PDA

View Full Version : Groot gitaar goeroe wordt tot leven gewekt.



hanskemink
16 november 2007, 17:00
News------News----------News----------News----------News----------.

Van onze correspondent te Chicago.


Gisternacht is een doodgewaand forum lid op onverklaarbare wijze tot leven gebracht en heeft een prille herintreding gedaan op dit forum. Waarom deze heropstanding heeft plaatsgevonden is tot nu toe niet helemaal duidelijk. Hier kan alleen naar gegist worden. Naar omstandigheden maakt de Gitaar Goeroe het goed en voelde het nieuw ontstane leven wat 'slaapdronken' aan.
De vraag rijst natuurlijk of de gitaar goeroe naar zijn eerste dappere stapjes in dit (secondlife-secondlife avontuur) tot wasdom gaat komen. Ik vraag mij het af. Veel oude fans zijn na dit nieuws al vreugdendansend de straat opgedartelt om het wonderlijke nieuws te verspreiden.


Kuifje

Buzz
16 november 2007, 19:06
Beste Hans,


Wat is er toch met je aan de hand?

hanskemink
16 november 2007, 19:50
Beste Hans,


Wat is er toch met je aan de hand?


LOL, Buzz heb je net de ogen open.

liesje
16 november 2007, 21:14
Na de wederopstandingen die ik ken,
vindt meestal een hemelvaart plaats,
wanneer is dat ??

hanskemink
16 november 2007, 21:28
Na de wederopstandingen die ik ken,
vindt meestal een hemelvaart plaats,
wanneer is dat ??


Liesje,

Dat moet zijn opdalen en neerstijgen volgens de nu geldende denominatie. Anders ben je een ongelovige.

Geloof jij waarachtig in de wederopstanding van de Grote Gitaar Goeroe.

liesje
16 november 2007, 22:08
:cheerup: :cheerup: Als het wat feestdagen en vrije dagen oplevert wel hoor.

Laser
17 november 2007, 08:10
Liesje,

Dat moet zijn opdalen en neerstijgen volgens de nu geldende denominatie. Anders ben je een ongelovige.

Geloof jij waarachtig in de wederopstanding van de Grote Gitaar Goeroe.

Hemelvaart is en blijft de juiste terminologie in kerkelijke middens.

Opstijgen en neerdalen wordt nog gebruikt bij onder andere ballonvaarders...

Han S
17 november 2007, 10:43
Waar gaat dit in jezusnaam over?

bart_g
17 november 2007, 11:18
News------News----------News----------News----------News----------.

Van onze correspondent te Chicago.


Gisternacht is een doodgewaand forum lid op onverklaarbare wijze tot leven gebracht en heeft een prille herintreding gedaan op dit forum. Waarom deze heropstanding heeft plaatsgevonden is tot nu toe niet helemaal duidelijk. Hier kan alleen naar gegist worden. Naar omstandigheden maakt de Gitaar Goeroe het goed en voelde het nieuw ontstane leven wat 'slaapdronken' aan.
De vraag rijst natuurlijk of de gitaar goeroe naar zijn eerste dappere stapjes in dit (secondlife-secondlife avontuur) tot wasdom gaat komen. Ik vraag mij het af. Veel oude fans zijn na dit nieuws al vreugdendansend de straat opgedartelt om het wonderlijke nieuws te verspreiden.


Kuifje

Pilletje vergeten?

peter_heijnen
17 november 2007, 11:20
Pilletje vergeten?
Nee, het slotje.

Vragen/opmerkingen? -> PM