PDA

View Full Version : Het akoestisch gitaar cafe (aan de haven)



hanskemink
16 november 2007, 18:44
-----------------------

Jedeel
16 november 2007, 19:12
Zijn er geen nieuwe horeca uitbaters, ruimte verstrekkers (rookvrij,open en heldere sfeervolle ruimte, geen lawaai uit boxen, landelijkgelegen en met ruime parkeerplaats ) die structureel plaats bieden aan akoestische muzikanten voor een akoestisch ontmoetingscentrum.
Heb jij de gitaarsessie in Apeldoorn in de Samsam niet 'meegekregen'?

liesje
16 november 2007, 22:13
Hier vlakbij is een Ierse kroeg met veel muziek en wisky, The Irish Cottage in Nieuwe Niedorp. Misschien vind je daar wat je zoekt/ mist..

Oude Drummer
17 november 2007, 00:30
'Rookvrij, akoestisch, open en heldere sfeervolle ruimte, geen lawaai uit boxen, landelijk gelegen en voldoende parkeerruimte'

Dat is persoonlijk mijn ideale ruimte. Ik weet dat ik hele rare wensen heb?


P.S. Fantastische akoestiek zou meegenomen zijn
Als je zoiets hebt gevonden, laat het even weten, komen we gelijk.

Barré
17 november 2007, 11:34
Probeer eens Cambrinus in Horst, daar is iedereen ook nog eens stil en respectvol jegens de artiest/band die staat te spelen.
Alleen het parkeren is wat minder, maar voor de rest niets dan lof.

JimiDylan
17 november 2007, 12:36
'Rookvrij, akoestisch, open en heldere sfeervolle ruimte, geen lawaai uit boxen, landelijk gelegen en voldoende parkeerruimte'
Dat is persoonlijk mijn ideale ruimte. Ik weet dat ik hele rare wensen heb?
P.S. Fantastische akoestiek zou meegenomen zijn
Dit is geen cafe meer, ga in een steriele kooi spelen ofzo. Tering, het hele concept café gaat juist over tering harde kutherrie, overal rook en vieze smerige dronken zwervers zonder enige vorm van parkeerruimte bij het pand. daarvoor ga je naar het café, door mensen die er zo over denken zijn er zoveel mensen die gewoon niet lekker kunnen roken. als mensen er last van hebben gaan ze maar lekker ergens anders naartoe.

Barré
17 november 2007, 12:55
Mooi, die staat volgend jaar buiten te paffen..

LaurentB
17 november 2007, 13:31
Dit is geen cafe meer, ga in een steriele kooi spelen ofzo. Tering, het hele concept café gaat juist over tering harde kutherrie, overal rook en vieze smerige dronken zwervers zonder enige vorm van parkeerruimte bij het pand. daarvoor ga je naar het café, door mensen die er zo over denken zijn er zoveel mensen die gewoon niet lekker kunnen roken. als mensen er last van hebben gaan ze maar lekker ergens anders naartoe.

Nou, dat is wellicht het concept voor café's voor de mensen die er nu komen. Maar hoeveel blijven er nu weg vanwege de stank van rook en die kutherrie?

remco d
18 november 2007, 10:39
Mijn vader en moeder hebben een klein cafeetje. Als je denkt dat wanneer er niet meer gerookt mag worden, meer mensen naar het cafe toe komen, zit je er denk ik goed naast. We zullen het volgend jaar gaan merken....... Als dat rookverbod doorgaat. Daarnaast is er bij ons ook nooit teringherrie ;)

(klinkt bijna perfect voor zo'n akoestisch gitaar cafe, er is alleen geen haven in de buurt)

groeten remco

Saf
18 november 2007, 10:52
in ierland zijn niet minder mensen naar de kroeg gegaan toen daar het rookverbod werd ingesteld. Ik vind het zelf zelfs fijner. je staat buiten te roken met onbekenden maak je meteen een praatje ne nieuwe vrienden en je kleren stinken daags na je cafe bezeokn iet zo afgrijzelijk naar de rook. Na een weekend flink doorstappen heb je geen last van een droge keel.

Ik den kdat het nog wel eens mee zal vallen met dat verbod.