PDA

View Full Version : Keuze



Krl_
16 november 2007, 15:39
Hallo, mijn eerste post hier, hopelijk niet de laatste :)

Ik heb besloten een gitaar te halen en het te leren, nou zou ik om persoonlijke advies vragen van jullie kant welke gitaren goeie beginners gitaren zijn en of ik misschien niet een akoestiese eerst zou moeten proberen? Dank u wel.

Acoustic
16 november 2007, 15:44
Welkom ;) Maar d'r staat een mooie zoek machine hier met tal onderwerpen die hier op lijken. Maar iig, wat is je budget, wat voor muziek houd je van etc..

almarvk
16 november 2007, 15:48
Deze gaat naar het voorstel gedeelte.

Krl_
16 november 2007, 17:02
Dank u wel voor uwe hele snelle reactie, Ik dacht er aan beetje van System of a Down of Soilwrok te leren spelen. Maar ik zou het liefst eerst een proef gitaar hebben, niet te duur, goeie kwalitiet en even kijken of het me bevalt, enige suggesties voor zo'n gitaar?

Oh ja nog een ding, is het beter om met een akoestische of een elektrische te beginnen, of maakt dit niet uit?

Dank u :)

pannekoek
16 november 2007, 19:42
Dank u wel voor uwe hele snelle reactie, Ik dacht er aan beetje van System of a Down of Soilwrok te leren spelen. Maar ik zou het liefst eerst een proef gitaar hebben, niet te duur, goeie kwalitiet en even kijken of het me bevalt, enige suggesties voor zo'n gitaar?

Oh ja nog een ding, is het beter om met een akoestische of een elektrische te beginnen, of maakt dit niet uit?

Dank u :)

veel succes bij het leren van soilwork :)

probeer eerst eens wat akkoorden te leren etc etc :)

iwamoto
16 november 2007, 20:24
niet te duur, goeie kwalitiet
hoezo nederlander? :D

Krl_
16 november 2007, 20:57
iwamoto: Haha, Idd xD

Pannekoek: Jah bedankt, wordt lekker swoegen voor mij. Heb ik lekker iets anders te doen dan naar school gaan :hippie: .

Oh ja nog iets, Ik zag in een muziekwinkel in de buurt de London City CometMK1. Een iemand hier had er nog een verslagje van gemaakt, lijkt me een geschikte gitaar, niet te duur zoals iwamoto zei. :dance:

hendrix_appendix
17 november 2007, 00:28
Maar helaas nit echt een gitaartje waar je makkelijk metal uit krijgt. Ik zou dan toch kijken naar iets met humbuckers

Krl_
17 november 2007, 09:02
Wat dacht je van een BC rich? Die kan tog wel wat geluid eruit stampen ?xD

wietse
17 november 2007, 10:33
ga voor een goedkope dean, prima gitaren en anders yamaha ook altijd goed.

hendrix_appendix
17 november 2007, 14:01
Idd, Dean Vendettta 1.1 is een prima gitaartje!

hugo123
17 november 2007, 14:42
Welkom!



+10 tekens

Krl_
17 november 2007, 19:04
Ik heb een ibanez gio gehaald eigenlijk, bevalt me zeer tot nu toe. Hihhi :)