje behringer achtig over, ook erg goedkoop en niet zo mooi als boss pedaaltjes..
Nou vraag ik me af of iemand hier ervaring mee heeft.. ze worden ook al op mainmusic, musicdeals ed. verkocht

Blaahaab
16 november 2007, 20:33
Dulcetones rocken als een malle!

maar ik heb uiteraard geen verstand van GLX

Dribbel_
16 november 2007, 20:42
HEb er zelf een aantal, zijn boss kopieen, heel degelijk metale behuizing en klinken echt supergoed voor minder dan de helft voor wat je voor een boss pedaal betaald. Gewoon dus wat uitproberen bij die zaak en dikke kans dat je wat meeneemt, voor dat geld kan je ze bijna niet laten liggen.

Dirk_Hendrik
16 november 2007, 20:53
Volgens mij is dit een OEM fabrikant die pedalen maakt met "jouw" naam er op. Ik heb ze ook al gezien onder Roberts en Aria.

Erikt
16 november 2007, 22:01
he,

ben jij niet toevallig christian? ;)

GLX, ik heb ze eens getest (dezelfde gitaarzaak denk ik, in putten) en ik was er niet zo kapot van..

Dulcetone
17 november 2007, 12:59
ik niet.. maar blaahaab is wel christian
ik ga ze vanmiddag toch misschien maar ff testen

Blaahaab
17 november 2007, 14:27
hey erik, jij ook al gitaarnetter? ;)

[/spam]

hugo123
17 november 2007, 14:59
Ik heb ze werl eens getest, de equilizer hij viel niet tegen hoor.


hugo

xommen
17 november 2007, 17:24
Thomann heeft ze tegenwoordig ook, ik vind deze digital delay wel interessant voor de prijs http://www.thomann.de/nl/harley_benton_dd2.htm
Ik zag dat de GLX variant wel meer keuze heeft dat die HB maar de prijs is dan ook wel een tandje anders ;-)

Jyuuga
17 november 2007, 18:28
Nee, die GLX is niet dezelfde, GLX heeft dezelfde als die jij zag van Harley Benton, dus bij die is de prijs ook ongeveer hetzelfde als de HB.